Gå til innhold

Det var da som bare f..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du bør heller ta Ibux (Ibuprofen) enn Paracet. Ibux er betennelsesdempende også, mens Paracet kun demper smertene. Du bør heller ikke belaste foten noe særlig når du har tatt smertestillende, da kan du lett overdrive.

Når du er bedre og begynner igjen, bør du nok begynne litt roligere og investere i gode sko. Gå f.eks. på Løplabbet hvis det finnes i nærheten av deg, der kan du få sko som passer til din bruk og til dine bein/føtter.

Jeg hadde ikke Ibux i hus, men takk for tips. Skal kjøpe i dag:)

Skrevet

Det spiller ingen rolle om det er is eller snø eller sølepytter. Gode joggesko er det eneste riktige, gjerne vintermodeller som er noenlunde vanntette, men hvis du går i skikkelig tempo, gjør det ingenting om du blir våt på føttene. Du blir fort varm igjen.

Så hvis vær og føre er dårlig, vil jeg anbefale deg en skikkelig tur på en times tid(ikke kjerringdassing), der du blir svett og andpusten og kan gå rett i dusjen etterpå.

I dag skal jeg forresten på helsestudio.

Jeg får sykle isteden for å bruke tredemøllen i dag.

Skrevet

Ha, kall ikke turene mine for kjerringtassing du;o)

Faktisk er jeg kjent for å holde et høyt tempo og i disse dagene har jeg gått enda fortere. Så det så:) Jeg greier ikke å gå sakte en gang jeg. Har alltid hatt problemer med det.

Kjerringtassing du! Pøh!

Enda verre: Jeg skrev kjerringDASSING, ikke tassing.

*flirer*

Skrevet

Jeg hadde ikke Ibux i hus, men takk for tips. Skal kjøpe i dag:)

Ibux finnes også som gel til å smøre på.

Skrevet

Enda verre: Jeg skrev kjerringDASSING, ikke tassing.

*flirer*

*LER*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...