gladimegsjæl Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har nå, etter 6 år med om og men, bestemt meg for å foreta en brystforstørrelse. Til min store fortvilelse får jeg ikke gjort det før etter sommeren, men jeg gleder meg dog som en liten unge. Jeg har bestemt meg for å ta en liten runde med konsultasjoner før jeg evt. bestemmer meg for hvor jeg vil foreta operasjonen. Men dette koster penger, og derfor tenkte jeg at jeg skulle spørre etter erfaringer fra dere! Jeg skal foreta operasjonen i Oslo-området, og har sett meg ut disse klinikkene: - Nobel Clinic - Colosseumklinikken - Fornebuklinikken - Plastikkkirurgene (Clinique Pilestredet Park) - Oslo Plastikkkirurgi Er det noen som har noen erfaringer med disse? Deres erfaringer er dyrebare for meg! Særlig dersom det skulle vise seg å være noen dårlige leger der ute. Gi gjerne forslag til en annen klinikk du har hatt god erfaring med. På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har ingen erfaring fra Oslo-området. Vil bare ønske deg lykke til:-) Jeg har snart 2-års jubileum, og er generelt fornøyd. Det eneste som irriterer er at jeg har fått arret plassert for langt nede slik at det kan være synlig under bikinioverdel:-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2086714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
eplepus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har hørt masse dårlig om fornebuklinikken. nobel clinic bør du også holde deg langt unna! lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2087890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladimegsjæl Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har hørt masse dårlig om fornebuklinikken. nobel clinic bør du også holde deg langt unna! lykke til Hei, og takk for svar! Jeg leser det du skriver, og lurer da på hva du har hørt om disse klinikkene? Og om det evt. er spesifikke leger jeg bør være obs på? Jeg har nemlig lest en del ros om fornebuklinikken fra en av diskusjonsdeltakerene her, så jeg er litt forvirret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2088009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladimegsjæl Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har ingen erfaring fra Oslo-området. Vil bare ønske deg lykke til:-) Jeg har snart 2-års jubileum, og er generelt fornøyd. Det eneste som irriterer er at jeg har fått arret plassert for langt nede slik at det kan være synlig under bikinioverdel:-( Hei du, tusen takk for oppmuntrende svar. Jeg må si at jeg er litt nervøs, selv om jeg har bestemt meg så skjer det allikevel at jeg plutselig blir usikker en dag. Er jo en søt jente med flott kropp fra før av, og i følge mange trenger jeg ikke en slik operasjon til tross for mine knopper av noen pupper. Selvstendig og sterk er jeg også, men gruer meg vanvittig til å møte alle fordommene. Har en god venninne som gjorde det, og hun måtte tåle masse kritikk fra alle vennene våre. Tilogmed jeg var ikke 100% støttende til å begynne med. Nå er alt selvfølgelig bra, men jeg er redd de kommer til å reagere enda verre når jeg gjør det, siden jeg tross alt har NOE pupper, selv om det ikke er snakk om mye. Jeg vet at vi ikke skal bry oss om slikt, at vi skal være sterke og stå for vår sak. Men tanken på dette er likevel veldig frustrerende. Hva slags erfaringer har du hatt? Og har du noen gode råd? Og angående arrene dine, tror du at du kunne ha fått arrene høyere opp om du hadde snakket med kirurgen om det på forhånd? Eller er det vanskelig å forutse hvor arret plasseres etter at silikonen tilpasser seg kroppen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2088016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei du, tusen takk for oppmuntrende svar. Jeg må si at jeg er litt nervøs, selv om jeg har bestemt meg så skjer det allikevel at jeg plutselig