Mrs. Wallace Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg blir gæern av å hoste så fælt! Våknet opp i dag tidlig med potte tett nese og sår hals, og en hoste fra helvete. Har pint meg gjennom dagen, og sovnet bums i 21-tiden i kveld, dønn utmattet. Så våkner jeg altså i 03-tiden og har siden det jobbet iherdig for å hoste ut ei lunge eller to. Nå er jeg støl i magen og har en dundrende hodepine. Snøft. Har tatt en Noskapin og håper på bedre tider. Muggen hilsen fra 0 Siter
Line Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Huffda - god bedring! Jeg våknet halv fire i natt, og har ikke sjans til å sove igjen. Er ikke det snev av forkjølet heller jeg da, har bare en forskrudd døgnrytme... Håper du blir bedre i løpet av dagen! Kokt vann med masse sitron lindrer litt for halsen og løser opp litt slim... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Å jada, der er vi to!! :-( I tillegg til hodepine og vekselvis rennende/tett nese har jeg øyekatarr og er gravid i uke 36.. -Søvn, hva er det? *tygge Repsils* 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg hoster litt jeg også, sånn at hodet holder på å sprenges. I tillegg har jeg influensa. Har så vondt i kroppen at jeg klarer ikke å slappe av mer enn 10 min. i slengen. Og 40 i feber for 4 dagen. Uff, nei en jævlig start på det nye året. (klage, klage) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Huffda - god bedring! Jeg våknet halv fire i natt, og har ikke sjans til å sove igjen. Er ikke det snev av forkjølet heller jeg da, har bare en forskrudd døgnrytme... Håper du blir bedre i løpet av dagen! Kokt vann med masse sitron lindrer litt for halsen og løser opp litt slim... Takk! Håper du får stell på døgnrytmen. ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Å jada, der er vi to!! :-( I tillegg til hodepine og vekselvis rennende/tett nese har jeg øyekatarr og er gravid i uke 36.. -Søvn, hva er det? *tygge Repsils* Urk, flere i samme båt, ja. God bedring til deg også! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Jeg hoster litt jeg også, sånn at hodet holder på å sprenges. I tillegg har jeg influensa. Har så vondt i kroppen at jeg klarer ikke å slappe av mer enn 10 min. i slengen. Og 40 i feber for 4 dagen. Uff, nei en jævlig start på det nye året. (klage, klage) Oi, om du har så høy feber på fjerde dagen, er vel du en av de som faktisk HAR influensa, i motsetning til alle som kaller en hard forkjølelse for influensa. Riktig god bedring, du har min fulle sympati. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 God bedring! :-) Takk! *hoster ynkelig* 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Oi, om du har så høy feber på fjerde dagen, er vel du en av de som faktisk HAR influensa, i motsetning til alle som kaller en hard forkjølelse for influensa. Riktig god bedring, du har min fulle sympati. Jeg har trodd tidligere at jeg har hatt influensa, men nå er jeg jammen ikke sikker. Men det er influensa, var hos legen i går og tok noen prøver også. Legen sa iallefall at det var influensa, for forkjølelse er det ikke, for jeg er ikke forkjølet i det hele tatt. Nei, dette er pyton. Håper hosten din gir seg så du får en god natts søvn nå i natt. God bedring. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Trøst skal hjelpe: *trøst** Tusen takk! *hoster og snufser* 0 Siter
flisa Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har holdt på sånn siden 2 uker før jul *trøstetrøst* ble sykemeldt jeg -og hoster så jeg spyr i dag også.... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har holdt på sånn siden 2 uker før jul *trøstetrøst* ble sykemeldt jeg -og hoster så jeg spyr i dag også.... Har hørt at det er en del for tiden som har kikhoste,- det er ikke det dere har fått? Det er vel litt mer alvorlig enn vanlig forkjølelse, hva? 0 Siter
flisa Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Har hørt at det er en del for tiden som har kikhoste,- det er ikke det dere har fått? Det er vel litt mer alvorlig enn vanlig forkjølelse, hva? ååå -det har jeg ikke tenkt på en gang! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.