Gå til innhold

Det var da som bare f..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan nesten ikke gå jeg nå.

Har så fryktelig vondt under det ene fot-bladet, midt under der hvor foten svinger innover.

Jeg må nok skaffe meg bedre sko.

Hva slags sko skal man gå med i dette sørpeføret? Kan jo ikke gå med joggesko heller.

Skrittelleren min har stått stille i dag:(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er det jeg har sagt hele tiden. Skrittellere har intet for seg.

Nå kan jeg til og med legge på potensielle skader når jeg argumenter mot dere. :)

Skrevet

Det er det jeg har sagt hele tiden. Skrittellere har intet for seg.

Nå kan jeg til og med legge på potensielle skader når jeg argumenter mot dere. :)

Jeg kjente det allerede i går, men trosset smertene. Hadde jo sagt at jeg skulle over 20.000 og da -skulle- jeg over 20.000.

Og i dag fikk jeg straffen min. Ja ja, det går nok over.

Tok det helt med ro i dag og var faktisk på Sushi-restaurant. Du synes vel det var en mer fornuftig bruk av tid hva?

Du har helt rett i at Sushi er godt ihvertfall:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kjente det allerede i går, men trosset smertene. Hadde jo sagt at jeg skulle over 20.000 og da -skulle- jeg over 20.000.

Og i dag fikk jeg straffen min. Ja ja, det går nok over.

Tok det helt med ro i dag og var faktisk på Sushi-restaurant. Du synes vel det var en mer fornuftig bruk av tid hva?

Du har helt rett i at Sushi er godt ihvertfall:)

Det er fantastisk bruk av tida.

Det minner meg på at det er alt for lenge siden jeg har gumla sushi. Spørs om jeg ikke må gjøre noe med det snart.

Skrevet

Tror jeg skjønner hva du mener - litt sånn krampefølelse? Jeg får det når jeg bruker "glatte" sokker i skoa..... ;-)

Skrevet

Tror jeg skjønner hva du mener - litt sånn krampefølelse? Jeg får det når jeg bruker "glatte" sokker i skoa..... ;-)

Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men det kjennes ut som jeg burde ha noen sko som former seg mer etter foten midt under. Huff, jeg er dårlig til å forklare.

Tror skone jeg har brukt er for flate og stive.

Sko til 249 på økonomisko kan man vel ikke vente seg for mye av:)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men det kjennes ut som jeg burde ha noen sko som former seg mer etter foten midt under. Huff, jeg er dårlig til å forklare.

Vel, nei, tror kanskje ikke det ;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg bruker goretex joggesko når jeg har vært ute å gått i vinter.

Da har jeg holdt meg både tørr og varm, samtidig som de er gode å gå med.

Så mye du har gått i det siste, så kan du sitte i ro med god samvittighet i dag.

Håper foten blir fort bra igjen.

Skrevet

Jeg har en kamerat som sier han har forferdelig vondt under foten iblandt. Men han har funnet ut at skikkelig massasje fra fot og opp hele leggen, hjelper bra. Da holder det seg bra opptil tre uker før han må massere igjen.

Kanskje du anstrenger det benet spesielt? Prøv å kjenn etter...

Gjest Elextra
Skrevet

Kan du være tverrplattfot? Det finnes en innleggssåle spesielt ford deg i så fall, verd å prøve?

Skrevet

Kan du være tverrplattfot? Det finnes en innleggssåle spesielt ford deg i så fall, verd å prøve?

Aner ikke jeg. Kanskje det?

Smertene har forflyttet seg i dag. Foten var skikkelig vond og stiv da jeg våknet i dag. Tok 2 paraset som hjalp litt. Nå er smertene under forten borte, men har forflyttet seg litt oppover høyre side av leggen.

Allikevel er den smerten bedre enn den andre smerten:)

Det er lettere å gå nå.

Skrevet

Jeg har en kamerat som sier han har forferdelig vondt under foten iblandt. Men han har funnet ut at skikkelig massasje fra fot og opp hele leggen, hjelper bra. Da holder det seg bra opptil tre uker før han må massere igjen.

