Osiris Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Vel, det er faktisk vi med meninger om disse temaene som har blitt kalt idioter i denne tråden..bare for å ta ett eksempel. Da er kanskje det jeg skrev i forrige innlegg årsaken til det. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Da er kanskje det jeg skrev i forrige innlegg årsaken til det. Nei, det er et bevis på at sannheten også i denne saken er motsatt av din virkelighet. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Nei, stort sett aldri. For øvrig sier jeg meg enig med Mañana to hakk lenger nede. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Du kunne ikke dy deg? ;-) Jeg syns bare alt absurd er fascinerende. Exorchisten i all sin gru. Eller middelaldereventyr med mord, tortur, slaver, avhugne hoder og blod i massevis. Serien Rome f eks, passer fint som ramme til islam. Litt primitive rå og brutale ørkentyper med slaver rundt seg, uten respekt for andre mennesker. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg syns bare alt absurd er fascinerende. Exorchisten i all sin gru. Eller middelaldereventyr med mord, tortur, slaver, avhugne hoder og blod i massevis. Serien Rome f eks, passer fint som ramme til islam. Litt primitive rå og brutale ørkentyper med slaver rundt seg, uten respekt for andre mennesker. Du hadde med andre ord fått et meget kjedelig liv uten muslimene ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Kvinner greier fint å blåse opp hevrdagslige bagateller på en slik måte at de får selv midt-østen konflikten til å virke liten. Så hva skulle hensikten deres være i å engasjere seg i verdens fremtid? Hjelpes! Har du dame? 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Nei, som regel ikke. Hender jeg leser hovedinnlegget, men gidder sjelden følge med tråden videre. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Du hadde med andre ord fått et meget kjedelig liv uten muslimene ;-) Først var det AKP/ML, så litt neo-nazier, så litt jehovas, så islam og nå svære ungdomsgjenger. Det er alltid noe å ta tak i og irritere seg over. Jeg må si AKP/ML har vært mest plagsomme hittil. Den gangen destruerte de nesten all glede og motivasjon på jobben. Som ung og følsom, så ble jeg ganske frustrert og deppa. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hjelpes! Har du dame? De fleste menn som har kan nok bekrefte dette....til gangs. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Kommer an på hvem som har startet dem! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 De fleste menn som har kan nok bekrefte dette....til gangs. Der tror jeg du tar skammelig feil, for makan til middelalderske holdninger skal man lete lenge etter..... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Kvinner greier fint å blåse opp hevrdagslige bagateller på en slik måte at de får selv midt-østen konflikten til å virke liten. Så hva skulle hensikten deres være i å engasjere seg i verdens fremtid? Du fremstiller deg sjøl som ennå mer lavpanna enn jeg trodde du var. Godt å få det bekrefta. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 De fleste menn som har kan nok bekrefte dette....til gangs. Jøss, stakkars dere. Dere mannfolk får holde dere til hverandre da. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Du fremstiller deg sjøl som ennå mer lavpanna enn jeg trodde du var. Godt å få det bekrefta. He he...usedvanlig lav selvinnsikt (og selvironi) er tydligvis også en typisk feminin egenskap? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg registrerer overskriften, skjønner tegningen, tenker jeg skal lese hva gnålet går ut på denne gangen, leser 3 linjer, og så plutselig blir resten av innlegget forvandlet til "blabla blablabla blaaaa".. Skjer HVER gang. Hmf. Leser litt nedover i tråen, og der er jo stadiet litt sånn over barnehagementalitet. Såvidt. Så leser jeg heller noe annet. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 i aviser/magasiner gjør jeg selvsagt det men aldri på dol. her er åpenbart person viktigere enn sak, sånt fjas gidder jeg ikke bruke tiden min på. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Nei det interessere meg ikke i det hele tatt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.