blir usikker en dag. Er jo en søt jente med flott kropp fra før av, og i følge mange trenger jeg ikke en slik operasjon til tross for mine knopper av noen pupper. Selvstendig og sterk er jeg også, men gruer meg vanvittig til å møte alle fordommene. Har en god venninne som gjorde det, og hun måtte tåle masse kritikk fra alle vennene våre. Tilogmed jeg var ikke 100% støttende til å begynne med. Nå er alt selvfølgelig bra, men jeg er redd de kommer til å reagere enda verre når jeg gjør det, siden jeg tross alt har NOE pupper, selv om det ikke er snakk om mye. Jeg vet at vi ikke skal bry oss om slikt, at vi skal være sterke og stå for vår sak. Men tanken på dette er likevel veldig frustrerende. Hva slags erfaringer har du hatt? Og har du noen gode råd? Og angående arrene dine, tror du at du kunne ha fått arrene høyere opp om du hadde snakket med kirurgen om det på forhånd? Eller er det vanskelig å forutse hvor arret plasseres etter at silikonen tilpasser seg kroppen? Jeg tenkte også på hva "folk kom til å si". Men ettersom jeg ikke har fortalt det til så mange så har jeg ikke fått mange reaksjonene. De fleste av de jeg har fortalt det til har nesten ikke trodd meg. Jeg har vel faktisk ikke fått en eneste negativ kommentar. (Ellers har jeg muligens valgt å overhøre disse???) Kirurgen prøver jo selvsakt å få arrene riktig plasser, men han bommet altså på meg:-( Har hatt en liten operasjon etterpå for å flytte på dem, men det må jeg si jeg synes var misslykket. Var en liten 80A før inngrepet, og er nå 80C. Godt å høre at du er en sterk person. Noen velger nemlig å gjøre et slikt inngrep i håp om å få selvtillit osv., men alt tyder på at det fungerer veldig dårlig. Bare spør om det er mer du lurer på, så kan jeg dele mine erfaringer med deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2088135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladimegsjæl Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg tenkte også på hva "folk kom til å si". Men ettersom jeg ikke har fortalt det til så mange så har jeg ikke fått mange reaksjonene. De fleste av de jeg har fortalt det til har nesten ikke trodd meg. Jeg har vel faktisk ikke fått en eneste negativ kommentar. (Ellers har jeg muligens valgt å overhøre disse???) Kirurgen prøver jo selvsakt å få arrene riktig plasser, men han bommet altså på meg:-( Har hatt en liten operasjon etterpå for å flytte på dem, men det må jeg si jeg synes var misslykket. Var en liten 80A før inngrepet, og er nå 80C. Godt å høre at du er en sterk person. Noen velger nemlig å gjøre et slikt inngrep i håp om å få selvtillit osv., men alt tyder på at det fungerer veldig dårlig. Bare spør om det er mer du lurer på, så kan jeg dele mine erfaringer med deg. Takk for tilbudet, jeg tror jeg skal benytte meg av det Jeg har jo selvfølgelig hundrevis av spørsmål, selv etter flere måneders research på området. Og det jeg da lurer mest på er erfaringer av resultat, for det er jo det som alt i alt kommer til å bety mest. Jeg er en veldig naturlig jente, bruker nesten ikke sminke, gjør ikke særlig mye med håret, og må si at jeg synes at det ikke finnes noe flottere enn en naturlig "look". Derfor er det ekstremt viktig for meg at brystene mine også ser naturlige ut! Jeg synes rett og slett ikke det er noe pent med bryster som du kan se er opererte (nå har vel også jeg spesielt øye for dette i og med at jeg er så interessert, men synes generelt det er lett å kjenne igjen opererte bryster). Derfor lurer jeg på hva slags erfaring du har med det? Føler du at man kan se at du er operert? Lurer også på hvordan du har opplevd perioden etter operasjonen. Du sier det nå har gått to år, så da må protesene ha falt ordentlig godt på plass, og resultatet må være endelig. Noen nevneverdige positive/negative opplevelser du har hatt? Takk igjen for at jeg