Gå til innhold

Om frykt for edderkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Edderkopper er vel omtrent det eneste jeg ikke er redd for fra dyreriket.

Ikke sånn at jeg kunne tenke meg å ha det som husdyr, men jeg hyler ikke høyt når jeg ser en edderkopp kommer kravlende nedover veggen eller bortover gulvet.

Hunder, katter, hester, hamstre, kaniner, marsvin, undulater osv osv. er fine å se på, men helst på 100 meters avstand.

Uff - det hørtes "kjedelig" ut.

Kan ikke være helt enkelt for deg utendørs i Norge (eller de fleste andre land) da?

Skrevet

Uff - det hørtes "kjedelig" ut.

Kan ikke være helt enkelt for deg utendørs i Norge (eller de fleste andre land) da?

Hehe, jeg satt det vel litt på spissen:-)

Jeg synes dyr er både vakre, flotte, søte og alt det der, men jeg orker ikke å ha de opp i fanget.

Og jeg kan bli relativt panisk om jeg møter på en løshund.

Skrevet

Jeg synes dyr er både vakre, flotte, søte og alt det der, men jeg orker ikke å ha de opp i fanget.

Hva med alle duene i byen dah...?

:-)

Skrevet

Voff voff!

Skrevet

Hva med alle duene i byen dah...?

:-)

Et helvete..., for ikke å snakke om måkene når en er ved sjøen...:)

Skrevet

Et helvete..., for ikke å snakke om måkene når en er ved sjøen...:)

Det kan jeg tenke meg. Så en gang et program om en person som hadde angst for duer (virkelig stoooor angst).

Og det var et sant helvete for henne å oppholde seg spesielt i større byer.

jeg fikk virkelig vondt av henne, og tror jeg forstår litt av hvordan du av og til må ha det.

Du har min fulle medfølelse:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...