Gå til innhold

Bruken av nick i RL

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Mannen til AinaE er ikke DOL'er engang - men AinaE er jo det - og vi ble jo kjent her på DOL

*ler*

De var i bryllupet vårt -og mannen til AinaE sa til min mor; "Nå er jeg spent på å smake kaka til flisa!" :)

Mora mi så ut som et spørsmålstegn - hehe

Tråden ble sletta så jeg fikk ikke lest det du skrev en gang til :)

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• flisa

11

• Angelica :o)

10

• Sofline

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168116847' post='3463879]

Tråden ble sletta så jeg fikk ikke lest det du skrev en gang til :)

Hvisker: Jeg skrev at jeg hadde satt "moroa" i hermetegn - så man skulle forstå at jeg heller ikke syns sånt er humor.

:D

Skrevet

En gang vi kjørte bil fra Nordnorge til Trondheim, sa jeg (høyt) at i dag er vel "Solsikke" også på vei sørover...

Fikk et uforstående blikk tilbake av mannen min :) Orka ikke utdype, og snakka det vekk ;)

Det må forresten være flere år siden :D

Hehehe! Jeg har tatt meg i det overfor andre enn gubben (som skjønner det er DOlinger når jeg kommer med merkelige navn) - og så sier jeg "en venn/venninne av meg sier..." - du verden så mange venner folk tror jeg har! LOL

Skrevet

Jeg husker et doltreff jeg var på engang i tida, der enkelte insisterte på å bruke nick hele kvelden.

Enkelte har nok et snålt forhold til sine nick, eventuelt en urealistisk oppfatning av hvor farlig det er å presentere seg som Kari eller Trude. :)

Når jeg tenker etter tror jeg faen meg vi måtte gå med navnlapp (med nicket) på brystet hele kvelden. Jeg nekta i hvert fall tvert. Får være måte på.

*ler drithøyt*

Ja - en barsking som deg kan vel ikke gå med et sånt navn på en klistrelapp på et utested i Olso - kan jo risikere å få juling!

HÆHÆHÆ

Det var ikke lett for gubben heller - hehe

Skrevet

Hvisker: Jeg skrev at jeg hadde satt "moroa" i hermetegn - så man skulle forstå at jeg heller ikke syns sånt er humor.

:D

Jeg svarte deg på den andre tråden og.. Hardt å være meg idag ;)

Skrevet

Knis, det skjønner jeg jo, men du har ikke det verste nicket da. Verre med SDD ;o)

Sant nok ;-)

Skrevet

En gang vi kjørte bil fra Nordnorge til Trondheim, sa jeg (høyt) at i dag er vel "Solsikke" også på vei sørover...

Fikk et uforstående blikk tilbake av mannen min :) Orka ikke utdype, og snakka det vekk ;)

Det må forresten være flere år siden :D

*hehe*

Hadde mannen min vært doler (og ikke jeg), så tror jeg faktisk jeg hadde blitt en smule bekymra hvis han begynte å benevne folk med nicknavn ;-)

Skrevet

Jeg ville aldri noen sinne snakke høyt om nickene på dol. Jeg doler som tidsfordriv og glemmer det når jeg logger meg ut.

Det er fordi du er her for sjelden og ikke har vært doler i mange år ;-)

Skrevet

Hehehe! Jeg har tatt meg i det overfor andre enn gubben (som skjønner det er DOlinger når jeg kommer med merkelige navn) - og så sier jeg "en venn/venninne av meg sier..." - du verden så mange venner folk tror jeg har! LOL

Mannen her skjønner ikke fascinasjonen med dol. Rett og slett. Han fikk ut av meg nicket mitt en gang - men tror rett og slett ikke han har interesse for denne måten å "omgås" på. Jeg for min del har heller ikke hatt lyst til å involvere ham i dette - det har vært min "kafé", der jeg stikker innom en gang i blant, og en gang i blant ikke. En slags "fredet" plass ;D

Men jeg har det av og til i bakhodet: "Jøss, det skapet til Flisa var jo lurt" osv...

