Gå til innhold

Trenger noen gode tanker fra dere - NÅ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og gruer meg til å fortelle sjefen om at jeg ønsker å trekke meg fra et prosjekt jeg har sagt jeg kan ha ansvar for. Har helt vondt i magen.

Har absolutt ikke lyst til å jobbe med det, blir helt kvalm når jeg tenker på det... Fikk ikke sove i går når jeg lå og tenkte på det....

Tenk litt på meg da dere - NÅ!

Skrevet

Tenker på deg!

Håper han tar det med en positiv innstilling, at han ser at du tar ansvar for hva du føler du kan og ikke kan gjøre en god jobb i, og at det er bedre for bedriften om du overlater prosjektet til en annen.

Lykke til!

Skrevet

Positive vibber oversendes! :)

Takk skal du ha. Er helt skjelven, for det er et stort prosjekt som SKAL gjennomføres i år, men som jeg har mistet helt lysten på å lede.

Håper jeg slipper.

Skrevet

Du kommer til å føle deg såååå mye bedre etterpå!

Lykke til ;-)

Skrevet

*Varme tanker sendes i bøtter og spann*

Skrevet

Syns du virker ansvarsfull som sier fra deg oppgaven nå fremfor å gi opp halvveis.

Hvordan gikk det?

*etterskuddslykkeønskninger*

Skrevet

Syns du virker ansvarsfull som sier fra deg oppgaven nå fremfor å gi opp halvveis.

Hvordan gikk det?

*etterskuddslykkeønskninger*

Uff, det var ikke noe behagelig situasjon... Var helt skjelven og svett.

Vi hadde forsåvidt en OK prat. Prosjektet MÅ gjennomføres, og det er bare jeg som har mulighet til å få det i gang - MEN jeg ble lovet atskillig mer støtte fra sjefen og de andre ansatte enn jeg hadde tatt med i beregningen. Og vi skal leie inn en ekstern støttespiller.

Så jeg må nok ta det selv om jeg ikke er så motivert. Har nok stor prestasjonsangst, fordi det er et viktig prosjekt som ikke må ramle i dass. Men sjefen min sa at det er _hans_ ansvar om det kommer i mål eller går i dass ;-)

Første skritt er et møte med den eksterne hjelperen i morgen - så må vi få gjort ferdig kravspek'en og få prosjektet ut på anbud. Når vi først har valgt leverandør, går nok mye av seg selv. Men det blir en del på meg nå i januar og februar....

Takk for omtanken!

Skrevet

Vi hadde forsåvidt en OK prat. Prosjektet MÅ gjennomføres, og det er bare jeg som har mulighet til å få det i gang - MEN jeg ble lovet atskillig mer støtte fra sjefen og de andre ansatte enn jeg hadde tatt med i beregningen. Og vi skal leie inn en ekstern støttespiller.

Så jeg må nok ta det selv om jeg ikke er så motivert. Har nok stor prestasjonsangst, fordi det er et viktig prosjekt som ikke må ramle i dass. Men sjefen min sa at det er _hans_ ansvar om det kommer i mål eller går i dass ;-)

Første skritt er et møte med den eksterne hjelperen i morgen - så må vi få gjort ferdig kravspek'en og få prosjektet ut på anbud. Når vi først har valgt leverandør, går nok mye av seg selv. Men det blir en del på meg nå i januar og februar....

Takk for omtanken!

Du får stole på sjefen. Han hadde ikke valgt deg hadde han ikke hatt tro på deg. Nå vet han også hva du tenker, og du har fått flere ressurser til rådighet.

Du takler det sikkert myyyye bedre enn du tror. Få opp selvtilliten din jente! :-)

Skrevet

Du får stole på sjefen. Han hadde ikke valgt deg hadde han ikke hatt tro på deg. Nå vet han også hva du tenker, og du har fått flere ressurser til rådighet.

Du takler det sikkert myyyye bedre enn du tror. Få opp selvtilliten din jente! :-)

Det er akkurat det han sier også. At jeg må ha tro på at dette har jeg kompetanse for å klare. Jeg har vel litt lett for å skyve utfordringer foran meg, og heller gjøre kjente oppgaver som jeg blir fortalt at jeg skal gjøre - enn å ta initiativ selv...

Nå holder jeg forresten på å forberede det møtet i morgen :-)

Skrevet

Takk for omtanken!

Siden sjefen din vil ta ansvaret hvis det går i dass, så betyr det jo at han har tro på deg. Det teller jo også. :-)

Skrevet

Det er akkurat det han sier også. At jeg må ha tro på at dette har jeg kompetanse for å klare. Jeg har vel litt lett for å skyve utfordringer foran meg, og heller gjøre kjente oppgaver som jeg blir fortalt at jeg skal gjøre - enn å ta initiativ selv...

Nå holder jeg forresten på å forberede det møtet i morgen :-)

Kom just innpå her. Fint at det ser lysere ut nå! Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...