Gå til innhold

Møbel til gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, den lange var finere enn den høye. Må diskutere litt med min kjære. Kanskje litt dumt å fjerne skuffer fra gangen?

Ellers likte jeg Witas forslag også, med bare en benk + et speil....

Jeg har et sett som har Witas forslag og skuffene + speil.

Tror den heter Heidi entresett.

Jeg kan sitte og ta på sko, snakke i telefonen, og oppbevare småting i skuffene. Under puten er det også et rom. Speilet henger over sittedelen.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

5

• hidi

4

• laguna1365380434

3

• flisa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jeg har en bitteliten, upraktisk gang. Har bygd benk langs hele den lengste veggen. under den har jeg en stor IKEA kurv med skrot (les: til å gjemme vekk i). ;) Ellers står det stabla sko under der, og det er lett å holde orden. Benken er bygd slik at halvparten har en "2. etg." sånn at det blir ei lita hylle mellom plankene - til å sette ungenes sandaler og joggesko i. Over denne "2. etg" har han bygd ei hjørnehylle som ser ut som en slags kasse festa på veggen. I denne har jeg skjerf, votter, luer o.l. putta nedi, hvis du skjønner. Det er litt vanskelig å forklare. ;)

Det høres veldig praktisk ut! Det er enormt mange sko en familie på fem har!!!!

Vi har en skohylle på vaskerommet også, der sko vi ikke bruker så ofte står. I gangen har vi to etasjer med skohylle inni garderobeskapet. Det blir ofte til at alle sko ligger i en stor røys inni der....

Skrevet

Jeg har et sett som har Witas forslag og skuffene + speil.

Tror den heter Heidi entresett.

Jeg kan sitte og ta på sko, snakke i telefonen, og oppbevare småting i skuffene. Under puten er det også et rom. Speilet henger over sittedelen.

Høres veldig OK ut. Lenge siden du kjøpte det? Hva slags stil? Hvilken butikk?

Gjest ho mor
Skrevet

Det er mange fine benker til å sitte på som har benkelokk til å åpne opp og legge nedi ting i.

Ellers så er det fint med avlange bord med to eller tre små skuffer under og åpent ned til gulvet med bare en plate nederst til å sette kurver på.

Dette finner du sikkert på enhver møbelforretning i nærheten av deg.

Ha et speil over eller en svær dekorativ klokke.

laguna1365380434
Skrevet

Hørtes skikkelig fint og "lagunask" ut. :)

Takk! :-) Håper det blir fint, jeg håper det blir bra, hvertfall!

:-)

Skrevet

Høres veldig OK ut. Lenge siden du kjøpte det? Hva slags stil? Hvilken butikk?

Uffda, det er alt 12 år siden...Den er hvit i klassisk stil, benk og kommode i ett ca. 60 cm høy og en meter bred.

Den er akkurat like fin i dag som da jeg kjøpte det. Dengang hette stedet Lillesand E-18 møbelsenter.

Skrevet

Uffda, det er alt 12 år siden...Den er hvit i klassisk stil, benk og kommode i ett ca. 60 cm høy og en meter bred.

Den er akkurat like fin i dag som da jeg kjøpte det. Dengang hette stedet Lillesand E-18 møbelsenter.

Det ble til Skeidar etterhvert.

Vi kjøpte sofaen vår der på E-18 senteret for 10,5 år siden :-)

Den hadde holdt seg bra, men nå var vi leie...Så vi kjøpte ny i høst!

Skrevet

Det ble til Skeidar etterhvert.

Vi kjøpte sofaen vår der på E-18 senteret for 10,5 år siden :-)

Den hadde holdt seg bra, men nå var vi leie...Så vi kjøpte ny i høst!

Stemmer, men finner ikke mitt sett noen sted, så det er vel gått ut av produksjon...

Skal ta enda bedre vare på mitt fra nå av, for det er ordentlig pent og praktisk. Og ikke minst gir det luft rundt seg, så det ser ikke så "pakket" ut.

Skrevet

Det høres veldig praktisk ut! Det er enormt mange sko en familie på fem har!!!!

Vi har en skohylle på vaskerommet også, der sko vi ikke bruker så ofte står. I gangen har vi to etasjer med skohylle inni garderobeskapet. Det blir ofte til at alle sko ligger i en stor røys inni der....

Slik det skal være med sko...he, he

Skrevet

Ja, den lange var finere enn den høye. Må diskutere litt med min kjære. Kanskje litt dumt å fjerne skuffer fra gangen?

Hva med denne:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=17088&catalogId=10103&storeId=16&langId=-14&parentCats=17088*17089&categoryId=17090&productId=26468&chosenPartNumber=30034193

og så evt. kurver inni hyllene om du synes det blir for åpent og støvsamlende?

Skrevet

Eller denne

http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2from_index=0&portlet_Varekatalog_2product_id=13205&portlet_Varekatalog_2group_name=Sm%C3%A5m%C3%B8bler&portlet_Varekatalog_2product_name=Nina+benk+med+%3Cbr%2F%3E1+kurv&_pageLabel=page_varekatalog

luftigere enn en vanlig kommode, plass til å sitte for å kle på seg, og kurver til div. ting som du ellers ville hatt i skuffene du nå har.

Skrevet

Må det være en kommode? Hva med noen store, stilige bilder??

Eller noen fine lamper??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...