Kanskje du anstrenger det benet spesielt? Prøv å kjenn etter...

Jeg satser på at det går over av selv. Gjør det ikke får jeg prøve med litt massasje.

Skrevet

Jeg bruker goretex joggesko når jeg har vært ute å gått i vinter.

Da har jeg holdt meg både tørr og varm, samtidig som de er gode å gå med.

Så mye du har gått i det siste, så kan du sitte i ro med god samvittighet i dag.

Håper foten blir fort bra igjen.

Ja, jeg må få tak i noen bedre sko:)

Skrevet

Men Wita! Bruker du ikke skikkelige joggesko når du er ute og går de mange skrittene?

Det kan straffe seg, ja.

Skrevet

Men Wita! Bruker du ikke skikkelige joggesko når du er ute og går de mange skrittene?

Det kan straffe seg, ja.

Jeg har ikke brukt joggesko. Det har vært vekselisvis is, sørpe og diverse.

I vinter har jeg bare vekslet mellom 2 par støvletter og på nyåret tenkte jeg skulle være smart og finne noe billig på salg som jeg skulle gå med.

Det var ikke så smart nei. Jeg så ikke for meg at jeg skulle få problemer med foten. Kan ikke huske å ha hatt slike problemer før.

Men jeg har sikkert noen gamle sko i kjelleren. Får ta en titt der i dag for å se hva jeg finner:)

Skrevet

Jeg har ikke brukt joggesko. Det har vært vekselisvis is, sørpe og diverse.

I vinter har jeg bare vekslet mellom 2 par støvletter og på nyåret tenkte jeg skulle være smart og finne noe billig på salg som jeg skulle gå med.

Det var ikke så smart nei. Jeg så ikke for meg at jeg skulle få problemer med foten. Kan ikke huske å ha hatt slike problemer før.

Men jeg har sikkert noen gamle sko i kjelleren. Får ta en titt der i dag for å se hva jeg finner:)

Det spiller ingen rolle om det er is eller snø eller sølepytter. Gode joggesko er det eneste riktige, gjerne vintermodeller som er noenlunde vanntette, men hvis du går i skikkelig tempo, gjør det ingenting om du blir våt på føttene. Du blir fort varm igjen.

Så hvis vær og føre er dårlig, vil jeg anbefale deg en skikkelig tur på en times tid(ikke kjerringdassing), der du blir svett og andpusten og kan gå rett i dusjen etterpå.

Skrevet

Aner ikke jeg. Kanskje det?

Smertene har forflyttet seg i dag. Foten var skikkelig vond og stiv da jeg våknet i dag. Tok 2 paraset som hjalp litt. Nå er smertene under forten borte, men har forflyttet seg litt oppover høyre side av leggen.

Allikevel er den smerten bedre enn den andre smerten:)

Det er lettere å gå nå.

Du bør heller ta Ibux (Ibuprofen) enn Paracet. Ibux er betennelsesdempende også, mens Paracet kun demper smertene. Du bør heller ikke belaste foten noe særlig når du har tatt smertestillende, da kan du lett overdrive.

Når du er bedre og begynner igjen, bør du nok begynne litt roligere og investere i gode sko. Gå f.eks. på Løplabbet hvis det finnes i nærheten av deg, der kan du få sko som passer til din bruk og til dine bein/føtter.

Skrevet

Det spiller ingen rolle om det er is eller snø eller sølepytter. Gode joggesko er det eneste riktige, gjerne vintermodeller som er noenlunde vanntette, men hvis du går i skikkelig tempo, gjør det ingenting om du blir våt på føttene. Du blir fort varm igjen.

Så hvis vær og føre er dårlig, vil jeg anbefale deg en skikkelig tur på en times tid(ikke kjerringdassing), der du blir svett og andpusten og kan gå rett i dusjen etterpå.

Ha, kall ikke turene mine for kjerringtassing du;o)

Faktisk er jeg kjent for å holde et høyt tempo og i disse dagene har jeg gått enda fortere. Så det så:) Jeg greier ikke å gå sakte en gang jeg. Har alltid hatt problemer med det.

Kjerringtassing du! Pøh!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...