Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som gjør sånne dager perfekte er når jeg kan gjøre ingenting. Ingen som forventer noe av meg, går rundt i gammel joggedress, se film og gumle litt mat og julekakerester. En perfekt fridag! Ungene er avsted hos venner noen timer.

Hva må til for at din søndag er flott?

Carpe diem :)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• amber sun

3

• hare1365380455

2

• Åsemor

1

hare1365380455
Skrevet

Da må jeg ha fri!

(Jeg jobber mye helger.)

Gjest Pontiac
Skrevet

Søndagen kan være flott på mange måter den, men det jeg foretrekker er som du forteller: fred, ro, ikke jobb, kos, treningsdress, tv, kaker ol. :)

Skrevet

Da må jeg ha fri!

(Jeg jobber mye helger.)

Ok, men da har du "søndag" midt i uka du da? Kan være fint det også :)

Skrevet

Søndagen kan være flott på mange måter den, men det jeg foretrekker er som du forteller: fred, ro, ikke jobb, kos, treningsdress, tv, kaker ol. :)

Yes!

Gjest catiki21
Skrevet

Virker som du har en veldig fin helg må jeg si!

I dag blir det på meg å sitte å ikke gjøre noe! Sov lenge idag også så nå begynner jeg å bli litt våken igjen:)! Tok en deilig dusj også! Ellers blir det å rydde litt små ting her i dag og dole! En perfekt søndag for meg:)!

Skrevet

Fred og ro, frokost mens en ser ut av vinduet og har DJ Friendly på kjøkkenradioen.

Gjøre noe kjekt som f eks en mc-tur hvis været er bra, eller drive med et eller annet kjekt hjemme.

For eksempel. :-)

Skrevet

Ah... Sove lenger enn 8, gå tur i fint vær, take-out middag... noe fint på tv. :) Det er en perfekt søndag.

Søndagen i dag - stå opp 7.30, ikke orke å gå ut i minusgrader og regnevær, ingen middagsinvitasjoner, ikke bil så jeg får kjøpt noe mat, et barn som ikke ville sove formiddagsluren og er hyperaktiv og masete. Nå fant hun endelig en spennende bok så jeg fikk litt "pause"... og mannen er avgårde på jobb. Han jobbet natt i natt, og har derfor sovet hele dagen i dag, frem til han måtte stå opp for å dra på jobb igjen. *sukk*

Skrevet

Hmm.. Det hadde hjulpet om man ikke behøve fullt oljehyre for å gå ut, sukk!

Men deilig å komme inn da! Ostesmørbrød i ovnen og chai-the og godt under teppet i sofaen.

*kose seg*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal jobbe _litt, deretter skal jeg kose meg med resten av julegavebøkene (har to igjen..vet ikke helt hvilken jeg skal velge)..Skal spise tacorester fra i gårog bare sløve.

Skal deretter låser meg inne på badet, gjøre negler, hår, ansiktsmasker..Bare stresse ned og jåle meg..Også møte min venninne på en øl! Innimellom skal jeg slarve md dere!

Dette tror jeg blir en fin søndag!

:-)

hare1365380455
Skrevet

Ok, men da har du "søndag" midt i uka du da? Kan være fint det også :)

Nei, da går ukene på en måte i ett.... Jeg studerer deltid og har barn. :)

Skrevet

Jeg visst ikke en gang at det var søndag, måtte se på klokka.

Jeg har så variabelt arbeidmønster at hvilken dag det er spiller ingen rolle.

Skrevet

Har vært ute å gått en lang tur, skiftet hos kaninen, nå sitter jeg å sløver foran pc og tenker forandinger på kjøkkenet mens guttungen og sambo er på fotball trening.

Skal snart starte på "julemiddagen" pølser,kjøttkaker og stek.

Sambo har ikke vært sammen med oss i julen så vi tar igjen litt.

Fredag var det julegaver ;)

Skrevet

sove lenge, sen og lang frokost, ingen planer for dagen og tar alt som det kommer.

I dag har ikke vært en slik dag, samboeren var tidlig oppe for å male i nyhuset, jeg pakker litt her og der og kjører bort i huset ting vi ikke trenger (skal ha visning til uka, og da må det være ryddig her...).

Skrevet

Min søndag er som regel en arbeidsdag, siden jeg jobber som organist - men når jeg kommer hjem, er det deilig å bare slappe av og kose meg med familien. Av og til er vi en tur ut og spiser, eller vi bare kjører en tur.

Skrevet

Når jeg ikke skal ut på søndagskvelden og bare kan bruke resten av søndagen på slafre rundt i leiligheten.

Skikkelig uthvilt før ny jobbeøkt på mandag.

Mary Poppins
Skrevet

Idag er jeg greit klein etter en fuktig aften igår.

Men til vanlig så består søndager av å sløve rundt uten å gjøre så fryktelig mye. Se på tv, kanskje gå på café eller gå en tur, og take-out middag smaker veldig godt på søndager.

Gjest Elextra
Skrevet

Lang hyggelig frokost med familien, og gjerne masse frisk luft og litt aktivitet etterpå :-).

Blir gjerne litt sur og misfornøyd av å være inne hele dagen, selv om noen rolige timer alene hjemme kan være utrolig deilig av og til.

Skrevet

Sen frokost, mye sportstitting på TV med strikking til. Litt innom DOL og et par andre sider.

Tar kanskje en tur ut etter sporten, så jeg får testet skritttelleren jeg programmerte i år (fant den omsider igjen).

Så blir det vel litt TV og PC senere i kveld, kanskje også lesing og strikking.

Skrevet

Jeg skal jobbe _litt, deretter skal jeg kose meg med resten av julegavebøkene (har to igjen..vet ikke helt hvilken jeg skal velge)..Skal spise tacorester fra i gårog bare sløve.

Skal deretter låser meg inne på badet, gjøre negler, hår, ansiktsmasker..Bare stresse ned og jåle meg..Også møte min venninne på en øl! Innimellom skal jeg slarve md dere!

Dette tror jeg blir en fin søndag!

Det å stenge seg inne på badet, det er nyydelig iblandt ja. Fotbad, nipping av bryn osv. Håper du koser deg med venninnepilsen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...