Gå til innhold

Sippeguri, hmmm.

Gjest Litt lei meg nå!

Anbefalte innlegg

Gjest Litt lei meg nå!
Skrevet

Jeg var på fest i kveld, sammen med min beste venninne, og nå sitter jeg med en uggen følelse!

Til denne festen kom en gutt jeg har rotet litt med tidligere, men det har ikke vært noe seksuell kontakt mellom oss i det siste.

Vi har hatt litt kontakt da, gjennom msn og sms, men ikke noe mer.

Ca en time ut i festen sa min beste venninne at hun hadde lyst på han, og jeg ble nesten litt satt ut, en ting er at jeg ikke har noe seriøst gående med han, men jeg likte han ganske godt og gjør fortsatt det.

Det er ikke så lenge siden vi hadde kontakt sist, og jeg sa det hadde vært greit om det hadde gått et år eller noe!

Så jeg sa at hun gjorde som hun ville men at jeg håpet at hun ville finne seg en annen fyr å knulle for akkurat denne kvelden.

Etter litt frem og tilbake var hun enig og unskyldte seg,og han dro fra festen etter en stund, jeg dro også fra festen og hun ble igjen.

Sjansen er rimelig stor for at hun kontakter vedkommende for sex etter jeg dro, det er det lite jeg kan gjøre med.

Men er det virkelig nødvendig?

Hun har mange andre hun kan sjekke opp, hvorfor velge akkurat han jeg har har hatt ett forhold til?

Hun er hakket mere frempå enn meg, og kunne sjekket opp veldig mange andre, jeg blir bare lei meg jeg når hun velger de jeg har hatt et forhold til.

Jeg er kanskje veldig sippete, og jeg vet det ikke er særlig syndt i meg, men uansett er dette litt trist, særlig siden hun kom med dette tidlig i festen og jeg satt å tenkte på dette hele veien!

Jeg hadde ikke gjort dette mot en venninne, hadde dere?

Angelica :o)
Skrevet

Jeg synes det var dårlig gjort av henne. Men du får satse på at hun ikke tok kontakt med han. Og uansett, det er ikke sikkert han vil ha henne ;)

Gjest Litt lei meg nå!
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168139570' post='3464290]

Jeg synes det var dårlig gjort av henne. Men du får satse på at hun ikke tok kontakt med han. Og uansett, det er ikke sikkert han vil ha henne ;)

Ja det håper jeg også, ikke fordi jeg ikke unner noen av dem å ha det godt, men fordi jeg føler det er noe de kunne lagt opp til uten at jeg hadde vært tilstede eventuelt.

Jeg ringte henne i sted for å høre om hun hadde kommet seg hjem og fikk ikke svar, så hun har nok oppsøkt han, så får jeg vel bare svelge skuffelsen og late som ingenting da, for jeg har _egentlig_ ikke noe med det.

Æsj, dette med mannfolk er jammen ikke enkelt, ikke med venninner heller for den saks skyld!

Angelica :o)
Skrevet

Ja det håper jeg også, ikke fordi jeg ikke unner noen av dem å ha det godt, men fordi jeg føler det er noe de kunne lagt opp til uten at jeg hadde vært tilstede eventuelt.

Jeg ringte henne i sted for å høre om hun hadde kommet seg hjem og fikk ikke svar, så hun har nok oppsøkt han, så får jeg vel bare svelge skuffelsen og late som ingenting da, for jeg har _egentlig_ ikke noe med det.

Æsj, dette med mannfolk er jammen ikke enkelt, ikke med venninner heller for den saks skyld!

"Æsj, dette med mannfolk er jammen ikke enkelt,"

Du sier ikke det. Jeg og de guttene går bare ikke. Er bare trøbbel ;)

Skrevet

Alle venninner vet dette; Man sjamererer ikke venninna sin "eks"...Enten det har en hun har vært intenst forelsket i, eller hatt et eller annet forhold til.

I så fall må det ha gått en lang periode siden de ikke har hatt kontakt.

Skrevet

Gudbedre så glad jeg er for at jeg er gutt!

Hehe... :-) Du hadde sikkert blitt glad hvis kameraten din hadde prøvd å sjekke opp en jente du var interessert i.

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det mot min venninne. Hvis jeg var veldig interessert og oppriktig forelsket i gutten, ville jeg ventet til dere evt. ikke var "sammen" lenger.

