org Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg gjør det ikke, hopper bukk over dem. :-) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 De hopper jeg glatt over. Synes de har en tendens til å bli lange og kranglete og jeg har ikke energi nok til å gidde å engasjere meg såpass her på DOL. Er her for moro og tidsfordriv og avslappning så slike hetsende diskusjoner som jeg har inntrykk av slike tråder blir har jeg ikke ork til å være med på 0 Siter
tonie Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det hender jeg leser hovedinnlegget, men jeg svarer aldri. De trådene blir så lange og kranglete at jeg ikke orker. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Nei, jeg er møkka lei av hele dritten. Både islam, muslimer, israel, palestina - møkkalei. Skrur av nyhetene også når det begynner med palestina og israel og midtøsten generelt. 0 Siter
ekte nick Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Her på DOL,nei. Jeg tenker bare: Uff, ikke nå igjen. Og hopper til et annet innlegg. På TV og aviser følger jeg gjerne med på det, men bare hvis det uttrykker et nyansert syn. Bastante en-veis holdninger er det verste jeg vet. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg leser dem ikke. Blir ofte lange tråder, og jeg klarer ikke få med meg halvparten. 0 Siter
G-bo Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Nei,lenge siden jeg sluttet å vie den gjengen oppmerksomhet... 0 Siter
Osiris Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Ja jeg leser dem og bidrar i debatten i av og til. Det gjør jeg for at dol ikke skal framstå som et rent H/Frp organ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Ja jeg leser dem og bidrar i debatten i av og til. Det gjør jeg for at dol ikke skal framstå som et rent H/Frp organ Ditto:-) 0 Siter
fresja Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Nei, jeg hopper som oftest over musliminnleggene. 0 Siter
org Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Jeg hopper over det meste. Gjør du? :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Leser kun innlegget, svarer ikke og ser ikke mer på evt tråden det blir. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.