Gå til innhold

Hva skal du bli når du blir stor (eller hva burde du ha blitt? test:

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det funker godt mot smerter. De første dagene sov jeg, men så fikk jeg mareritt. Det er mulig at de skrudde ned smertepumpen min og at jeg fikk litt abstinenser. Jeg husker ikke så mye av hva de styra på med rundt meg.

Jeg bare trykka på smertepumpeknappen gang på gang, helt til jeg skjønte at jeg ikke kunne få ubegrenset ut av den pumpa. ;o)

Hehe, nei, det stopper seg vel selv. Jeg fikk bare noen injeksjoner av sykepleierne, men det hjalp godt det.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• org

2

• flisa

1

• hidi

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe, nei, det stopper seg vel selv. Jeg fikk bare noen injeksjoner av sykepleierne, men det hjalp godt det.

Jeg skulle gå på det i flere uker, så jeg skjønner nå at jeg ikke kunne få bestemme mengden selv.

Men akkurat der og da synes jeg de var fryktelig kjipe, noe jeg sa til de også ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skulle gå på det i flere uker, så jeg skjønner nå at jeg ikke kunne få bestemme mengden selv.

Men akkurat der og da synes jeg de var fryktelig kjipe, noe jeg sa til de også ;o)

Ja, de kan være grusomme. ;)

Skrevet

Næ, er han?! He he, litt sånn blandet følelser da eller? Man føler seg jo ikke helt på sitt beste når man er med urologen.

Når jeg tenker meg om, så hadde jeg en assistentlege som var litt småkjekk, men han irriterte meg, så da blir det ikke helt det bra, uansett hvor høy og mørk han var ;o)

Min er høy og mørk ja, skal se om jeg finner et bilde av ham på nettet

Skrevet

Det funker godt mot smerter. De første dagene sov jeg, men så fikk jeg mareritt. Det er mulig at de skrudde ned smertepumpen min og at jeg fikk litt abstinenser. Jeg husker ikke så mye av hva de styra på med rundt meg.

Jeg bare trykka på smertepumpeknappen gang på gang, helt til jeg skjønte at jeg ikke kunne få ubegrenset ut av den pumpa. ;o)

Ble du kvalm?

Gjest Shira12
Skrevet

Ble du kvalm?

Ja, jeg ble veldig kvalm.

Men den verste kvalmen kom av at jeg måtte få en annen pumpe også, med noe allergimedisin i, jeg klør meg fordervet av morfin nemlig. Så jeg klødde meg til blods.

Når de gikk over til og gi meg zyrtec og smørte meg, gikk det bedre.

Skrevet

Ja, jeg ble veldig kvalm.

Men den verste kvalmen kom av at jeg måtte få en annen pumpe også, med noe allergimedisin i, jeg klør meg fordervet av morfin nemlig. Så jeg klødde meg til blods.

Når de gikk over til og gi meg zyrtec og smørte meg, gikk det bedre.

Jeg blir nemlig kjempekvalm av morfinpreparater, men det er kanskje like greit for da kvier jeg meg for å ta dem.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg blir nemlig kjempekvalm av morfinpreparater, men det er kanskje like greit for da kvier jeg meg for å ta dem.

Jeg får så mye kvalmestillendes, så det går greitt. Men den forbaska kløen gjør at jeg kvir meg.

Men når jeg tok Nobligan spydde jeg som en gris. Er ikke det ett morfin-lignendes preparat? Eller roter jeg nå?

Tar svært sjelden slike, nettopp pga kvalmen.

Skrevet

Jeg får så mye kvalmestillendes, så det går greitt. Men den forbaska kløen gjør at jeg kvir meg.

Men når jeg tok Nobligan spydde jeg som en gris. Er ikke det ett morfin-lignendes preparat? Eller roter jeg nå?

Tar svært sjelden slike, nettopp pga kvalmen.

Jeg kan heller ikke spise Nobligan. Jeg blir kvalm og kjempesvimmel etter et par timer og kan ikke gjøre noe annet enn å ligge helt stille. Skikkelig ubehagelig.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg kan heller ikke spise Nobligan. Jeg blir kvalm og kjempesvimmel etter et par timer og kan ikke gjøre noe annet enn å ligge helt stille. Skikkelig ubehagelig.

Jeg lå i fosterstilling for det meste, ellers lå jeg på badet og spydde.

Var noe stort herk, deilig og slippe smerter, men ikke til den prisen.

Akkurat da hadde jeg lillesøsteren min på besøk, hun husker vel det som den sommer hun måtte lære og klare alt selv ;o)

Skrevet

Jeg lå i fosterstilling for det meste, ellers lå jeg på badet og spydde.

Var noe stort herk, deilig og slippe smerter, men ikke til den prisen.

Akkurat da hadde jeg lillesøsteren min på besøk, hun husker vel det som den sommer hun måtte lære og klare alt selv ;o)

Jeg spydde ikke men skjønte jo raskt at det ikke var pillene man tok med minstemann hjemme eller når man skulle ut av huset.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg spydde ikke men skjønte jo raskt at det ikke var pillene man tok med minstemann hjemme eller når man skulle ut av huset.

Nei jeg hadde ikke kunnet tatt de hvis ikke at guttungens besteforeldre er i nabohuset, og at tanta hans var her.

Men det var ett forsøk på og dempe smertene, og det funket jo for såvidt, men legene skjønte jo at jeg gjerne ville ha ett liv også da, ikke bare være smertefri.

Skrevet

Lege, jeg også.

Passer jo bra, for hadde jeg vært 10 år yngre og ikke hatt barn så hadde jeg begynt på legestudiet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...