får spørre litt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2088188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Takk for tilbudet, jeg tror jeg skal benytte meg av det Jeg har jo selvfølgelig hundrevis av spørsmål, selv etter flere måneders research på området. Og det jeg da lurer mest på er erfaringer av resultat, for det er jo det som alt i alt kommer til å bety mest. Jeg er en veldig naturlig jente, bruker nesten ikke sminke, gjør ikke særlig mye med håret, og må si at jeg synes at det ikke finnes noe flottere enn en naturlig "look". Derfor er det ekstremt viktig for meg at brystene mine også ser naturlige ut! Jeg synes rett og slett ikke det er noe pent med bryster som du kan se er opererte (nå har vel også jeg spesielt øye for dette i og med at jeg er så interessert, men synes generelt det er lett å kjenne igjen opererte bryster). Derfor lurer jeg på hva slags erfaring du har med det? Føler du at man kan se at du er operert? Lurer også på hvordan du har opplevd perioden etter operasjonen. Du sier det nå har gått to år, så da må protesene ha falt ordentlig godt på plass, og resultatet må være endelig. Noen nevneverdige positive/negative opplevelser du har hatt? Takk igjen for at jeg får spørre litt Ja, det er jo definitivt resultatet som betyr mest. Vi er nok ganske like med hensyn til sminke osv. Jeg HAR det, men bruker det sjeldent:-) Med klær på klarer du garantert ikke å se noe, men da jeg går i bikini så ser du det jo. Men det som røper mye er også arrene:-( Men de er også "høyere" enn naturlige bryster. Jeg valgte å legge silikonet under brystmuskelen for at det skal se mest mulig naturlig ut. Om du legger det over har jeg sett at man ser konturene på innleggene hos enkelte. Jeg er relativt sterk, og har en del muskler som nå "kamuflerer" innlegget. Tiden etter operasjonen synes jeg gikk greit. Det gjorde kjempevondt de første to dagene. Så ille at jeg ikke klarte å reise meg opp av senga selv engang 1. morgenen etter operasjonen. MEN det ble veldig raskt bedre, og etter ca. 5 dager sluttet jeg med smertestillende. Tilbake på jobb etter 1 uke. I starten fikk jeg nesten panikk. Brystene var kjempehøye, og de føltes DIGRE. Det tok faktisk flere mnd. før jeg følte at det var OK. Men i dag tenker jeg ikke over det i det hele tatt. Legen la inn mer enn det vi hadde avtalt på forhånd. Og det var nok det som "gnagde" mye. Men da man velger størrelse er det viktig å også se hvor bred kroppen er. Størrelsen på innleggene bør passe bredden også. (Du har sikkert sett enkelte med silikon som har en "ball" på hver side av brystkassa) De er også mye å ta på med unntak av da jeg ligger på ryggen. Da synes jeg de virker harde. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2088230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladimegsjæl Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Ja, det er jo definitivt resultatet som betyr mest. Vi er nok ganske like med hensyn til sminke osv. Jeg HAR det, men bruker det sjeldent:-) Med klær på klarer du garantert ikke å se noe, men da jeg går i bikini så ser du det jo. Men det som røper mye er også arrene:-( Men de er også "høyere" enn naturlige bryster. Jeg valgte å legge silikonet under brystmuskelen for at det skal se mest mulig naturlig ut. Om du legger det over har jeg sett at man ser konturene på innleggene hos enkelte. Jeg er relativt sterk, og har en del muskler som nå "kamuflerer" innlegget. Tiden etter operasjonen synes jeg gikk greit. Det gjorde kjempevondt de første to dagene. Så ille at jeg ikke klarte å reise meg opp av senga selv engang 1. morgenen etter operasjonen. MEN det ble veldig raskt bedre, og etter ca. 5 dager sluttet jeg med smertestillende. Tilbake på jobb etter 1 uke. I starten fikk jeg nesten panikk. Brystene var kjempehøye, og de føltes DIGRE. Det tok