Gå til innhold

gravid test?

Gjest usansynlig gravid

Anbefalte innlegg

Gjest usansynlig gravid
Skrevet

Jeg tok en gravid test i morges.Etter 2 min var resultatet negativ.Men nå i kveld så skulle jeg kaste den.Da var det en svak blå strek der,nesten ikke synlig.hender det at det kommer en blå strek der når den har ligget i noen timer? Testen heter Clearblue. Og det var en sterk og en nesten synlig blå strek.

Grunnen til at jeg tok testen er at mens blødningene ikke har vert så kraftige som normalt.

Skrevet

Det lureste er vel å ta en test til, for å være på den sikre siden. Believe me, jeg vet hvordan det er med de testene, et stress uten like - "er testen virkelig negativ?" "måtte jeg tatt den om morgenen?", "mensen har fremdeles ikke kommet, burde jeg ta enda en test?" - osv...er spørsmål jeg har stilt meg hver gang jeg tar slike, og oftest ender det opp med at jeg kjøper en til - for så å våkne opp neste morgen med blod i trusa.

Et helsikkes pengeforbruk, med andre ord...

Men dette er bare min erfaring da..;)

Lykke til!

ylvali1365381015
Skrevet

Det lureste er vel å ta en test til, for å være på den sikre siden. Believe me, jeg vet hvordan det er med de testene, et stress uten like - "er testen virkelig negativ?" "måtte jeg tatt den om morgenen?", "mensen har fremdeles ikke kommet, burde jeg ta enda en test?" - osv...er spørsmål jeg har stilt meg hver gang jeg tar slike, og oftest ender det opp med at jeg kjøper en til - for så å våkne opp neste morgen med blod i trusa.

Lykke til!

;-) Herremin, jeg har sikkert brukt et par tusen på slike tester bare siden i i vår (2006). Stoler ikke på hverken preventiver eller testresultater!! ;-D

Skrevet

;-) Herremin, jeg har sikkert brukt et par tusen på slike tester bare siden i i vår (2006). Stoler ikke på hverken preventiver eller testresultater!! ;-D

Nei, de tjener godt på folk som oss..;P

ylvali1365381015
Skrevet

Nei, de tjener godt på folk som oss..;P

;-D

Vær kritisk og skeptisk, så tjener noen alltids på det... God helg, og til lykke med videre testing! :-)

Skrevet

Det kan komme strek etter en stund selv om man ikke er gravid, men det hender at streken trenger litt mer enn 2 minutter på å komme fram tror jeg...

Neste gang du tar en test kaster du den etter 10 minutter, knyter igjen søppelposen og går ut med søpla i søppeldunken med en gang. ;)

Gjest usansynlig gravid
Skrevet

Lykke til!

he he,ja dyrt å tro at man kan være gravid.Men det er disse blå strekene jeg lurer på.Kan den streken som viser at man er gravis bli svakt synlig etter en stund om man ikke er gravid

Skrevet

Ta en test til. Resultatet kan være feil når du ser på den så lenge etter. Men en jeg kjenner tok en graviditetstest som var negativ som ble positiv etter en god stund. Det viste seg senere at hun var gravid.

Skrevet

he he,ja dyrt å tro at man kan være gravid.Men det er disse blå strekene jeg lurer på.Kan den streken som viser at man er gravis bli svakt synlig etter en stund om man ikke er gravid

Har ikke opplevd det selv, men jeg bruker å kaste testen etter 10 minutter ca :)

Men fortell hvordan det går da, om du bestemmer deg for å ta en test til!

Gjest Elextra
Skrevet

I pakningsvedlegget står det noe slikt som at testresultatet kun er gyldig en halv time eller noe slikt, mener jeg å huske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...