Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er på utkikk etter en rensekrem til ansiktet. Er ikke veldig plaget med uren hud, men vil ha en krem som renser og frisker opp litt. Er det noen som har tips til en som er bra? Gjerne en de har på strawberrynet eller andre nettbutikker.

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg bruker en billig og veldig bra rensemelk fra loreal. Den er for sensitiv hud. Huden min blir i hvert fall myk og fin av den. Rens huden hver morgen og kveld. Bruk en god dag- eller nattkrem etter du har renset huden.

Og husk å ikke la deg lure av veldig dyre produkter. De er sjelden noe bedre enn litt billigere varianter.

Gjest MD eller noe?
Skrevet

Er du sikker på at du er interessert i en rensekrem. Jeg trodde jeg MÅTTE ha det, helt til jeg forsto at en såpe tilpasset ansiktet er MYE diggere.

Skrevet

supre produkter på www.oriflame.no :-)

Skal sjekke ut der!

Skrevet

Er du sikker på at du er interessert i en rensekrem. Jeg trodde jeg MÅTTE ha det, helt til jeg forsto at en såpe tilpasset ansiktet er MYE diggere.

Nei, har vel ikke veldig behov for rensekrem, synes bare det er litt "oppfriskende" å bruke... :) Skal sjekke ut om jeg finner såpe, skal på handletur i dag.

Annonse

Skrevet

Jeg bruker en billig og veldig bra rensemelk fra loreal. Den er for sensitiv hud. Huden min blir i hvert fall myk og fin av den. Rens huden hver morgen og kveld. Bruk en god dag- eller nattkrem etter du har renset huden.

Og husk å ikke la deg lure av veldig dyre produkter. De er sjelden noe bedre enn litt billigere varianter.

Ok, takk for svar, skal sjekke ut det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...