Moraki Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Som jeg svarte i innlegget under her, er det jo ganske mye tull med naturen for tiden. Er noe galt når man finner hestehov i desember/januar. Merker selv at jeg er allergisk for tiden. Flere som plages? 0 Siter
Patsi Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg nyser i hvert fall masse for tiden - men jeg har ikke tenkt på om det kan være derfor... 0 Siter
Moraki Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Jeg nyser i hvert fall masse for tiden - men jeg har ikke tenkt på om det kan være derfor... Jeg også nyser endel. 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Ja, jeg måtte begynne med allergipille før jul. VAr ei som tipset meg, hun hadde lest at det ble sendt ut pollenvarsel (!) i desember. DET var altså forklaringa på plagene mine. Var totalt tett i brystet. Nå har jeg igjen slim i bronkiene, typisk allergiplage for meg. Og jeg tåler ikke eksos eller tobakksrøyk eller parfymelukt. Det er også noe som hører til pollensesongen. Blir ekstra sensitiv for andre ting også. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har ikke merket noe. Tror du jeg må begynne på zyrtec snart? Jeg har bjørkepollenallergi. 0 Siter
Kitina Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg også nyser endel. Det var spredning av or og hassel i desember. Jeg måtte begynne på allergitabletter da. Om det fremdeles er spredning vet jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.