Gå til innhold

Hardangerbestikk til hverdags?

Anbefalte innlegg

Gjest snart min egen leilighet
Skrevet

Blir hardangerbestikk stygt av å bli brukt til hverdags?

punky brewster
Skrevet

Jeg bruker det til daglig, er ikke blitt stygt. ser ikke vitsen med de som gjemmer det bort og bare bruker det til spesielle anledninger

sammfunnskritiker
Skrevet

absolutt ikke. Det er jo stål bestikk.

Skrevet

Vi fikk Hardangerbestikk til bryllupet for 12 år siden. De første årene brukte vi det bare til fint, men de siste 8-9 årene, har det vært brukt til hverdags. Holder seg fint det :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Vi bruker vårt til hverdags. Er enkelt design, Carina tror jeg det er, og noe Ramona.

Skrevet

Vi har to sorter Hardangerbestikk. Det ene merket er Lunsj, det bruker vi til hverdags. Ramona har vi div. deler av og bruker ved behov, dvs når vi trenger ekstra skarpe kniver og når vi har besøk.

Holder seg fint.

Skrevet

Har Ramona og bruker det til hverdags. Holder seg fint. Det står i pakningsvedlegget at det godt kan brukes til hverdags, men at det anbefales at man skyller bestikket før man setter det i oppvaskmaskinen, samt at man setter knivene med spissen ned i bestikkurven i oppvaskmaskinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...