Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Du må gjerne spre budskapet ;)

Jeg ser herved på det som min oppgave og spre dette budskapet.

Skrevet

Enig! Men man blir jo nysgjerrig da...fatter ikke at enkelte bare avføyer det uten å ha satt seg noe inn i det, og øyeblikkelig mistenker det for svindel. Det finnes jo faktisk kornsirkelforskere der ute!

Av og til tror jeg det er svindel, av og til syns jeg det er spennende å tenke at det kan være noe vi ikke kjenner til som lager dem. jeg vet ganske enkelt ikke hva jeg mener.

Skrevet

Jeg ser herved på det som min oppgave og spre dette budskapet.

Flink jente. Starte sekt i sammen? ;)

Skrevet

Jeg så en dokumentar om noen som lagde dem med en lang pinne med en snor i hver ende og så: tråkk!

Angelica :o)
Skrevet

Det er nok utenomjordiske tenåringer som driver med graffiti, tenker jeg.

*LOL*

Gjest Shira12
Skrevet

Flink jente. Starte sekt i sammen? ;)

Det kunne vi gjort, en Dol-sekt som har som budskap og få frem hvordan kornsirkler blir laget.

He he, tror du vi får mange med oss?

Skrevet

Det er nok usynlege fear eller alvar som har hatt ringdans i åkeren.

Eller kanskje det er kornet sjølv som er meir intelligent enn vi trur, og som spontant uttrykker sin kreativitet - eller til og med formar dei urgamle symbolane for kornets gudar og gudinnar, i tilbedelse og offer for ikkje å måtte bli hogd ned i innhaustingstida :-p

Skrevet

Det kunne vi gjort, en Dol-sekt som har som budskap og få frem hvordan kornsirkler blir laget.

He he, tror du vi får mange med oss?

Alle andre må selvfølgelig cashe ut til oss for å ta del i vår fantastiske religion. Det er absolutt nødvendig for å komme til kornsirkel-himmelen, hvor alt er bare kornsirkler og harmoni.

Skrevet

Jeg tror de lages av astronauter.

Det er noe slikt jeg også har i bakhodet. Men da burde det ha vært lekkasjer...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er noe slikt jeg også har i bakhodet. Men da burde det ha vært lekkasjer...

Hva mener du med lekasjer?

Er astronauter mer lekk enn andre?

Gjest Shira12
Skrevet

Alle andre må selvfølgelig cashe ut til oss for å ta del i vår fantastiske religion. Det er absolutt nødvendig for å komme til kornsirkel-himmelen, hvor alt er bare kornsirkler og harmoni.

Såklart! Om de ikke gjør det, er de dømt til evig fortapelse ;o)

Skrevet

Hva mener du med lekasjer?

Er astronauter mer lekk enn andre?

Hehe...

Tenkte at det var noen som måtte fortelle om dette "stuntet" da...

Figurene er tydelig blitt komponert på en datamaskin først...Så er det sikkert noe artige maksiner de har som vi ikke vet om...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe...

Tenkte at det var noen som måtte fortelle om dette "stuntet" da...

Figurene er tydelig blitt komponert på en datamaskin først...Så er det sikkert noe artige maksiner de har som vi ikke vet om...

Ja, disse astronautene er lunefulle.

Skrevet

Er det noe annet svar på hvorfor det er flest geometriske figurer?

Hvilke andre naturlige fenomener er eksakt geometriske enn menneskenes påfunn?

Hvis en tendens peker på noe menneskelig, hvorfor vil vi dreie pekeren vekk fra det?

Så du programmet? Det var jo en del der som sansynliggjorde at dette ikke var laget av mennesker.

Bl.a. hvor lang tid det tok når mennesker lager det kontro tiden det hadde tatt for at de oppsto.

Og også at mennesker knakk kornet, og at kornet i disse figurene ikke var knekt.

Osv osv.....

Så jeg er åpen for at det finnes andre svar på disse gåtene....

Skrevet

Så du programmet? Det var jo en del der som sansynliggjorde at dette ikke var laget av mennesker.

Bl.a. hvor lang tid det tok når mennesker lager det kontro tiden det hadde tatt for at de oppsto.

Og også at mennesker knakk kornet, og at kornet i disse figurene ikke var knekt.

Osv osv.....

Så jeg er åpen for at det finnes andre svar på disse gåtene....

Det er mange kritiker og lattermilde folk som har kritisert kornsirkelforskningen. Illusjonister ikke minst.

De sier stort sett: "Innse at vi blir lurt, og le. Men ikke begynn å bruke penger og ressurser på å forske på fenomenene, det er helt sikkert ikke meningen til de som lurer oss. La det bli med å lure. Ingen forsker på tryllekunstneres triks."

Kokebok i kornsirkelmakeri:

ISBN 0954805429 pris 100 kr, 288 sider.

The Field Guide of Corn Cirkle Making.

Omtale:

http://shurl.org/vPNrC

Skrevet

Folk alla de fra circlemakers.org? Ja, det er jo ingen hemmelighet at det har stått mange mennesker bak enkelte kornsirkler. Men de som oppstår på ti minutter? De som er så perfekt geometriske og som ikke skader kornet på noe vis....

Sånne påstander lar seg ikke etterprøve eller gjenta under kontrollerte forhold.

Dessuten er lureri rundt kornsirkelmakeri så vanvittig morsomt for så mange at det er fristende å bli med på spøken.

Tenk på deg selv: lokalavisen spør deg om du har sett et under i form av en kornsirkel bli til, og du tenker på all moroa som andre har hatt, så plutselig er du med på en uskadelig skøyerstrek. Nesten som sjøormen i Seljord. Skader ingen, og er ganske moro i grunn. Men mange får dårlig samvittighet når de ser at folk bruker penger og ressurser på det. Ikke moro lenger kanskje da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...