Gå til innhold

Kjetil Andrè Aamot

Anbefalte innlegg

Gjest rørendes
Skrevet

Jeg grein like mye i ettermiddag jeg da de viste klipp fra igår :), også da han ble intervjuet på sporten nå i kveld ..... en dyktig kar som nå gir seg !

Skrevet

Hadde ikke fått det med meg før i dag, jeg.

For en karriere han har hatt! En stor idrettsutøver. :)

Gjest nei, ikke sååååå rørende
Skrevet

Rørende, ja, men grine......

Gjest abrahamsen
Skrevet

Grein du? Det er bare idrett han driver med...

Skrevet

Felt noen tårer, ja! En kjempeflott idrettsutøver med herlig humor og oppriktig glede av sporten sin...

Og ikke minst et flott forbilde for norsk ungdom!

Skrevet

Nå griner jo jeg for det aller, aller meste for tiden, da.. Men kunngjøringen/takketalen hans i går var intet unntak, nei.

Han virker som en veldig sympatisk fyr, morsom også, utfra det man har sett han i diverse programmer, spesielt i kombinasjon med Lasse Kjus.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fin mann. Sannsynligvis den største idrettsutøveren Norge noensinne har hatt.

Skrevet

En fantastisk idrettsutøver og veldig sympatisk og morsom mann. Sånn vil jeg beskrive ham.

Gjest rørendes
Skrevet

Grein du? Det er bare idrett han driver med...

"bare idrett" ....

Jeg griner veldig ofte av idrett jeg, både når vi tar gull og når det går galt ...

Skrevet

Pirker:

Feil tegn. ´ ikke `.

Bare sånn i tilfelle du ville vite at det var feil ;-) Tips: det er en lys e man er ute etter her, da går accenten oppover...

Skrevet

Rørende var det kanskje, men jeg grein ikke. Som en annen her sa - det er jo bare idrett jo.

Skrevet

Sansynligvis norges beste idrettsutøver gjennom alle tider, og i tillegg en meget sympatisk og artig fyr.

Veldig leit at han nå gir seg, men også veldig forstålig.

Gjest abrahamsen
Skrevet

"bare idrett" ....

Jeg griner veldig ofte av idrett jeg, både når vi tar gull og når det går galt ...

Ja vi er så forskjellige;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...