pærebrus Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Jeg er på utkikk etter en rensekrem til ansiktet. Er ikke veldig plaget med uren hud, men vil ha en krem som renser og frisker opp litt. Er det noen som har tips til en som er bra? Gjerne en de har på strawberrynet eller andre nettbutikker. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg bruker en billig og veldig bra rensemelk fra loreal. Den er for sensitiv hud. Huden min blir i hvert fall myk og fin av den. Rens huden hver morgen og kveld. Bruk en god dag- eller nattkrem etter du har renset huden. Og husk å ikke la deg lure av veldig dyre produkter. De er sjelden noe bedre enn litt billigere varianter. 0 Siter
Gjest MD eller noe? Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Er du sikker på at du er interessert i en rensekrem. Jeg trodde jeg MÅTTE ha det, helt til jeg forsto at en såpe tilpasset ansiktet er MYE diggere. 0 Siter
pærebrus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 supre produkter på www.oriflame.no :-) Skal sjekke ut der! 0 Siter
pærebrus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Er du sikker på at du er interessert i en rensekrem. Jeg trodde jeg MÅTTE ha det, helt til jeg forsto at en såpe tilpasset ansiktet er MYE diggere. Nei, har vel ikke veldig behov for rensekrem, synes bare det er litt "oppfriskende" å bruke... Skal sjekke ut om jeg finner såpe, skal på handletur i dag. 0 Siter
pærebrus Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Jeg bruker en billig og veldig bra rensemelk fra loreal. Den er for sensitiv hud. Huden min blir i hvert fall myk og fin av den. Rens huden hver morgen og kveld. Bruk en god dag- eller nattkrem etter du har renset huden. Og husk å ikke la deg lure av veldig dyre produkter. De er sjelden noe bedre enn litt billigere varianter. Ok, takk for svar, skal sjekke ut det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.