Gå til innhold

Hva skal du bli når du blir stor (eller hva burde du ha blitt? test:

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• org

2

• flisa

1

• hidi

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg ble også lege! Jeg som utdanner meg til å bli lærer, hjelp;)! Den testen stemmer ikke!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Daglig leder.

Heeelt forskjellig fra det jeg jobber med nå. :)

Gjest tulletest
Skrevet

Jeg ble liksom lege, jeg da. Det sto at 45 prosent av dem som svarte, ble det! Men jeg har endt opp med et annet yrke, riktignok innen helse det og, men.

Gjest Shira12
Skrevet

Lege.

Kanskje ikke så rart siden jeg tilbringer mye tid med leger, pluss at jeg digger Dr. House ;o)

Skrevet

Lege.

Men jeg tror ikke det, nei. Jeg er for medmennesker; de hadde ikke hatt godt av det hvis jeg ble lege...

ShitDiddelyDo
Skrevet

En test laget av noen som ikke engang klarer å forfatte spørsmålene uten grove skrivefeil, er alltid å regne som seriøs.

Skrevet

Jeg ble også lege! Jeg som utdanner meg til å bli lærer, hjelp;)! Den testen stemmer ikke!

Samme her... Trodde mine svar tilsa lærer.

Angelica :o)
Skrevet

For en tåpelig test! Skrivefeil og all ting.

Jeg ble daglig leder.

Gjest Elextra
Skrevet

For noen latterlige spørsmål. Den sier jo mer om hva du ønsker og synet på deg selv enn hva du har evner til og passer som.

Håper ikke den som laget testen ønsket å bli norsklærer...

Skrevet

Ikke spesielt seriøs test, men blir visst lege jeg også. Og kunne jeg valgt om igjen er det slett ikke umulig.

Caloni Makaroni
Skrevet

45 % av Norges befolkning kommer til å bli leger, tydeligvis ;)

Skrevet

Nå har jeg tatt testen 5 ganger. jeg svarte likt på alle spørsmålene hver gang, med unntak av spørsmålet om hva jeg helst ville bli. Det var tydelig at det var det som var avgjørende for resultatet av testen.

Eneste yrket jeg ikke fikk var lærer, da ble resultatet lege, og det selv om jeg sa at jeg spyr av blod!

Skrevet

En test laget av noen som ikke engang klarer å forfatte spørsmålene uten grove skrivefeil, er alltid å regne som seriøs.

Amen!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Lege.

Kanskje ikke så rart siden jeg tilbringer mye tid med leger, pluss at jeg digger Dr. House ;o)

Skal vi slå oss sammen? Du kan være den nye Cameron og jeg kan være den nye Cuddy. Jeg som ble daglig leder og greier. ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Skal vi slå oss sammen? Du kan være den nye Cameron og jeg kan være den nye Cuddy. Jeg som ble daglig leder og greier. ;)

Det var en god ide. Jeg er også opptatt av hvordan andre har det, og at folk skal ha det bra.

Skal vi lage den norske versjonen?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var en god ide. Jeg er også opptatt av hvordan andre har det, og at folk skal ha det bra.

Skal vi lage den norske versjonen?

Hvem skal være den norske House, da tro? Finnes ingen brukbar erstatning. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...