org Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har arvet bestikk med teakhåndtak etter mor og far. Men jeg mener jeg har hørt snakk om at teakhåndtakene bør innsettes med noe olje en gang i blant. Noen som vet hva jeg kan bruke? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Husker min mormor pleide å polere armlenene på lenestolene med teakolje, det burde da være ypperlig til slikt bestikk kanskje? 0 Siter
org Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Husker min mormor pleide å polere armlenene på lenestolene med teakolje, det burde da være ypperlig til slikt bestikk kanskje? Teak-olje - det høres jo fornuftig ut... Skal sjekke litt mer. Takk skal du ha! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Teak-olje - det høres jo fornuftig ut... Skal sjekke litt mer. Takk skal du ha! Jeg tror det fremdeles selges noe sånt på de fleste dagligvarer altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.