Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på premieutdelingen i hoppuka.

Søt og sympatisk gutt, men er det flere enn meg som ser likhetstrekk med Kjersti Grini, av alle?

Forøvrig, gratulerer med seieren, det var morsomt.

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg føler meg stolt over han nå! Er så flott og være like gammel og komme fra samme byen som han:)! Vet da sikkelig godt hvem han er. Ups, der røpte jeg hvor jeg egentlig kommer fra. Jeg er så glad nå!

Mista nikket
Skrevet

Syns heller han ligner han som spiller fiolin og vant kjempesjansen på tv. Det er vel det store smilet som gjør det. En flott ungdom

Gjest den grønne bobla
Skrevet

Jeg føler meg stolt over han nå! Er så flott og være like gammel og komme fra samme byen som han:)! Vet da sikkelig godt hvem han er. Ups, der røpte jeg hvor jeg egentlig kommer fra. Jeg er så glad nå!

Jeg kan også skryte litt :)

Anders kjøpte bobla til en i tjukkeste slekta mi. Og den bobla ble tv-kjendis ifjor, da lånte Kåre Conradi den til innspillingene av førjulserien som gikk på tv-2.

Anders ble forøvrig avbildet sammen med bobla i Se&Hør like før jul.

Så du verden ;)

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg kan også skryte litt :)

Anders kjøpte bobla til en i tjukkeste slekta mi. Og den bobla ble tv-kjendis ifjor, da lånte Kåre Conradi den til innspillingene av førjulserien som gikk på tv-2.

Anders ble forøvrig avbildet sammen med bobla i Se&Hør like før jul.

Så du verden ;)

Du kjøpte vel ikke bobla av faren min engang;)! Han hadde nemlig en boble for noen år siden, lenger siden da;)!

Skrevet

Syns heller han ligner han som spiller fiolin og vant kjempesjansen på tv. Det er vel det store smilet som gjør det. En flott ungdom

Enig!

Skrevet

Ja! Var det han som het Felix Peikli? Eller...nei, jeg tror jeg blander litt her nå. Han hadde russiske foreldre hvis jeg ikke husker helt feil?

Gjest catiki21
Skrevet

Ja! Var det han som het Felix Peikli? Eller...nei, jeg tror jeg blander litt her nå. Han hadde russiske foreldre hvis jeg ikke husker helt feil?

Jeg husker ikke hva han het. Men det var ikke Felix. Han spilte Kornett. Han som vant kjempesjansen hadde foreldre fra Hvite russland. Håper andre kan navnet på vinneren!

Skrevet

Utrolig morsomt at han vant!

Virker som en jordnær, sympatisk gutt, med et kjempesmil :) Vel fortjent sammenlagtseier !!!

Skrevet

Ja, det er faktisk sant det også. Syns bare han ligna så fryktelig på Kjersti Grini da han stod på seierspallen, det var helt merkelig.

Men veldig sjarmerende er han :)

Skrevet

Jeg husker ikke hva han het. Men det var ikke Felix. Han spilte Kornett. Han som vant kjempesjansen hadde foreldre fra Hvite russland. Håper andre kan navnet på vinneren!

Alexander Rybak! :-)

Gjest catiki21
Skrevet

Alexander Rybak! :-)

Det var det igjen ja! Navn bare forsvinner sånn helt plutslig;)!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Føler mer at han ligner på Titten Tei, med et lite snev av Arne Scheie.

Mista nikket
Skrevet

Det var i hverfall noe russisk der

Mista nikket
Skrevet

Ja, det er faktisk sant det også. Syns bare han ligna så fryktelig på Kjersti Grini da han stod på seierspallen, det var helt merkelig.

Men veldig sjarmerende er han :)

Jeg ser ikke noe Kjersti i han, men han med fiolin..ganske lik

Skrevet

Syns det er kjekt at vi endelig får en topp-hopper som ser noenlunde sunn og frisk ut, jeg. Og det er Ellen Horn han ligner på!

Skrevet

Ja! Det syntes jeg og! Søt og kjekk var han i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...