Gå til innhold

søndager...

Anbefalte innlegg

portiaDeRosso
Skrevet

jeg kjeder meg så fælt på søndager. Blir mest sittende foran dataen, se en film med samboeren og ellers traske rundt.

Forslag til gjøremål sammen med samboeren i hjemmet?

mine er: se film, lage mat sammen, bake, vaske/rydde, spille spill, sove!...

er det noen kreative sjeler her?

Gjest min søndag
Skrevet

Det er slik søndagen skal være!

Jeg har alltid altfor mye å gjøre søndager. Barna tar mye tid, og ellers husarbeid og slike ting. Jeg vil ha mer tid til filmer!

portiaDeRosso
Skrevet

Det er slik søndagen skal være!

Jeg har alltid altfor mye å gjøre søndager. Barna tar mye tid, og ellers husarbeid og slike ting. Jeg vil ha mer tid til filmer!

vi kan jo bytte:) Tenker alltid på søndager som en familiedag. Ser frem til å få barn man kan bruke søndagen til å vie litt ekstra oppmerksomhet. Ta med ut på kino, Mc Donalds, lekeland, svømming osv.

Men, det er vel heller klesvask og husvask som må prioriteres når man har barn;)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor du bor, men å gå en tur, sammen med venner eller samboeren, er mental hygiene. Enten det er ved fjorden, eller til en liten åskam med utlagt turbok, for signering.

Er selv enslig med et barn, og vi pleier å komme oss ut. Vi har funnet ut at det gjør oss mye bedre, enn det som oftest er alternativet på søndager.

Skrevet

Gå tur eller dra i svømmehall. Eller skøytebane.

Skrevet

Gå tur, vaske bilen, rydde i garasjen/boden, dra i svømmehallen, fotografere, putte bilder i album, strikke, finne ut hva du skal kjøpe i julegaver og så handle når det er på salg.

Skrevet

Jeg vil foreslå at dere kommer dere ut og går en liten tur! Det er bra for kroppen, hodet og samtalen.

Skrevet

På søndagene finner vi alltid på noe. F.eks vi reiser i svømmehallen, drar og bowler, går på kino, går på skøyter eller vi reiser på besøk til noen/inviterer noen på besøk. Hvis vi bare går her hjemme og slenger begynner vi å kjede oss og så blir vi gretne og kranglete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...