Gå til innhold

Når hodet er "langt nede"..


Gjest mij

Anbefalte innlegg

Iiiiiik!! :-D Jaja, da vet dere det og! *LOL*

Haha, takk for en god latter !!(skjønner at du tok feil, for det gjorde også jeg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, takk for en god latter !!(skjønner at du tok feil, for det gjorde også jeg :-))

Burde jo forstått det siden hun attpåtil hadde involvert naboene i saken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo forstått det siden hun attpåtil hadde involvert naboene i saken ;-)

Du får trøste deg med at det bare er de som har vært igjennom det der selv som skjønner at du bomma.... .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får trøste deg med at det bare er de som har vært igjennom det der selv som skjønner at du bomma.... .-)

Pytt pytt :-) Men ut skal nå den ungen, hovne lepper eller ikke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man føder ca. to uker etter at hodet har festet seg, men om det stemmer vet jeg ikke. Når har du termin?

Snuppa festet seg rundt uke 32, men ble ikke født før 9 dager før termin så det stemmer nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde jo forstått det siden hun attpåtil hadde involvert naboene i saken ;-)

Hehe, ja, det får da være måte på for åpenhet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa festet seg rundt uke 32, men ble ikke født før 9 dager før termin så det stemmer nok ikke.

Det kan også hende det bare er gjennomsnittlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt pytt :-) Men ut skal nå den ungen, hovne lepper eller ikke! :-)

Hei, jeg ler så jeg rister :) Sorry. Jeg burde vel forklart det bedre. Sånt skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man føder ca. to uker etter at hodet har festet seg, men om det stemmer vet jeg ikke. Når har du termin?

Jeg har lest at hodet fester seg tidlig hos førstegangsgravide, fra ca uke 34 eller 36, og mange går jo litt over termin, så det stemmer nok ikke.

Ved fleregangsgraviditet fester hodet seg mye senere sto det i den samme boken, evt. at hodet aldri fester seg før fødsel.

Dette er selvsagt noen generelle ideer, det er vel alltids en del variasjon rundt hva som er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at hodet fester seg tidlig hos førstegangsgravide, fra ca uke 34 eller 36, og mange går jo litt over termin, så det stemmer nok ikke.

Ved fleregangsgraviditet fester hodet seg mye senere sto det i den samme boken, evt. at hodet aldri fester seg før fødsel.

Dette er selvsagt noen generelle ideer, det er vel alltids en del variasjon rundt hva som er normalt.

Sikkert mye variasjon ute og går her som andre steder. Da tanta min var førstegangsfødende, fødte hun over termin, og hodet hadde ikke festet seg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...