Gjest Princess Peach Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Gjør alle egentlig det? Er det noen som liker denne serien i det hele tatt? Synes den er utrolig slitsom og umorsom. Og blir irritert på hvordan de framstiller forholdet mellom ektefellene, hvor hun er den pripne og han blir overlykkelig hver gang hun blir med på en omgang i senga. Urk, blir kvalm av hele konseptet. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Har sett det, men fant raskt ut at det ikke er min type humor, så det er leeenge siden. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg elsker IKKE Raymond. Han er en sutrete, irriterende, uansvarlig mammadalt. Blir irritert på hvordan han undrar seg ansvar og avgjørelser, gjemmer seg bak skjørtene til kona. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Syntes det var morsomt i begynnelsen, men som de aller fleste serier så gjentar de bare seg selv etter en stund. Har ikke sett det på lenge nå, synes ikke det er så morsomt lenger. 0 Siter
Patsi Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Helt enig, jeg har aldri likt den serien. Da synes jeg kongen av Queens er mye morsommere :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Helt enig, jeg har aldri likt den serien. Da synes jeg kongen av Queens er mye morsommere :-) Enig. De er i det minste ørlitegrann mer menneskelige. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg elsker IKKE Raymond. Han er en sutrete, irriterende, uansvarlig mammadalt. Blir irritert på hvordan han undrar seg ansvar og avgjørelser, gjemmer seg bak skjørtene til kona. Ja, og så har han en irriterende, gnålete stemme! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Helt enig, jeg har aldri likt den serien. Da synes jeg kongen av Queens er mye morsommere :-) Kongen av Queens er Konge! ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Den serien er forferdelig. Vi har god smak, Dorthe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Enig. De er i det minste ørlitegrann mer menneskelige. *Nikker* I alle fall han! ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg synes ikke det er morsomt. Men så synes ikke jeg at Seinfeldt er det minste morsomt heller, da. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 *Nikker* I alle fall han! ;o) Jepp! Synes jeg kjenner igjen både meg og samboeren i den serien, begge ler like godt av den. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg synes ikke det er morsomt. Men så synes ikke jeg at Seinfeldt er det minste morsomt heller, da. Seinfeld og Raymond er jo helt forskjellig humor. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Seinfeld og Raymond er jo helt forskjellig humor. Mulig. men jeg synes ingen av dem er morsomme. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Helt enig, jeg har aldri likt den serien. Da synes jeg kongen av Queens er mye morsommere :-) Jeg elsker kongen av queens,, helt konge! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg synes også den er slitsom. Det er veldig mye mer støy i den enn andre sitcoms. Kan ikke fatte hvorfor den serien blir kåret til å være den beste. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Helt enig, jeg har aldri likt den serien. Da synes jeg kongen av Queens er mye morsommere :-) Kongen av Queens er kjempemorsomt! Det har jo begynt å gå på tv3 klokken 18.30 nå. Før det gikk det bare sent på kvelden, så da fikk jeg nesten aldri sett på det. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg synes også den er slitsom. Det er veldig mye mer støy i den enn andre sitcoms. Kan ikke fatte hvorfor den serien blir kåret til å være den beste. Det er vel i USA, og amerikanerne er som kjent gale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.