Gå til innhold

Skal utvide kjøkkenet.

Anbefalte innlegg

Gjest kjøkkenplanleggeren
Skrevet

Vi har bestemt oss for å bygge på huset, dette medfører at jeg vil få et kjempekjøkken :)

7 x 4,20, så nå sitter jeg med kjøkkenplanleggeren til Ikea og bare koser meg :).

Jeg har bestemt meg for at jeg vil ha kjølehjørne. Dette finner jeg ikke inne der, noen som har og kan si meg sånn ca mål ? Gemalen har egentlig mest lyst på sånn "dobbelt" kjøleskap som lager isbiter .... Noen med synspunkter om de to kjøleløsningene her ?

Skrevet

Jeg er enig med samboeren din jeg, en venninne av meg har et slikt dobbelt kjøleskap med ismaskin, og jeg er kjempemisunnelig.

Hadde jeg hatt kjølehjørne så er jeg redd det hadde blitt mye dårlig mat inni der, jeg glemmer så mye i kjøleskapet fra før.. hehe

Skrevet

Jeg har kjøleskap med vann/is-dispenser. Jeg er superfornøyd med det. Ville ikke byttet mot kjølehjørne. Men så har jeg et ekstra kjøleskap i kjelleren til ting som lagres litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...