Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koslig å få besøk;)! I morgen skal jeg få besøk av min kjæreste, kribler alltid de første gangene hos meg med nye folk. Jeg vet det kanskje er litt tidlig, men vi har snakket om å få unger sammen, helt herlig. Men det blir evt ikke at vi prøver før om et år. Så kanskje du vil sitte barnevakt om noen år;)! Jeg er helt babysyk. Lyst på egne unger snart. Jeg kan ikke vente. Heldigvis har jeg fått mange gode svar her på dol hvordan det er å få unger! Denne uka blir veldig fin. Har fortsatt ferie:)! I dag skal jeg sløve foran pc og tven. Farmen begynner nå, må få med meg det. Hvordan det opplegget er i år i forhold til de forjegående gangene! Håper du får en fin uke! Me doles!

Hei! Jeg så du hadde en tråd om det å ha barn :) Du har virkelig blitt tent ja. Så du har kjæreste du ja, da kan det jo gå fort! hehe. Spennende da, med kribling i magen :)

Jeg skal også se farmen nå, og blir vel hekta. Ugly Betty på onsdager må jeg også se.

Jauda, mi meldes! ;)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• amber sun

3

• hare1365380455

2

• Åsemor

1

Skrevet

Åh, høres himla bra ut! Men er redd hjertet hadde hoppet fort ut av halsen min. Jeg er litt pyse :)

Men beskrivelsen din minner om min følelse når vi drar ut på første tur med båten. Nesten orgasmiskt ja :) Har brukt det utrykket jeg også der. Tilogmed måkene får hyle som de vil den dagen :) Takk for god innlevese-forklaring!

:-D

Skrevet

Jøss, ei julehelg :) Fint dere koser dere. Nytt kjøkken snart?

Ikke nytt kjøkken, men det ble jo litt nytt nårvi nå har fått opp en barbenk med barkrakker rundt og kastet ut kjøkkenbordet :)

Artig ble det ihvertfall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...