Gå til innhold

litt frustrert (sende melding eller ikke)

Anbefalte innlegg

Gjest et evig problem
Skrevet

Ok, jeg møtte en gutt på byen for et par måneder siden. Jeg er student og var hjemme i hjembyen min da jeg møtte han. Vi utvekslet telefonnr og har sendt masse meldinger. Meldingene ble etterhvert mer og mer flirtende og til slutt avtalte vi at vi skulle ha sex da jeg kom hjem på juleferie.

På fredag hadde vi utrolig deilig sex! Vi kjente hverandre egentlig ikke bortsett fra over meldinger, så spenningen var estremt høy. I utgangspunktet så var jeg av den oppfatningen at dette var en en-gangs greie, men etter at vi hadde sex lå vi og koset og han spurte om jeg ville treffe han igjen, hvorpå jeg svarte ja. Fredag kveld dro jeg på fjellet og ble der over nyttår (noe han visste jeg skulle). På lørdag sendte jeg melding til han der jeg takket for gårsdagen, skrev ikke noe spørsmål, og fikk ikke svar. På søndag sendte jeg godt nytt års melding til alle på tlf listen min, og jeg fikk svar av han der han ønsket meg det samme, at han hadde hatt det gøy meg meg og at vi snakkes når jeg kom hjem. Jeg svarte ikke noe tilbake.

Jeg kom hjem på mandag, idag er det onsdag og jeg har fortsatt ikke hørt noe. Jeg blir litt irritert fordi jeg i utgangspunktet ikke ville noe mer enn å ha sex den ene gangen, men siden han spurte om å møtes igjen, pluss at han ble igjen etter sexen og lå å koste med meg så veldig så begynte jeg å tenke på at det kanskje hadde vært koselig å møtes igjen likevel.

Så hva gjør jeg nå,, sender jeg melding? Eller skal jeg vente på at han kanskje sender melding? Eller skal jeg bare drite i ham?

Skrevet

Har du lyst så sender du en meldig.

Har du ikke lyst så lar du være.

Og ut i fra hvordan jeg tolker innlegget ditt, så har du lyst - derfor sender du en melding.

Vanskligere behøver det ikke å gjøres....:-)

Skrevet

Jeg ville ventet på hans initiativ nå. Jeg er jente.

Gjest et evig problem
Skrevet

Har du lyst så sender du en meldig.

Har du ikke lyst så lar du være.

Og ut i fra hvordan jeg tolker innlegget ditt, så har du lyst - derfor sender du en melding.

Vanskligere behøver det ikke å gjøres....:-)

Jo det er det jeg har lyst til, men jeg er litt redd for å virke overivrig jeg skjønner du:-)

Skrevet

Jo det er det jeg har lyst til, men jeg er litt redd for å virke overivrig jeg skjønner du:-)

Du kan jo også bare vente og se om dere treffes tilfeldig. Da vil du nok merke om han er interessert.

Gjest et evig problem
Skrevet

Du kan jo også bare vente og se om dere treffes tilfeldig. Da vil du nok merke om han er interessert.

Det vil aldri skje. Jeg drar tilbake til byen der jeg studerer neste uke, og hjembyen min (der jeg er nå) er stor.

Skrevet

Det vil aldri skje. Jeg drar tilbake til byen der jeg studerer neste uke, og hjembyen min (der jeg er nå) er stor.

Å jo da, hvis skjæbnen får råde, kan alt skje.

Gjest Signert
Skrevet

Etter at jeg ble sammen med kjæresten min, husker jeg at jeg spurte ham om han syntes at jeg hadde vært litt vel ivrig på meldingsfronten før vi ble sammen. Han begynte å le og lurte på hvordan i all verden jeg kunne tro det når jeg sendte ham en melding om dagen:) Det er vi jenter som analyserer, ikke gutta!

Send en melding. Det kan ikke skade. Er han interessert, synes han det er hyggelig. Er han ikke interessert, gjør meldingen din i hvert fall ikke skade. Interessen kommer i alle fall ikke hvis du virker uinteressert.

Lykke til!

Skrevet

Det kan godt være at han går og venter på at du skal ta kontakt?

Jeg hadde sendt en melding;)

Skrevet

Nå har jeg lest innlegget ditt en gang til, og det er jo din tur, for fanden! Så hvorfor forventer du noe fram ham?

Gjest et evig problem
Skrevet

Nå har jeg lest innlegget ditt en gang til, og det er jo din tur, for fanden! Så hvorfor forventer du noe fram ham?

Hmm jeg kan ikke helt se at det er min tur jeg da men...

Også er jeg litt teit i det at jeg liker at han tar inititiv ;-)

Men uansett, hvir jeg sender melding ikveld så synes du ikke jeg virker overivrig?

Skrevet

Men uansett, hvir jeg sender melding ikveld så synes du ikke jeg virker overivrig?

Jo, det siste som skjedde er at han svarte deg på godt nyttår-meldingen. Da er det din tur. Og da forventer han vel at neste trekk er ditt.

Gjest et evig problem
Skrevet

Jo, det siste som skjedde er at han svarte deg på godt nyttår-meldingen. Da er det din tur. Og da forventer han vel at neste trekk er ditt.

Ja kanskje jeg får sende en melding.. *vurderer*

Skrevet

Ja kanskje jeg får sende en melding.. *vurderer*

Du har vel ikke noe verre å frykte, enn at han enten ikke svarer eller svarer at det ikke passer å treffes nå. Det tåler du vel?

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Også er jeg litt teit i det at jeg liker at han tar inititiv ;-)"

Det er nok mange forhold det aldri har blitt noe av nettopp av den grunn.

Skrevet

Ut i fra hva du skriver har hendt til nå, så er det intet "overivrig" i at du sender han en melding til.

Det var han som sendte deg den siste meldingen, og da er det på en måte "din tur" nå.

Så sett deg bare ned og tast...:-)

Gjest et evig problem
Skrevet

Du har vel ikke noe verre å frykte, enn at han enten ikke svarer eller svarer at det ikke passer å treffes nå. Det tåler du vel?

Hehe joda jeg tåler det. Men jeg venter til imorgen med å skrive melding for idag passer det ikke uansett.

Skrevet

At dere skulle snakkes når du kom hjem, tolker jeg som at du skulle ta kontakt når du kom hjem..

Send melding, du. Lite å tape, alt å vinne :-)

Skrevet

GLem fyren. Det du bør gjøre er å teste deg for alle kjønnsykdommer og HIV. Å være så billig og dum er helt tragisk.

Skrevet

Det kan godt være at han går og venter på at du skal ta kontakt?

Jeg hadde sendt en melding;)

Selv om gutter er like dumme så har de egentlig null respekt for jenter som er enkle å få til køys.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...