Gjest this is a signature Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hvem har den? http://www.lyricsondemand.com/c/coldplaylyrics/biggerstrongerlyrics.html 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hva mener du, hvem som synger? Coldplay lyrics, står det både i url'en og på siden? :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Det står i overskriften i linken din... Coldplay. 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Det er på øynene man først blir blind, sies det;o) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Det er på øynene man først blir blind, sies det;o) Jeg har alle platene med Coldplay, men har ikke hørt den sangen før..Og på Limewhire stod det ikke hvem som hadde den.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Det står i overskriften i linken din... Coldplay. Jeg har alle platene med Coldplay, men har ikke hørt den sangen før..Og på Limewhire stod det ikke hvem som hadde den 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hva mener du, hvem som synger? Coldplay lyrics, står det både i url'en og på siden? :-) Jeg har alle platene med Coldplay, men har ikke hørt den sangen før..Og på Limewhire stod det ikke hvem som hadde den 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har alle platene med Coldplay, men har ikke hørt den sangen før..Og på Limewhire stod det ikke hvem som hadde den OK :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.