Skrevet

Gudbedre så glad jeg er for at jeg er gutt!

Ja, gutter er mye enklere sånn sett. Bare å gi kompisen en på trynet, så er saken opp og avgjort *hehe*

Mista nikket
Skrevet

Er det oppsigelsesfrist på forhold? Når han kan ta seg andre damer eller når andre kan ta han? Skjønner ikke helt det opplegget der. Er det over så er det over, enten det er en venninne eller ikke.

Skrevet

Ja, gutter er mye enklere sånn sett. Bare å gi kompisen en på trynet, så er saken opp og avgjort *hehe*

Helt feil. Vi hadde ikke sett problemet.

Hadde en gang sex, har ikke noe forhold, har sendt noen SMS, bla, bla,bla. Hva i himmelens navn er dette for noe piss? Akkurat som om dette er noen grunn for karantene?

Når vedkommende faktisk sitter og sipper over noe som helt muligens IKKE har skjedd?

Man må være kvinnfolk for å forstå noe sånt.

Skrevet

Hehe... :-) Du hadde sikkert blitt glad hvis kameraten din hadde prøvd å sjekke opp en jente du var interessert i.

Jeg hadde sagt ligg unna, jeg skal ha henne selv, alternativt; Værsågo.

Det er ikke verre.

Skrevet

Det er ikke verre.

Enig med deg, nick.

Jeg begynte på et svar men det ble så langt. Så jeg henger meg heller på ditt svar.

Det enkle er ofte det beste.:-)

Skrevet

Hun kunne nok tatt seg bryet med å høre med deg hva du ville følt om hun "tok" ham. Bestevenninne sier du? Min bestevenninne hadde visst det godt om jeg hadde hatt et øye til han eller ikke. Kanskje du må bli mer åpen for venninnen din? Jeg tror ikke det skjedde noe mellom dem jeg.

Skrevet

Det er ikke verre.

Jo, men dama her sa jo ligg unna...

Skrevet

Jo, men dama her sa jo ligg unna...

Nei, det var akkurat det hun ikke gjorde;

Så jeg sa at hun gjorde som hun ville men at jeg håpet at hun ville finne seg en annen fyr å knulle for akkurat denne kvelden.

Fullstendig åpent for tolkninger, den der.

laguna1365380434
Skrevet

Hadde en gang sex, har ikke noe forhold, har sendt noen SMS, bla, bla,bla. Hva i himmelens navn er dette for noe piss? Akkurat som om dette er noen grunn for karantene?

Når vedkommende faktisk sitter og sipper over noe som helt muligens IKKE har skjedd?

Nåh...Nå veit jeg flere gutter som driver og freder ekser såvel som tilfeldige flings og som har ganske mange obskure og kompliserte regler for, for eksempel, hvor mange en kan ha for seg selv ect da..;-P

Men..Du har rett i at de oftere er flinkere til å si det rett ut.

:-)

(Jeg ville vært litt forsiktig med å prøve sjansene hos en ei venninne hadde hatt sansen for tidligere, fodi jeg vet sjansene for at hun ville si det var OK, men slett ikke mene det 8Og lage helvete ettterpå!) ville være ganske store..Selvom jeg synes det er noe jævla tull..Selv sier jeg sånn at ligg unna, jeg så han først, om jeg mener det. Men det gjør sannelig ikke de fleste vnninne mine!;-))

Skrevet

Yeye, jeg skjønner at dette ikke var noen stor sak, men så skjønner jeg meg ikke alltid på kvinnfolk selv heller ;-)

Noen damer er fæle til å problematisere allting...

Vi døve pleier å eh... byttelåne kjærester (riktignok når vi ikke er i et fast forhold). Hva ellers skulle man gjort? Tatt til takke med en hørende mann!? Nei, vettu' hva!!

Skrevet

Yeye, jeg skjønner at dette ikke var noen stor sak, men så skjønner jeg meg ikke alltid på kvinnfolk selv heller ;-)

Noen damer er fæle til å problematisere allting...

Vi døve pleier å eh... byttelåne kjærester (riktignok når vi ikke er i et fast forhold). Hva ellers skulle man gjort? Tatt til takke med en hørende mann!? Nei, vettu' hva!!

Det må jeg si!

Hjelper det med tinnitus? Er jeg "in"?

Skrevet

Det må jeg si!

Hjelper det med tinnitus? Er jeg "in"?

Tja, du ligger på grensen til å være godkjent ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...