Gå til innhold

Overgangsalder

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Jeg må vel, med mine 45 år, bare innse at jeg muligens begynner å merke overgangsalderen. Hvor mye jeg enn kjemper imot så har den nok innhentet meg.

Jeg har begynt å få hetetokter, og mensen glimrer med sitt fravær. Ellers har jeg ikke noen store plager, virker bare litt "tyngre" i kroppen. Har brukt Proeris i perioder og tror kanskje den har en positiv virkning. Har vært fri en stund men må vel starte opp igjen. Jeg er ellers en slank og sunn dame som liker å røre meg ute i friluft.

Det jeg lurer på er hvilke erfaringer du har med dette preparatet? Og er det noe annet jeg kan prøve for å få litt "piff" tilbake. Jeg hadde voldsomt til arbeidslyst for kort tid tilbake, men nu har den dabbet noe av. Jeg står foran en periode med mye jobbing, og kan trenge litt "ekstra".

Ellers så tror jeg nok at å takle overgangsalderen og dens plager er noe man må jobbe med. Men jeg tar gjerne imot gode råd på veien.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26073-overgangsalder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...