Gjest heici Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hvem kontakter jeg for og få en personelighetsanalyse i forhold til jobb? Noen som har tatt en slik analyse og har gode erfaringer med det? 0 Siter
mrxx Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har tatt mange slike tester, men det har vært i forbindelse med jobber jeg har søkt på og det er rekruteringsfirmaer som har utført testen. Jeg har bare positive opplevelser rundt dette, bortsett fra en gang. Det var ei jente som drev et eget firma og testet ut søkere eller ansatte på oppdrag fra firmaer. Hun gjorde en utrolig dårlig jobb, noe jeg også sa i klartekst. Hun ville at jeg skulle ta testen en gang til, men jeg nektet fordi det manglet så mye grunnleggende kunnskap fra hennes side at det var det ingen vits i. 0 Siter
frosken Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Kanskje emmali kan ha et tilbud av den typen du ønsker: http://www.emmali.no/ 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Søk på nettet etter det (google etc.). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.