Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som du har en veldig fin helg må jeg si!

I dag blir det på meg å sitte å ikke gjøre noe! Sov lenge idag også så nå begynner jeg å bli litt våken igjen:)! Tok en deilig dusj også! Ellers blir det å rydde litt små ting her i dag og dole! En perfekt søndag for meg:)!

En hærlig helg ja. Nå har vi hatt besøk av et vennepar, kjempekoselig ;)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• amber sun

3

• hare1365380455

2

• Åsemor

1

Skrevet

Jeg visst ikke en gang at det var søndag, måtte se på klokka.

Jeg har så variabelt arbeidmønster at hvilken dag det er spiller ingen rolle.

Med uregelmessige vakter så går man vill i dagene ja. Jeg hadde aldri taklet det å ikke ha et fast mønster. Eks dagtid som jeg har nå, er flott for meg.

Beundringsverdig!

Skrevet

Har vært ute å gått en lang tur, skiftet hos kaninen, nå sitter jeg å sløver foran pc og tenker forandinger på kjøkkenet mens guttungen og sambo er på fotball trening.

Skal snart starte på "julemiddagen" pølser,kjøttkaker og stek.

Sambo har ikke vært sammen med oss i julen så vi tar igjen litt.

Fredag var det julegaver ;)

Jøss, ei julehelg :) Fint dere koser dere. Nytt kjøkken snart?

Skrevet

sove lenge, sen og lang frokost, ingen planer for dagen og tar alt som det kommer.

I dag har ikke vært en slik dag, samboeren var tidlig oppe for å male i nyhuset, jeg pakker litt her og der og kjører bort i huset ting vi ikke trenger (skal ha visning til uka, og da må det være ryddig her...).

Spennende tider! Håper og tror du vil nyte en søndag snart i det nye huset da! Lykke til med visning.

Skrevet

Min søndag er som regel en arbeidsdag, siden jeg jobber som organist - men når jeg kommer hjem, er det deilig å bare slappe av og kose meg med familien. Av og til er vi en tur ut og spiser, eller vi bare kjører en tur.

:-)

Deilig å bare ta ting på sparket også ja.

Skrevet

Når jeg ikke skal ut på søndagskvelden og bare kan bruke resten av søndagen på slafre rundt i leiligheten.

Skikkelig uthvilt før ny jobbeøkt på mandag.

Ja, det er hva søndager burde være for alle :)

Skrevet

Idag er jeg greit klein etter en fuktig aften igår.

Men til vanlig så består søndager av å sløve rundt uten å gjøre så fryktelig mye. Se på tv, kanskje gå på café eller gå en tur, og take-out middag smaker veldig godt på søndager.

Hærlig å bare hente ferdig mat på sånne dager. God bedring!

Skrevet

Lang hyggelig frokost med familien, og gjerne masse frisk luft og litt aktivitet etterpå :-).

Blir gjerne litt sur og misfornøyd av å være inne hele dagen, selv om noen rolige timer alene hjemme kan være utrolig deilig av og til.

Jeg synes rolige timer er deilig alltid. Joda, frisk luft har ingen vondt av :)

Skrevet

Sen frokost, mye sportstitting på TV med strikking til. Litt innom DOL og et par andre sider.

Tar kanskje en tur ut etter sporten, så jeg får testet skritttelleren jeg programmerte i år (fant den omsider igjen).

Så blir det vel litt TV og PC senere i kveld, kanskje også lesing og strikking.

Jasså, du teller skritt du også.. Jeg tenker jeg tar å låner min mann sin i morgen. Gøy (kanskje) å se hvor mange skritt jeg egentlig går i løpet av en dag..

Skrevet

Fred og ro, frokost mens en ser ut av vinduet og har DJ Friendly på kjøkkenradioen.

Gjøre noe kjekt som f eks en mc-tur hvis været er bra, eller drive med et eller annet kjekt hjemme.

For eksempel. :-)

Kan ikke du beskrive hvordan det føles å kjøre mc? Har aldri gjort det. Kanskje jeg får lyst til å sitte på med noen? :)

Skrevet

Ah... Sove lenger enn 8, gå tur i fint vær, take-out middag... noe fint på tv. :) Det er en perfekt søndag.

Søndagen i dag - stå opp 7.30, ikke orke å gå ut i minusgrader og regnevær, ingen middagsinvitasjoner, ikke bil så jeg får kjøpt noe mat, et barn som ikke ville sove formiddagsluren og er hyperaktiv og masete. Nå fant hun endelig en spennende bok så jeg fikk litt "pause"... og mannen er avgårde på jobb. Han jobbet natt i natt, og har derfor sovet hele dagen i dag, frem til han måtte stå opp for å dra på jobb igjen. *sukk*

Dette var langt unna din drømmesøndag... Håper den bedret seg utover dagen da!

Skrevet

Hmm.. Det hadde hjulpet om man ikke behøve fullt oljehyre for å gå ut, sukk!

Men deilig å komme inn da! Ostesmørbrød i ovnen og chai-the og godt under teppet i sofaen.

*kose seg*

Åh, ostesmørbrød, det fikk jeg lyst på nå :)

Skrevet

I dag var en ekstremt lat dag, vi var på fest i går, og var litt småbakfulle.

