Gå til innhold

litt frustrert (sende melding eller ikke)

Anbefalte innlegg

Gjest et evig problem
Skrevet

Ok, jeg møtte en gutt på byen for et par måneder siden. Jeg er student og var hjemme i hjembyen min da jeg møtte han. Vi utvekslet telefonnr og har sendt masse meldinger. Meldingene ble etterhvert mer og mer flirtende og til slutt avtalte vi at vi skulle ha sex da jeg kom hjem på juleferie.

På fredag hadde vi utrolig deilig sex! Vi kjente hverandre egentlig ikke bortsett fra over meldinger, så spenningen var estremt høy. I utgangspunktet så var jeg av den oppfatningen at dette var en en-gangs greie, men etter at vi hadde sex lå vi og koset og han spurte om jeg ville treffe han igjen, hvorpå jeg svarte ja. Fredag kveld dro jeg på fjellet og ble der over nyttår (noe han visste jeg skulle). På lørdag sendte jeg melding til han der jeg takket for gårsdagen, skrev ikke noe spørsmål, og fikk ikke svar. På søndag sendte jeg godt nytt års melding til alle på tlf listen min, og jeg fikk svar av han der han ønsket meg det samme, at han hadde hatt det gøy meg meg og at vi snakkes når jeg kom hjem. Jeg svarte ikke noe tilbake.

Jeg kom hjem på mandag, idag er det onsdag og jeg har fortsatt ikke hørt noe. Jeg blir litt irritert fordi jeg i utgangspunktet ikke ville noe mer enn å ha sex den ene gangen, men siden han spurte om å møtes igjen, pluss at han ble igjen etter sexen og lå å koste med meg så veldig så begynte jeg å tenke på at det kanskje hadde vært koselig å møtes igjen likevel.

Så hva gjør jeg nå,, sender jeg melding? Eller skal jeg vente på at han kanskje sender melding? Eller skal jeg bare drite i ham?

Skrevet

Har du lyst så sender du en meldig.

Har du ikke lyst så lar du være.

Og ut i fra hvordan jeg tolker innlegget ditt, så har du lyst - derfor sender du en melding.

Vanskligere behøver det ikke å gjøres....:-)

Skrevet

Jeg ville ventet på hans initiativ nå. Jeg er jente.

Gjest et evig problem
Skrevet

Har du lyst så sender du en meldig.