Gå til innhold

Alle elsker Raymond?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gjør alle egentlig det? Er det noen som liker denne serien i det hele tatt? Synes den er utrolig slitsom og umorsom. Og blir irritert på hvordan de framstiller forholdet mellom ektefellene, hvor hun er den pripne og han blir overlykkelig hver gang hun blir med på en omgang i senga. Urk, blir kvalm av hele konseptet.

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caloni Makaroni

8

• kaffepiken

7

• Lillemus

4

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har sett det, men fant raskt ut at det ikke er min type humor, så det er leeenge siden.

Mista nikket
Skrevet

Jeg elsker IKKE Raymond. Han er en sutrete, irriterende, uansvarlig mammadalt. Blir irritert på hvordan han undrar seg ansvar og avgjørelser, gjemmer seg bak skjørtene til kona.

Skrevet

Syntes det var morsomt i begynnelsen, men som de aller fleste serier så gjentar de bare seg selv etter en stund. Har ikke sett det på lenge nå, synes ikke det er så morsomt lenger.

Skrevet

Helt enig, jeg har aldri likt den serien. Da synes jeg kongen av Queens er mye morsommere :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Helt enig, jeg har aldri likt den serien. Da synes jeg kongen av Queens er mye morsommere :-)

Enig. De er i det minste ørlitegrann mer menneskelige. :)

Annonse

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg elsker IKKE Raymond. Han er en sutrete, irriterende, uansvarlig mammadalt. Blir irritert på hvordan han undrar seg ansvar og avgjørelser, gjemmer seg bak skjørtene til kona.

Ja, og så har han en irriterende, gnålete stemme!

Skrevet

Kongen av Queens er Konge! :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den serien er forferdelig.

Vi har god smak, Dorthe. ;)

Skrevet

Enig. De er i det minste ørlitegrann mer menneskelige. :)

*Nikker* I alle fall han! ;o)

Skrevet

Jeg synes ikke det er morsomt. Men så synes ikke jeg at Seinfeldt er det minste morsomt heller, da. :)

Annonse

Gjest Princess Peach
Skrevet

*Nikker* I alle fall han! ;o)

Jepp! Synes jeg kjenner igjen både meg og samboeren i den serien, begge ler like godt av den. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes ikke det er morsomt. Men så synes ikke jeg at Seinfeldt er det minste morsomt heller, da. :)

Seinfeld og Raymond er jo helt forskjellig humor.

Skrevet

Seinfeld og Raymond er jo helt forskjellig humor.

Mulig. men jeg synes ingen av dem er morsomme. ;)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg elsker kongen av queens,, helt konge!

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg synes også den er slitsom. Det er veldig mye mer støy i den enn andre sitcoms. Kan ikke fatte hvorfor den serien blir kåret til å være den beste.

Caloni Makaroni
Skrevet

Kongen av Queens er kjempemorsomt! Det har jo begynt å gå på tv3 klokken 18.30 nå. Før det gikk det bare sent på kvelden, så da fikk jeg nesten aldri sett på det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes også den er slitsom. Det er veldig mye mer støy i den enn andre sitcoms. Kan ikke fatte hvorfor den serien blir kåret til å være den beste.

Det er vel i USA, og amerikanerne er som kjent gale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...