Våkna 11.30, har drukket kaffe, spist opp resten av kanelbollene fra i går, sett på sport, sovet litt på sofaen, sett mer sport, sov litt i senga, lagde pizza, og halvsov gjennom nyhetene. Så kjørte jeg kjæresten på flyplassen.

Skrevet

En tur ut i det fine været. Skitur om vinteren. Med andre ord ikke noe som har vært aktuelt i dag. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det er hva søndager burde være for alle :)

Hehe, deg/dere om det. Jeg ville ikke trives med å rusle rundt innendørs en hel dag. I hvertfall bare _helt_ unntaksvis.

Gjest catiki21
Skrevet

En hærlig helg ja. Nå har vi hatt besøk av et vennepar, kjempekoselig ;)

Koslig å få besøk;)! I morgen skal jeg få besøk av min kjæreste, kribler alltid de første gangene hos meg med nye folk. Jeg vet det kanskje er litt tidlig, men vi har snakket om å få unger sammen, helt herlig. Men det blir evt ikke at vi prøver før om et år. Så kanskje du vil sitte barnevakt om noen år;)! Jeg er helt babysyk. Lyst på egne unger snart. Jeg kan ikke vente. Heldigvis har jeg fått mange gode svar her på dol hvordan det er å få unger! Denne uka blir veldig fin. Har fortsatt ferie:)! I dag skal jeg sløve foran pc og tven. Farmen begynner nå, må få med meg det. Hvordan det opplegget er i år i forhold til de forjegående gangene! Håper du får en fin uke! Me doles!

Skrevet

Kan ikke du beskrive hvordan det føles å kjøre mc? Har aldri gjort det. Kanskje jeg får lyst til å sitte på med noen? :)

Det føles helt utrolig! Helt konge, en vannvittig frihetsfølelse og adrenalinkick på en måte, blodet bruser i årene og en kjenner alle lukter og får bedre synsinntrykk av alt rundt.

Det er en orgasmisk opplevelse, jeg vil si at det er nesten like godt som orgasme - men bare nesten. ;-P

hehe

Og jeg kjører ikke selv altså, jeg sitter på.

:-D

Skrevet

En perfekt søndag kan være:

Sove så lenge en vil, og da helst til 10-11. Stå opp og ta en dusj mens mannen min dekker et koselig frokostbord med egg og kaffe.

Ungene er enten borte eller oppfører seg eksemplarisk, slik at vi kan sitte leeeenge ved frokostbordet...

Etterhvert finner vi ut at vi må ut en tur og lufte oss - helst på ski (men det går jo ikke nå da), på sykkel eller på beina.

Middag orker vi ikke å tenke på - kanskje er vi blitt invitert et sted med deilig middag, eller vi går på restaurant eller kafé.

Avslappende, rolig søndag med en luftetur, er en deilig søndag.

Vi hadde det nesten sånn i går - bare med en juletrefest inkludert fra 15 til 17. Mannen ble hjemme og hadde middagen klar da vi var tilbake :-) Og han ryddet kjøkkenet fullstendig om kvelden mens jeg satt og deppet over noe jobbrelaterte greier....!

Skrevet

En perfekt søndag kan være:

Sove så lenge en vil, og da helst til 10-11. Stå opp og ta en dusj mens mannen min dekker et koselig frokostbord med egg og kaffe.

Ungene er enten borte eller oppfører seg eksemplarisk, slik at vi kan sitte leeeenge ved frokostbordet...

Etterhvert finner vi ut at vi må ut en tur og lufte oss - helst på ski (men det går jo ikke nå da), på sykkel eller på beina.

Middag orker vi ikke å tenke på - kanskje er vi blitt invitert et sted med deilig middag, eller vi går på restaurant eller kafé.

Avslappende, rolig søndag med en luftetur, er en deilig søndag.

Vi hadde det nesten sånn i går - bare med en juletrefest inkludert fra 15 til 17. Mannen ble hjemme og hadde middagen klar da vi var tilbake :-) Og han ryddet kjøkkenet fullstendig om kvelden mens jeg satt og deppet over noe jobbrelaterte greier....!

Det var jo en fin søndag ja :) Jeg kommer skjelden hjem til middag uansett hva jeg har vært avgårde for :( Får begynne å smiske litt :)

Skrevet

Det føles helt utrolig! Helt konge, en vannvittig frihetsfølelse og adrenalinkick på en måte, blodet bruser i årene og en kjenner alle lukter og får bedre synsinntrykk av alt rundt.

Det er en orgasmisk opplevelse, jeg vil si at det er nesten like godt som orgasme - men bare nesten. ;-P

hehe

Og jeg kjører ikke selv altså, jeg sitter på.

:-D

Åh, høres himla bra ut! Men er redd hjertet hadde hoppet fort ut av halsen min. Jeg er litt pyse :)

Men beskrivelsen din minner om min følelse når vi drar ut på første tur med båten. Nesten orgasmiskt ja :) Har brukt det utrykket jeg også der. Tilogmed måkene får hyle som de vil den dagen :) Takk for god innlevese-forklaring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...