Skrevet

Mannen her skjønner ikke fascinasjonen med dol. Rett og slett. Han fikk ut av meg nicket mitt en gang - men tror rett og slett ikke han har interesse for denne måten å "omgås" på. Jeg for min del har heller ikke hatt lyst til å involvere ham i dette - det har vært min "kafé", der jeg stikker innom en gang i blant, og en gang i blant ikke. En slags "fredet" plass ;D

Men jeg har det av og til i bakhodet: "Jøss, det skapet til Flisa var jo lurt" osv...

He he..eksen min og visste nicket mitt og alt. Men han var aldri inne her. "Kjerringforumet" kalte han det! *Le*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168118730' post='3463930]

He he..eksen min og visste nicket mitt og alt. Men han var aldri inne her. "Kjerringforumet" kalte han det! *Le*

*flire* - ja her er det rom for kjerringer av alle slag :)

- og godt er jo det!

Skrevet

*flire* - ja her er det rom for kjerringer av alle slag :)

- og godt er jo det!

Absolutt!

Men tror han ga meg litt opp da vi hadde forumtreff hos meg og vi begynte å snakke om nickene på dol! *LE*

ShitDiddelyDo
Skrevet

*ler drithøyt*

Ja - en barsking som deg kan vel ikke gå med et sånt navn på en klistrelapp på et utested i Olso - kan jo risikere å få juling!

HÆHÆHÆ

Det var ikke lett for gubben heller - hehe

Det var heldigvis en privat fest. :)

Jeg tror ikke noen ville foreslått nicklapp på brystet dersom det var snakk om et utested.

Eller måtte dere det? :)

Skrevet

*haha*

"Shit" kan du vel tenke deg hva blir? *flire*

De to siste ordene viser jeg bare D-hånd på...

Joda, shit skjønte jeg jo, var mer diddley og do jeg lurte litt på. Særlig diddley :)

Skrevet

Det var heldigvis en privat fest. :)

Jeg tror ikke noen ville foreslått nicklapp på brystet dersom det var snakk om et utested.

Eller måtte dere det? :)

Ja -vi var på Tandoori - gubben har vært med 2 ganger - og der hadde i lapper på ja. Den andre gangen var vi på Trosteruvillaen. FY søren jeg har vært på 4 DOL-treff! hehe

Skrevet

Bare en íde. Egentlig burde vi laget oss buttons :=)

Jeg

en DOL'er

.....så hadde vi sett smil fra andre som også....see? hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja -vi var på Tandoori - gubben har vært med 2 ganger - og der hadde i lapper på ja. Den andre gangen var vi på Trosteruvillaen. FY søren jeg har vært på 4 DOL-treff! hehe

Jeg har vært på ... la oss se. 3 store. I Trosterudvillaen, på Sagene og et eller annet sted jeg ikke husker hvor var, men det var der birdie var.

Jeg var på mange små. Stort sett på Sara Kafe.

Skrevet

Jeg bruker nick når jeg omtaler dolere overfor min mann.

Men det er ikke andre enn han jeg snakker om dol med. Det hender at jeg bruker fornavnene på de jeg kjenner best, men da blir han lett forvirret.

Så "Ulvinnens langt bedre halvdel" kjenner godt til togli :-)

'Men det er ikke andre enn han jeg snakker om dol med'

Pøh!

Skrevet

Jeg gjør også det når jeg forteller om diskusjoner på dol, har fått endel snåle blikk:)

Men mora mi er blitt en ihuga internett gærning, heldigvis er hun ennå ikke smart nok til og finne dol, jeg kaller bare forumet for "åpent" hihi vil ha det for meg selv jeg...!

Skrevet

Jeg har vært på ... la oss se. 3 store. I Trosterudvillaen, på Sagene og et eller annet sted jeg ikke husker hvor var, men det var der birdie var.

Jeg var på mange små. Stort sett på Sara Kafe.

Det var helt magisk den gangen :) - men nå gidder jeg ikke mer.

Husker vi fikk latterkrampe av Nick#7 . hehe. Han nektet å fortelle hvilke(t) nick han brukte på DOL - rene spøkelset.

Rart vi ikke har vært på de samme treffene! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...