Gå til innhold

Problemer med telenor nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere som har problemer med mobilnettet til telenor? Mobilen min har full dekning, men i stedet for telenor-logoen, står det bare "kun nødanrop" og jeg får ikke ringt og sendt melding.

Veldig typisk i dag som jeg venter besøk og det ikke er helt bestemt hvilken av to busser hun skulle ta. Møkk!

Ikke kan jeg ringe telenor å klage heller. Men hvis flere har problemer, så må de jo ha fått greie på at det er feil på linja og jobbe med å utrede det..

Bor på Øvre Romerike.

Skrevet

Prøvd å slå av og på telefonen?

Jeg prøvde å slå av og på telefonen, og til og med bytte telefon, men dekninga var borte.

Heldigvis kom den tilbake i løpet av ettermiddagen, merkelig hvor naken man blir uten mobil, når man ikke har fasttelefon :-)

Takk for svar! :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg prøvde å slå av og på telefonen, og til og med bytte telefon, men dekninga var borte.

Heldigvis kom den tilbake i løpet av ettermiddagen, merkelig hvor naken man blir uten mobil, når man ikke har fasttelefon :-)

Takk for svar! :)

"merkelig hvor naken man blir uten mobil, når man ikke har fasttelefon :-)"

Kan jeg levende forestille meg! Jeg blir helt uttafor ved tanken på at jeg ikke har en telefon som virker, den er liksom en del av tryggheten i hverdagen. Skjer det noe kan man få tak i en eller annen...

Skrevet

Kan jeg levende forestille meg! Jeg blir helt uttafor ved tanken på at jeg ikke har en telefon som virker, den er liksom en del av tryggheten i hverdagen. Skjer det noe kan man få tak i en eller annen...

Skulle tro dere bodde langt ute i ødemarka, hvor det er timevis å gå til neste beboelse...

Skrevet

Ja, det er helt pyton. Jeg ser alltid for meg det verste scenarioet når sånt skjer.. At jeg ligger der i kramper av føling og mobilen virker ikke.. Hva F gjør jeg da liksom..

Men så går det jo som regel bra, da.. Det er vel krisemaksimeringen som er verst :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skulle tro dere bodde langt ute i ødemarka, hvor det er timevis å gå til neste beboelse...

Ikke alle som bor i Oslo-gryta da vett'u, noen av oss bor langt ute på landet med 30-40-50-100 meter til nærmesta nabo. :-P

Og nei, jeg kan f.eks ikke bare rave over til naboen om jeg kjenner jeg holder på å få føling, i alle fall ikke midt på dagen når de fleste er på jobb. Er lettere å stole på en telefon enn å stole på at naboen holder seg hjemme. Er jeg alene hjemme så _er_ faktisk telefonen en trygghet. Stress forverrer følinga hos meg, og mangel på trygghet gir stress.

Skrevet

Ikke alle som bor i Oslo-gryta da vett'u, noen av oss bor langt ute på landet med 30-40-50-100 meter til nærmesta nabo. :-P

Og nei, jeg kan f.eks ikke bare rave over til naboen om jeg kjenner jeg holder på å få føling, i alle fall ikke midt på dagen når de fleste er på jobb. Er lettere å stole på en telefon enn å stole på at naboen holder seg hjemme. Er jeg alene hjemme så _er_ faktisk telefonen en trygghet. Stress forverrer følinga hos meg, og mangel på trygghet gir stress.

Jeg bor på sørlandet på landet, men jeg har ikke diabetes da...

Har du ikke alltid noe søtt eller diabetespennen på deg?

Skrevet

Vel, jeg bor på landet..:P Dog ikke så langt til nærmeste nabo, men han som bor nærmest, jobber om natta og det er da jeg oftest er dårlig.

Akkurat det med følinga ordner seg vel, tror det søkes om trygghetsalarm i disse dager, men jeg har flere grunner for at telefonen alltid bør fungere.. Men det har vel alle :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg bor på sørlandet på landet, men jeg har ikke diabetes da...

Har du ikke alltid noe søtt eller diabetespennen på deg?

Pennen er nok det siste en diabetiker trenger når h*n får føling. :-) Det skjer forøvrig svært sjelden at jeg får føling, men man kan jo aldri vite liksom.

Skrevet

Pennen er nok det siste en diabetiker trenger når h*n får føling. :-) Det skjer forøvrig svært sjelden at jeg får føling, men man kan jo aldri vite liksom.

Jeg nevnte søtt og penn. Vet at blodsukkeret kan stige eller synke alt ettersom...Da er det jo greit å være forberedt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...