Gå til innhold

litt redd for allt jeg

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia
Skrevet

Hm sitter her å er litt redd for at noe er galt, burde vel skrive dette i et annet forum kanskje men..sånn til jentene, er det normalt å ha gulaktig slim neden til iblandt eller har jeg celleforandringer? litt redd for allt jeg og har tenkt på..kreft..kanskje tåpelig men..burde jeg oppsøke lege?og er slike celle prøver eller hva nå de gjør vonde å ta?

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Jeg tror ikke noe dette er noe å være redd for...men jeg syns du skal bestille deg time til legen din for at du skal bli sjekket.

Det er en helt vanlig og ufarlig undersøkelse...

Ingen ting å være redd for=)

Skrevet

Du får ikke annen utflod av celleforandringer.

En vanlig celleprøve hos din fastlege er bittelitt ubehagelig. Men ettersom det tar noen få sekunder så overlever du:-)

Skrevet

Ta en celleprøve, du. Den bør vel tas med 3 års mellomrom, om jeg ikke husker feil.

Jeg var inne til en sånn prøve, fikk beskjed om at det var noen forandringer. Prøven ble sendt til testing, og de konkluderte med at det var ikke noe galt.

Så om de først sier noe er forandret, trenger det ikke å være noe galt for det. (Sier det bare, sånn at du ikke blir så redd _hvis_ det skulle være forandringer.)

Skrevet

Gulaktig utflod er helt normalt, men alikevel bør du ta regelmessige celleprøver av livmorhalsen. Hvert 3. år er anbefalingen her i landet. Det tar 1 min hos fastlegen din og jeg har aldri merket noe som helst, andre sier de merker et lite klyp i det legen tar prøven, men vondt er det ikke.

Gjest lumelia
Skrevet

Gulaktig utflod er helt normalt, men alikevel bør du ta regelmessige celleprøver av livmorhalsen. Hvert 3. år er anbefalingen her i landet. Det tar 1 min hos fastlegen din og jeg har aldri merket noe som helst, andre sier de merker et lite klyp i det legen tar prøven, men vondt er det ikke.

TAKKER FOR svar alle sammen!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...