Snorkfrøken Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Beskylder han deg for å lyve og utsetter deg for ulike behandlinger for å se om det virker før han finner ut hva som feiler deg også? hehe 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Beskylder han deg for å lyve og utsetter deg for ulike behandlinger for å se om det virker før han finner ut hva som feiler deg også? Han spør om jeg lyver når jeg bedyrer at jeg spiser "snill" mat, og da må jeg innrømme at jeg jo tja tjo noen ganger smaker på *flau* Og han og de andre legene satte meg på medisiner som gjorde meg syk, for de helt fant ut hva som gjorde meg dårlig. Men jeg ble ikke så syk som pasientene til House da, heldigvis. Så jeg ser visse likhetstrekk ;o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hørtes ut som en grei lege å ha ja ) Jeg setter pris på klare beskjeder, si hva som er galt, hva jeg skal gjøre. Og ikke dill med meg, gjør jeg ting galt eller syns voldsomt synd på meg selv, får jeg beskjed. På den måten takler jeg og gå igjennom en mange forsøk på og bli bedre, selv om det ikke alltid funker. Og jeg vil vite at om det ikke er sikkert at de funker, men at sjangsen er der. Og alternativet er og ha vondt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Han spør om jeg lyver når jeg bedyrer at jeg spiser "snill" mat, og da må jeg innrømme at jeg jo tja tjo noen ganger smaker på *flau* Og han og de andre legene satte meg på medisiner som gjorde meg syk, for de helt fant ut hva som gjorde meg dårlig. Men jeg ble ikke så syk som pasientene til House da, heldigvis. Så jeg ser visse likhetstrekk ;o) Hehe, kanskje det er broren? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Ulvinnen, nå må du trå til og jage bort innpåslitne Babette her! Hun tror hun har sjans på House! Sånne tisper er ikke enkle å jage bort. Tro meg, jeg har lang erfaring på området. Det er moro å slåss med henne, men da trenger jeg en langt bedre grunn en dr.House. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Sånne tisper er ikke enkle å jage bort. Tro meg, jeg har lang erfaring på området. Det er moro å slåss med henne, men da trenger jeg en langt bedre grunn en dr.House. Er du ikke vaktulvinnen min da? Da må du ikke stille spørsmål med hvem du skal jage bort, vet du. Akkurat nå ser jeg ingen bedre grunn enn dr. House. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Der støtter jeg deg fullt ut, dr. House er bare din. Jeg har vurdert ham nøye, og han frister definitivt ikke. Noe som er mer synd, er at jeg har invistert i "Sorte penger, Hvite løyner" etter intens oppfordring fra Gyda. Og Trond Espen Seim appelerer ikke til meg. Det er nesten så jeg blir bekymret... Gi deg, a! Trond Espen Seim er jo noe av det mest sexy i Norge! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Er du ikke vaktulvinnen min da? Da må du ikke stille spørsmål med hvem du skal jage bort, vet du. Akkurat nå ser jeg ingen bedre grunn enn dr. House. Min oppgave som vaktulvinne er å jage mannfolkene inn til deg, ikke å holde tisper unna. Så jeg kan snerre litt til dr. House, men Babette må du takle som best du kan på egenhånd. 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Min oppgave som vaktulvinne er å jage mannfolkene inn til deg, ikke å holde tisper unna. Så jeg kan snerre litt til dr. House, men Babette må du takle som best du kan på egenhånd. Javell? hehehe.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Min oppgave som vaktulvinne er å jage mannfolkene inn til deg, ikke å holde tisper unna. Så jeg kan snerre litt til dr. House, men Babette må du takle som best du kan på egenhånd. Trodde du skulle holde unna forstyrrende elementer også jeg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Javell? hehehe.. Ulvinnen er vaktulv på slottet mitt, skjønner du. 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Ulvinnen er vaktulv på slottet mitt, skjønner du. Hehe stilig..å hvor er det slottet? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hehe stilig..å hvor er det slottet? I Mushroom Kingdom. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Trodde du skulle holde unna forstyrrende elementer også jeg. Mindre forstyrrende element tar jeg på strak arm. Men Babette har jeg en enorm respekt for, så jeg risikerer ikke pelsen min uten at det er en stor gevinst for meg innen rekkevidde 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 I Mushroom Kingdom. oi hehe...uler du til månen da? hehe 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Mindre forstyrrende element tar jeg på strak arm. Men Babette har jeg en enorm respekt for, så jeg risikerer ikke pelsen min uten at det er en stor gevinst for meg innen rekkevidde Hmmm, hva skal jeg tilby deg for å holde henne unna, da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 oi hehe...uler du til månen da? hehe Nei, jeg er jo en pyntelig prinsesse! Ulvinnen uler nok litt, tror jeg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hmmm, hva skal jeg tilby deg for å holde henne unna, da? Kan du servere meg Daniel Craig på et fat (lettere dandert), så er jeg villig til å forsøke :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Kan du servere meg Daniel Craig på et fat (lettere dandert), så er jeg villig til å forsøke :-) Åja, han skal du få med krem og kirsebær på toppen! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Åja, han skal du få med krem og kirsebær på toppen! Mmmmmm, nå ble jeg slikkelysten, gitt *Gjør meg klar til å forsvare Peach mot Babette* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.