Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/01/07/488073.html

En iransk mann fikk 100 piskeslag på offentlig plass for å ha boltret seg med gifte kvinner.

For et system ! Lurer på hva straffen til kvinnene er. Syreangrep, brenning, steining ?

Jeg er glad jeg bor i et land der man ikke straffes med tortur ved frivilige seksuelle relasjoner mellom voksne.

Mista nikket
Skrevet

Er ikke steining straffen for sex utenfor ekteskapet. Glad jeg er født i Norge jeg ;-)

Skrevet

Det dreier seg om å statuere eksempler og skremme de andre. Enekeltmennesket eller eksemplene ofres ikke en tanke. Ikke overraskende så er det ikke en gang viktig om de er skyldige.

Franskmennene brukte samme prinsippet fra 1920-1945, da de f eks ga livstidsstraff for sykkeltyveri, og 80% av fangene døde i tropene. De fikk ikke slutt på sykkeltyveriene, men sykkeltyvene begynte å myrde ofre, vitner og politi for å slippe unna, og samarbeidet om å true samfunnet.

Våre myndigheter prøver seg på samme teknikker i dag for å tvinge oss til å adlyde dem, og har måttet gå tilbake på mye. Myndighetene mister kontrollen og går løs på sine egne med stadig sterkere midler. Men det hjelper ikke. Vi finner stadig utveier.

Eks: forsikring mot fartsbøter. Spraye kjennemerkene med lakk som gjør dem uleselige i fotoboksenes ultrafiolette blits. Ta av kjennemerket foran. Sprenge fotoboksene, skyte dem i stykker osv.

Skrevet

Er ikke steining straffen for sex utenfor ekteskapet. Glad jeg er født i Norge jeg ;-)

Enn så lenge er det bra her ja....:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...