Gå til innhold

Sippeguri, hmmm.

Gjest Litt lei meg nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen, har det skjedd noe da??

Og hun ga jo deg beskjed, og sa seg enig da du ba henne holde seg unna en stund til..

Jeg ser ikke helt poenget i å "sippe" over noe som kanskje ikke har skjedd...

Gjest Litt lei meg nå!
Skrevet

Jammen, har det skjedd noe da??

Og hun ga jo deg beskjed, og sa seg enig da du ba henne holde seg unna en stund til..

Jeg ser ikke helt poenget i å "sippe" over noe som kanskje ikke har skjedd...

Jeg aner ikke om det har skjedd noe, det er kanskje det som er mest ergelig med denne saken, jeg ba henne ikke gjøre det mens jeg var til stede, men sannsynligvis vil hun nok aldri si det til meg om noe har skjedd, siden hun vet jeg kommer til å reagere.

Følelsen min sier at hun ringte han etter jeg hadde dratt, men saken er at det er veldig kjedelig å ha en skruppeløs venninne, for jeg tør jo nesten ikke introdusere henne for noen uten at jeg risikerer at hun kaster seg over.

Og ikke gidder jeg å ringe han å spørre, så jeg forblir vel uvitende, til evntuelt det kommer ut, men føler liksom at jeg burde fått vite det iallefall, så jeg slipper å våkne opp hos han flere ganger, selv om det er bare for sex, deler jeg ikke med min beste venninne, da kan hun få han med hud og hår og jeg finner meg noe annet!

Men det er nesten sånn at hun må prøve seg på de jeg har drevet med bare for å bevise at hun har like mye draget liksom, det blir for dumt for meg altså, kunne ikke falt meg inn å gjøre noe sånt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...