Gjest ferskentre Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hva er fordeler ulemper med en poseløs støvsuger i forhold til en med løse poser? Lurer på om den er tungvint å tømme og sånt. Skal handle ny suger, hørtes deilig ut å slippe det posestyret. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har vannstøvsuger. Den funker dritbra, og er miljøvennlig! Og dersom unga har sølt sofaen eller teppet fullt av drikke, er det bare å suge det opp med den. 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har vannstøvsuger. Den funker dritbra, og er miljøvennlig! Og dersom unga har sølt sofaen eller teppet fullt av drikke, er det bare å suge det opp med den. Hørte at det var så mye styr for å holde vannstøvsuger ren jeg! Går det bra altså? Kan jeg spørre deg om hvilket merke du har? Greit hvis du kan rense tepper og møbler med den da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hørte at det var så mye styr for å holde vannstøvsuger ren jeg! Går det bra altså? Kan jeg spørre deg om hvilket merke du har? Greit hvis du kan rense tepper og møbler med den da. http://www.roboclean.dk/ Koster skjorta og litt klønete å holde rein, men LANGT mer effektiv enn min gamle "vanlige" støvsuger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.