Gå til innhold

Erfaring med cdwow.no?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Er varene originale, kommer de raskt i posten? Er det et konsept uten portokostnader?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg benytter meg relativt mye av dem. I starten brukte varene lang tid i posten (rundt 10 dager), men det siste halvåret har det kun tatt ca. 3 dager.

Ingen porto.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg antar du snakker om www.cdwow.com?

Du skrev .no.

Den vet jeg i så fall ikke noe om.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg antar du snakker om www.cdwow.com?

Du skrev .no.

Den vet jeg i så fall ikke noe om.

Ja, .com.

Hvordan betaler du? Må du skrive merknad for å slippe toll? Har du noen andre gode tips til en førstegangsbestiller? ;o)

Jeg skal bestille Nintendo DS-spill... Og konsert-DVD...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, .com.

Hvordan betaler du? Må du skrive merknad for å slippe toll? Har du noen andre gode tips til en førstegangsbestiller? ;o)

Jeg skal bestille Nintendo DS-spill... Og konsert-DVD...

Du betaler med kort.

Pakkene deres er ikke merket med pris. Det ligger heller ingen faktura inne i pakken.

Men det kan medføre at du må bevise at det du har bestilt koster under 200 kroner.

Jeg har dog aldri opplevd problemer. Men jeg har heller aldri bestilt noe som koster mer enn 200 kroner.

Skulle jeg bestilt noe som koster mer enn 200 kroner, er cdwow stedet jeg hadde bestilt fra.

Jeg husker ikke om de selv deler opp pakkene, men jeg _tror_ de gjør det.

Uansett garderer du deg mot å få flere varer i en forsendelse ved å bestille en vare, betale, og så bestille den neste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...