Gå til innhold

Happy care forsikring på el-kjøp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen på 9 var i september å kjøpte seg en Nintendo ds for bursdagspengen sine, da kjøpte han og med 2års forsikring.

I dag kommer han gråtende opp til meg, han hadde sutte i sacosekken sin å spilt,da han plutselig glapp maskinen og den datt i gulvet. En liten del er knekt av i hjørnet på den, så den ene skjermen hang løst. Er dette noe han får dekket på den forsikringen, noen som vet?

Kan jo ikke tåle så mye heller da tenkte jeg, en sacco sekk, da sitter han jo nestn på gulvet og da..

Skrevet

Uhell som det skal vel vere dekt, vil eg tru - her er link til brosjyre med forsikringsvilkår:

http://www.happycare.no/files/IIDeWWyK.pdf

Håpar han har garantibeviset på når det vart kjøpt, og at det var kjøpt forsikring til, også. Alltid så ergerlig med sånt :-( men håpar det ordnar seg.

Skrevet

Uhell som det skal vel vere dekt, vil eg tru - her er link til brosjyre med forsikringsvilkår:

http://www.happycare.no/files/IIDeWWyK.pdf

Håpar han har garantibeviset på når det vart kjøpt, og at det var kjøpt forsikring til, også. Alltid så ergerlig med sånt :-( men håpar det ordnar seg.

Garantibevis å forsikring var i orden, guttungen får ny DS i posten innen en uke, kan tro han ble glad da =)

Takker for svaret :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...