Gå til innhold

Hva skal du bli når du blir stor (eller hva burde du ha blitt? test:

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Hvem skal være den norske House, da tro? Finnes ingen brukbar erstatning. :)

Vel, jeg holder en liten knapp på den ene legen min jeg, han når ikke helt opp, men det nærmeste jeg har sett.

Tror du vi får dolere til og være pasienter?

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• org

2

• flisa

1

• hidi

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vel, jeg holder en liten knapp på den ene legen min jeg, han når ikke helt opp, men det nærmeste jeg har sett.

Tror du vi får dolere til og være pasienter?

Er han like kjekk som House, da? ;)

Vi må finne noen som kan være Chase og Forman også! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Er han like kjekk som House, da? ;)

Vi må finne noen som kan være Chase og Forman også! :)

Nja, kjekk og kjekk. Jeg klarer ikke helt se på han om han er kjekk eller ikke. Han har tross alt sett meg splitter naken og kutta meg opp og gravd inni meg.

Og sett meg i den aller verste forfatning jeg noen gang har vært i. Og attpåtil har jeg diskutert sex-livet mitt med han :-/

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nja, kjekk og kjekk. Jeg klarer ikke helt se på han om han er kjekk eller ikke. Han har tross alt sett meg splitter naken og kutta meg opp og gravd inni meg.

Og sett meg i den aller verste forfatning jeg noen gang har vært i. Og attpåtil har jeg diskutert sex-livet mitt med han :-/

Hihi. Man blokkerer litt for å se om folk er kjekke i en sånn situasjon, ja. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Hihi. Man blokkerer litt for å se om folk er kjekke i en sånn situasjon, ja. :)

En gjør det. Samme med de mannlige sykepleierene på avd, mange som spør meg om de er kjekke. Jeg aner ikke jeg, kan ikke tenke på det engang, da blir jeg bare flau når jeg trenger hjelp til noe...

Gjest Princess Peach
Skrevet

En gjør det. Samme med de mannlige sykepleierene på avd, mange som spør meg om de er kjekke. Jeg aner ikke jeg, kan ikke tenke på det engang, da blir jeg bare flau når jeg trenger hjelp til noe...

Så ikke en eneste kjekk lege eller sykepleier da jeg var innlagt, jeg. Kjedelig. :P

Gjest Shira12
Skrevet

Så ikke en eneste kjekk lege eller sykepleier da jeg var innlagt, jeg. Kjedelig. :P

Har sett noen portører som ikke er så verst.

Men leger er det heller dårlig med. Kjenner ei som jobber der, og hun bedyrer at det finnes mange kjekke leger på sykehuset, så jeg får vel tro henne.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har sett noen portører som ikke er så verst.

Men leger er det heller dårlig med. Kjenner ei som jobber der, og hun bedyrer at det finnes mange kjekke leger på sykehuset, så jeg får vel tro henne.

De finnes vel, men det var ingen på det sykehuset (og den avdelingen) jeg var på. :)

Skrevet

Ha, du skulle se urologen min du. Han er kjekk han. Nesten litt pinlig at han har sett meg skikkelig :o)

Gjest Shira12
Skrevet

De finnes vel, men det var ingen på det sykehuset (og den avdelingen) jeg var på. :)

Jeg kan gå på letning neste gang jeg er der, skal inn i februar. He he, leker bare forvirra pasient om noen spør.

Og så kan jeg jo prøve og finne ut om legen min har en liten House i magen ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Ha, du skulle se urologen min du. Han er kjekk han. Nesten litt pinlig at han har sett meg skikkelig :o)

Næ, er han?! He he, litt sånn blandet følelser da eller? Man føler seg jo ikke helt på sitt beste når man er med urologen.

Når jeg tenker meg om, så hadde jeg en assistentlege som var litt småkjekk, men han irriterte meg, så da blir det ikke helt det bra, uansett hvor høy og mørk han var ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kan gå på letning neste gang jeg er der, skal inn i februar. He he, leker bare forvirra pasient om noen spør.

Og så kan jeg jo prøve og finne ut om legen min har en liten House i magen ;o)

Hihi, stakkars helsepersonell. Plutselig går en smårar pasient rundt i gangene og gransker alle mannfolka og vurderer dem opp og ned. *LOL*

Skrevet

Daglig leder her... Men innenfor hva mon tro. :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Hihi, stakkars helsepersonell. Plutselig går en smårar pasient rundt i gangene og gransker alle mannfolka og vurderer dem opp og ned. *LOL*

Næaj, bare skylder på at de har gitt meg morfin eller noe. Jeg rører noe sinnsykt da. Bare spør de som er så lure at de ringer til meg, mye rart jeg forteller da ja *flau*

Skrevet

Advokat

Gratulerer! Du kommer til og bli advokat! Se frem til mange år med utdanning, men etter det kommer du nok ikke til og slite med økonomien!

Det var faktisk det jeg drømte om å bli i unge år...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Næaj, bare skylder på at de har gitt meg morfin eller noe. Jeg rører noe sinnsykt da. Bare spør de som er så lure at de ringer til meg, mye rart jeg forteller da ja *flau*

Jeg følte meg aldeles dritings da jeg fikk morfin, så det skjønner jeg godt. Men gud så deilig det var! :)

Skrevet

Idiotiske spørsmål, men merkelig nok stemte resultatet:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg følte meg aldeles dritings da jeg fikk morfin, så det skjønner jeg godt. Men gud så deilig det var! :)

Det hjelper godt på ja!

Men jeg fikk fæle mareritt av den, det var ikke så moro.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det hjelper godt på ja!

Men jeg fikk fæle mareritt av den, det var ikke så moro.

Jeg sovna godt jeg, det var det eneste som hjalp mot smerter pga brukket bein.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg sovna godt jeg, det var det eneste som hjalp mot smerter pga brukket bein.

Det funker godt mot smerter. De første dagene sov jeg, men så fikk jeg mareritt. Det er mulig at de skrudde ned smertepumpen min og at jeg fikk litt abstinenser. Jeg husker ikke så mye av hva de styra på med rundt meg.

Jeg bare trykka på smertepumpeknappen gang på gang, helt til jeg skjønte at jeg ikke kunne få ubegrenset ut av den pumpa. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...