Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg svarte i innlegget under her, er det jo ganske mye tull med naturen for tiden. Er noe galt når man finner hestehov i desember/januar.

Merker selv at jeg er allergisk for tiden.

Flere som plages?

Skrevet

Jeg nyser i hvert fall masse for tiden - men jeg har ikke tenkt på om det kan være derfor...

Skrevet

Jeg nyser i hvert fall masse for tiden - men jeg har ikke tenkt på om det kan være derfor...

Jeg også nyser endel.

Gjest ferskentre
Skrevet

Ja, jeg måtte begynne med allergipille før jul. VAr ei som tipset meg, hun hadde lest at det ble sendt ut pollenvarsel (!) i desember. DET var altså forklaringa på plagene mine. Var totalt tett i brystet. Nå har jeg igjen slim i bronkiene, typisk allergiplage for meg. Og jeg tåler ikke eksos eller tobakksrøyk eller parfymelukt. Det er også noe som hører til pollensesongen. Blir ekstra sensitiv for andre ting også.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke merket noe. Tror du jeg må begynne på zyrtec snart? Jeg har bjørkepollenallergi.

Skrevet

Jeg også nyser endel.

Det var spredning av or og hassel i desember. Jeg måtte begynne på allergitabletter da. Om det fremdeles er spredning vet jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...