Gå til innhold

Undersøkelse: Regner det alltid i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner det alltid i Bergen?

Svar fra meg er ja, men jeg er bare 45 år!

Noen eldre som kan si noe mer sikkert om dette?

Er det riktig at bergensere er født med svømmehud mellom tærne?

Svar fra meg er ja, like sikkert som at vi blir født med sydvest og ferdig oppslått paraply!

Men hva er flott med Bergen?

Jo, hvis solen(ehh...den gule tingen oppe på himmelen) stikker seg frem noen timer mellom regnværet, da løper alle jenter ut i svært lett bekledning! Mannfolk blir litt usikre, så de vender tilbake til vannet og vasker bilene sine...

Er jeg værsyk?

Svaret er nei! :-)

Skrevet

Jeg har faktisk opplevd at det ikke regner i Bergen. Men i følge sikre kilder har det nå regnet over 70 dager i strekk.....

Skrevet

Det må da være vondt å føde barn som kommer ut ferdig skodd og med oppslått paraply?

Skrevet

"Svar fra meg er ja, like sikkert som at vi blir født med sydvest og ferdig oppslått paraply!"

Fy, da kunne jeg absolutt ikke tenke meg å føde en bergenser...

Skrevet

"Svar fra meg er ja, like sikkert som at vi blir født med sydvest og ferdig oppslått paraply!"

Fy, da kunne jeg absolutt ikke tenke meg å føde en bergenser...

""Svar fra meg er ja, like sikkert som at vi blir født med sydvest og ferdig oppslått paraply!"

Fy, da kunne jeg absolutt ikke tenke meg å føde en bergenser..."

Og i alle fall ikke med setefødsel :)

Skrevet

""Svar fra meg er ja, like sikkert som at vi blir født med sydvest og ferdig oppslått paraply!"

Fy, da kunne jeg absolutt ikke tenke meg å føde en bergenser..."

Og i alle fall ikke med setefødsel :)

Nei, huff *grøss* ;-)

Skrevet

Det har bare regnet en gang i de siste 70 dager der da:-)

Gjest eks-bergenser
Skrevet

Været i Bergen er alltid strålende (bokstavlig talt)

Skrevet

Jeg kom til Bergen en solrik ettermiddag i sommer med familien for å være der en dag (og to netter) for at barna skulle få se litt av byen.

Vi stod opp til et ufattelig pøsende regnvær, og verken Bryggen, utendørs på akvariet eller Fløibanen var særlig hyggelige opplevelser.

Dagen etter stod vi opp og dro derifra i strålende sol ...

Mary Poppins
Skrevet

Nå har det regnet i 71 dager i strekk. Jeg skal tilbake til bergen denne uken.. huff!

Skrevet

Jeg har faktisk opplevd at det ikke regner i Bergen. Men i følge sikre kilder har det nå regnet over 70 dager i strekk.....

To eldre menn møtes på byen, etter måneder med regnvær.

Den ene sier- såg du solen i dag?

Den andre- Ja,gå hem kor eg kvapp!

Skrevet

Har folk allerede glemt den fantastiske sommeren vi hadde?

Skrevet

Har folk allerede glemt den fantastiske sommeren vi hadde?

Hehe... Og så tar regnværet igjen nå. :-)

Skrevet

Hehe... Og så tar regnværet igjen nå. :-)

Jeg føler ikke det er så mye verre enn tidligere år, det er jo bare til å ta på seg sjøstøvler og regntøy og trave av gårde. Og glede seg til sommmeren ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...