Gå til innhold

Bruken av nick i RL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det at man "tvinger" en sædcelle inn i egget. Det kan brukes hvis mannen har dårlig sædkvalitet. Rop opp noen, hvis jeg tar feil!

Ah... sånn går det når man ikke leser hele tråden først. :-)

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• flisa

11

• Angelica :o)

10

• Sofline

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg merker at det blir litt vanskelig å forklare folk hva vi driver med her.

Når de spør hva dol er, og jeg svarer "et medisinsk forum der man kan få svar fra fagpersoner og debattere eller chatte med andre", blir jeg nok puttet i boksen for heavy hypokondere... ;-) Det hjelper liksom ikke å fortelle at det er et åpent forum her, så lenge det er på "doktor online"...

;-)

Kan jo forstå det, det høres nok rart ut at jeg stadig sitter og chatter med andre på et helsenettsted uten at det feiler meg noe. :-)

Hvordan kom dere andre innom her inthe first place?

Jeg hadde et perifert spørsmål som jeg ikke gadd skaffe time til fastlegen for, og surfet litt rundt her inne i samma slengen. Det er flere år siden nå, og det har vært flere års opphold siden, inntil jeg i høst hadde et nytt spørsmål... ;-)

Men jeg synes dol er et bedre sted nå enn for 7-8 år siden. Da herjet enkelte (tungt medisinerte?)forum på forum, og jeg avgjorde at jeg ikke gadd å involvere meg under slike forhold. De som snakker om "syklubb" nå, kan vel knapt ane hva tilstanden til dol var da.

Men det er bra det er utskiftninger og en stadig strøm av deltagere.

Uansett, før jeg virkelig får vann på mølla og virkelig starter foredraget, ønsker jeg dere alle en deilig natt! Helga er straks på hell desverre, men hold motet oppe! :-)

Jeg mener å huske jeg hadde et medisinsk spørsmål og at jeg hadde sett en reklame for dol i et blad. Jeg husker ikke hvilket spørsmål det var, men etter hvert havnet jeg også på åpent forum.

Skrevet

Jasså? Der ser du nivået, jeg har jo hørt om slikt, men forkortelser forvirrer meg. :-)

Er du alene med plutten? Måtte du til Danmark for å få utført dette?

Har hørt at det er mer liberalt der, en rekke "flyktninger" dit i så måte...

Jeg dro til Sverige og jeg hadde samboer men det ble slutt etter noen år

Skrevet

*haha*

"Shit" kan du vel tenke deg hva blir? *flire*

De to siste ordene viser jeg bare D-hånd på...

"Doo" kunne jo vært tegnet for do... :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

En blondine hadde lyst til å prøve seg på isfiske. Hun skaffet seg det nødvendige utstyret og fant frem til det første islagte vannet i området. Her åpnet hun fluktstolen sin, boret et hull i isen og slengte ut krok og meitemark. Brått runget en mektig stemme fra himmelen:

"DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!"

Hun skvatt til, men foldet sammen fluktstolen, boret et nytt hull i isen et stykke unna, satte seg, skjenket opp en kopp cappuchino fra termosen sin og slengte snøret uti igjen.

"DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" drønnet den samme mektige stemmen fra himmelen. Hun flyttet seg for annen gang, boret enda et hull og slengte ut snøret på nytt. Igjen var den mektige stemmen der:

Sakset fra tidligere innlegg av SDD:

"DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!"

Hun hevet blikket forskremt mot himmelen:

"Er det deg, Gud?"

"NEI, DET ER VAKTMESTEREN PÅ JORDAL AMFI"

Haha :D

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg dro til Sverige og jeg hadde samboer men det ble slutt etter noen år

Men det ble barn? :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg gjør også det når jeg forteller om diskusjoner på dol, har fått endel snåle blikk:)

Men mora mi er blitt en ihuga internett gærning, heldigvis er hun ennå ikke smart nok til og finne dol, jeg kaller bare forumet for "åpent" hihi vil ha det for meg selv jeg...!

Jeg kom hit fordi http://www.doktoronline.no alltid sto som sist brukt i adressefeltet når jeg skulle bruke PC'en. Så søstra mi fikk ikke være i fred lenger ;)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg mener å huske jeg hadde et medisinsk spørsmål og at jeg hadde sett en reklame for dol i et blad. Jeg husker ikke hvilket spørsmål det var, men etter hvert havnet jeg også på åpent forum.

Ja, vi følger vel alle samme vei her inne.

Ingen på dol som aldri har hatt et spørsmål, i det minste, ang helsetildtand på ette eller annet vis.

Hei på deg forresten! :-)

Og (straks) god natt og sov goooodt...

Skrevet

Javel??

Hva er egentlig "den måten", når man skal være detaljert? Du kontakter dem for å få tildelt en time og en tilfeldig valgt celle?

Eller fler? Og så er det unnagjort på en dag?

Tar man ut egg fra deg for så å injisere det befruktede egg i deg etter en viss tid?

Nei, det tar lang tid. Nedhormonering, opphormonering, eggsamling, ta ut eggene, befrukte dem og sette tilbake. Tok minst tre mnd og det var mange turer til Sverige og kjempedyrt den gangen. Heldigvis ble jeg gravid på første forsøk, vi hadde ikke hatt råd til flere.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det hadde vært noe, ja!

Kanskje jeg skulle gjøre dem med "togli" også? ;-)

Jeg kan jo bytte navn til Caloni Makaroni. Eventuelt legge til mitt nåværende fornavn som mellomnavn. Aller nådigst ;)

Skrevet

Ja, vi følger vel alle samme vei her inne.

Ingen på dol som aldri har hatt et spørsmål, i det minste, ang helsetildtand på ette eller annet vis.

Hei på deg forresten! :-)

Og (straks) god natt og sov goooodt...

Ja, det er visst på tide å komme i seng... :-)

Skrevet

Men det ble barn? :-)

Jada, det ble minstemann :o)

Skrevet

Jeg kom hit fordi http://www.doktoronline.no alltid sto som sist brukt i adressefeltet når jeg skulle bruke PC'en. Så søstra mi fikk ikke være i fred lenger ;)

Er søstra di også doler? *nysgjerrig*

Caloni Makaroni
Skrevet

Er søstra di også doler? *nysgjerrig*

Jepp! Adriana. Hun leser mer enn hun skriver :)

Skrevet

Jepp! Adriana. Hun leser mer enn hun skriver :)

Men jeg har sett henne her før. :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Men jeg har sett henne her før. :-)

Jepp. Du får hilse ;)

Skrevet

Jeg husker faktisk ikke. Det var muligens på Sagene?

Jeg husker i hvert fall at det var ei som dro igang med magedans. :)

Ja, Feline, eller noe slikt. Og kona til Hawkwind sang. :) Og Spirea og jeg hadde hver vår magedans på gang også, på en helt annen måte. ;) Mye moro på treff!

Skrevet

Jeg søkte det frem under den ulykkelige selvmordspakt-saken, fant treningsforumet og postet litt der, og "sklei" etterhvert inn på både foreldreforum og åpnet, og ikke minst meldinger..!

åpnet=åpent, da. :P

Skrevet

Jeg husker faktisk ikke. Det var muligens på Sagene?

Jeg husker i hvert fall at det var ei som dro igang med magedans. :)

Vet ikke om det har vært magedans på flere treff, men det var i alle fall et magedans-innslag på Trosterud en av gangene vi var der.

Skrevet

Jepp. Du får hilse ;)

Kjenner henne ikke i RL altså... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...