Gå til innhold

Hjelp til å bytte fastlege...

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Beskylder han deg for å lyve og utsetter deg for ulike behandlinger for å se om det virker før han finner ut hva som feiler deg også? ;)

hehe

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Snorkfrøken

12

• Babette

11

• Åsemor

4

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Beskylder han deg for å lyve og utsetter deg for ulike behandlinger for å se om det virker før han finner ut hva som feiler deg også? ;)

Han spør om jeg lyver når jeg bedyrer at jeg spiser "snill" mat, og da må jeg innrømme at jeg jo tja tjo noen ganger smaker på *flau*

Og han og de andre legene satte meg på medisiner som gjorde meg syk, for de helt fant ut hva som gjorde meg dårlig. Men jeg ble ikke så syk som pasientene til House da, heldigvis.

Så jeg ser visse likhetstrekk ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Hørtes ut som en grei lege å ha ja :o)

Jeg setter pris på klare beskjeder, si hva som er galt, hva jeg skal gjøre. Og ikke dill med meg, gjør jeg ting galt eller syns voldsomt synd på meg selv, får jeg beskjed.

På den måten takler jeg og gå igjennom en mange forsøk på og bli bedre, selv om det ikke alltid funker. Og jeg vil vite at om det ikke er sikkert at de funker, men at sjangsen er der. Og alternativet er og ha vondt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Han spør om jeg lyver når jeg bedyrer at jeg spiser "snill" mat, og da må jeg innrømme at jeg jo tja tjo noen ganger smaker på *flau*

Og han og de andre legene satte meg på medisiner som gjorde meg syk, for de helt fant ut hva som gjorde meg dårlig. Men jeg ble ikke så syk som pasientene til House da, heldigvis.

Så jeg ser visse likhetstrekk ;o)

Hehe, kanskje det er broren? :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ulvinnen, nå må du trå til og jage bort innpåslitne Babette her! Hun tror hun har sjans på House!

Sånne tisper er ikke enkle å jage bort. Tro meg, jeg har lang erfaring på området.

Det er moro å slåss med henne, men da trenger jeg en langt bedre grunn en dr.House.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sånne tisper er ikke enkle å jage bort. Tro meg, jeg har lang erfaring på området.

Det er moro å slåss med henne, men da trenger jeg en langt bedre grunn en dr.House.

Er du ikke vaktulvinnen min da? Da må du ikke stille spørsmål med hvem du skal jage bort, vet du. :)

Akkurat nå ser jeg ingen bedre grunn enn dr. House. ;)

Skrevet

Der støtter jeg deg fullt ut, dr. House er bare din. Jeg har vurdert ham nøye, og han frister definitivt ikke.

Noe som er mer synd, er at jeg har invistert i "Sorte penger, Hvite løyner" etter intens oppfordring fra Gyda. Og Trond Espen Seim appelerer ikke til meg. Det er nesten så jeg blir bekymret...

Gi deg, a! Trond Espen Seim er jo noe av det mest sexy i Norge! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er du ikke vaktulvinnen min da? Da må du ikke stille spørsmål med hvem du skal jage bort, vet du. :)

Akkurat nå ser jeg ingen bedre grunn enn dr. House. ;)

Min oppgave som vaktulvinne er å jage mannfolkene inn til deg, ikke å holde tisper unna.

Så jeg kan snerre litt til dr. House, men Babette må du takle som best du kan på egenhånd.

Gjest lumelia
Skrevet

Min oppgave som vaktulvinne er å jage mannfolkene inn til deg, ikke å holde tisper unna.

Så jeg kan snerre litt til dr. House, men Babette må du takle som best du kan på egenhånd.

Javell? hehehe..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Trodde du skulle holde unna forstyrrende elementer også jeg. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Javell? hehehe..

Ulvinnen er vaktulv på slottet mitt, skjønner du. :)

Gjest lumelia
Skrevet

Ulvinnen er vaktulv på slottet mitt, skjønner du. :)

Hehe stilig..å hvor er det slottet?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe stilig..å hvor er det slottet?

I Mushroom Kingdom. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Trodde du skulle holde unna forstyrrende elementer også jeg. ;)

Mindre forstyrrende element tar jeg på strak arm.

Men Babette har jeg en enorm respekt for, så jeg risikerer ikke pelsen min uten at det er en stor gevinst for meg innen rekkevidde ;)

Gjest lumelia
Skrevet

I Mushroom Kingdom. :)

oi hehe...uler du til månen da? hehe

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mindre forstyrrende element tar jeg på strak arm.

Men Babette har jeg en enorm respekt for, så jeg risikerer ikke pelsen min uten at det er en stor gevinst for meg innen rekkevidde ;)

Hmmm, hva skal jeg tilby deg for å holde henne unna, da? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

oi hehe...uler du til månen da? hehe

Nei, jeg er jo en pyntelig prinsesse! Ulvinnen uler nok litt, tror jeg. ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hmmm, hva skal jeg tilby deg for å holde henne unna, da? :)

Kan du servere meg Daniel Craig på et fat (lettere dandert), så er jeg villig til å forsøke :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kan du servere meg Daniel Craig på et fat (lettere dandert), så er jeg villig til å forsøke :-)

Åja, han skal du få med krem og kirsebær på toppen! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Åja, han skal du få med krem og kirsebær på toppen! :)

Mmmmmm, nå ble jeg slikkelysten, gitt ;)

*Gjør meg klar til å forsvare Peach mot Babette*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...