Gjest Flystripa Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Er varene originale, kommer de raskt i posten? Er det et konsept uten portokostnader? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg benytter meg relativt mye av dem. I starten brukte varene lang tid i posten (rundt 10 dager), men det siste halvåret har det kun tatt ca. 3 dager. Ingen porto. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg antar du snakker om www.cdwow.com? Du skrev .no. Den vet jeg i så fall ikke noe om. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg antar du snakker om www.cdwow.com? Du skrev .no. Den vet jeg i så fall ikke noe om. Ja, .com. Hvordan betaler du? Må du skrive merknad for å slippe toll? Har du noen andre gode tips til en førstegangsbestiller? ;o) Jeg skal bestille Nintendo DS-spill... Og konsert-DVD... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Ja, .com. Hvordan betaler du? Må du skrive merknad for å slippe toll? Har du noen andre gode tips til en førstegangsbestiller? ;o) Jeg skal bestille Nintendo DS-spill... Og konsert-DVD... Du betaler med kort. Pakkene deres er ikke merket med pris. Det ligger heller ingen faktura inne i pakken. Men det kan medføre at du må bevise at det du har bestilt koster under 200 kroner. Jeg har dog aldri opplevd problemer. Men jeg har heller aldri bestilt noe som koster mer enn 200 kroner. Skulle jeg bestilt noe som koster mer enn 200 kroner, er cdwow stedet jeg hadde bestilt fra. Jeg husker ikke om de selv deler opp pakkene, men jeg _tror_ de gjør det. Uansett garderer du deg mot å få flere varer i en forsendelse ved å bestille en vare, betale, og så bestille den neste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.