faktisk flere mnd. før jeg følte at det var OK. Men i dag tenker jeg ikke over det i det hele tatt. Legen la inn mer enn det vi hadde avtalt på forhånd. Og det var nok det som "gnagde" mye. Men da man velger størrelse er det viktig å også se hvor bred kroppen er. Størrelsen på innleggene bør passe bredden også. (Du har sikkert sett enkelte med silikon som har en "ball" på hver side av brystkassa) De er også mye å ta på med unntak av da jeg ligger på ryggen. Da synes jeg de virker harde. Hei igjen Du får bare beklage hvis jeg spør for mye her. Men du skriver at brystene dine er høyere enn normale bryster, er dette den eneste grunnen til at man kan se at du er operert? (bortsett fra arrene selvfølgelig). Du sier at du tok implantatene under muskelen, dette har jeg også tenkt til. Men tok du høy, moderat eller lav profil? Du skjønner, jeg er ganske liten, 70a/liten b, i bh-størrelse, så det kan lett se ganske unaturlig ut på meg, selv om jeg ikke har lyst på så store Takker igjen for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2088426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei igjen Du får bare beklage hvis jeg spør for mye her. Men du skriver at brystene dine er høyere enn normale bryster, er dette den eneste grunnen til at man kan se at du er operert? (bortsett fra arrene selvfølgelig). Du sier at du tok implantatene under muskelen, dette har jeg også tenkt til. Men tok du høy, moderat eller lav profil? Du skjønner, jeg er ganske liten, 70a/liten b, i bh-størrelse, så det kan lett se ganske unaturlig ut på meg, selv om jeg ikke har lyst på så store Takker igjen for svar! Du vet, dette forumet er til for at man skal kunne spørre:-) Skal prøve å forklare litt bedre. Ekte bryster henger. De har lite volum oppe, og mer nede. (Og ser gjerne ut som beverhaler eller vrenge bukselommer etter noen år - bare for å forklare litt. Håper jeg ikke fornærmer noen) Silikonbryster får gjerne mer fylde på toppen også. Mer som tenåringsbryster - om du forstår. Du spør om profil, men det har jeg aldri hørt snakk om, så der kan jeg ikke bidra noe... På konsultasjonen kommer dere også til å diskutere størrelse. De fleste velger for små innlegg sier statistikken. Jeg fikk beskjed om å teste med poser fylt med ris. 1 dl ris = 100 ml innlegg. Jeg synes 150 virket ok, men fikk lagt inn 325. Vil vel tro at du ikke trenger så mye for å få "normal" størrelse på dem. Ettersom du har større enn det jeg hadde + at du er smalere rundt tilsier mindre innlegg. I hvertfall var det forklaringen jeg fikk, og det virker fornuftig. Men kroppshøyde og hvor kraftig du er avgjør jo selvsagt også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2088505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladimegsjæl Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Du vet, dette forumet er til for at man skal kunne spørre:-) Skal prøve å forklare litt bedre. Ekte bryster henger. De har lite volum oppe, og mer nede. (Og ser gjerne ut som beverhaler eller vrenge bukselommer etter noen år - bare for å forklare litt. Håper jeg ikke fornærmer noen) Silikonbryster får gjerne mer fylde på toppen også. Mer som tenåringsbryster - om du forstår. Du spør om profil, men det har jeg aldri hørt snakk om, så der kan jeg ikke bidra noe... På konsultasjonen kommer dere også til å diskutere størrelse. De fleste velger for små innlegg sier statistikken. Jeg fikk beskjed om å teste med poser fylt med ris. 1 dl ris = 100 ml innlegg. Jeg synes 150 virket ok, men fikk lagt inn 325. Vil vel tro at du ikke trenger så mye for å få "normal" størrelse på dem. Ettersom du har større enn det jeg hadde + at du er smalere rundt tilsier mindre innlegg. I hvertfall var det forklaringen jeg fikk, og det virker fornuftig. Men kroppshøyde og hvor kraftig du er avgjør jo selvsagt også. Tusen takk Joda, de tilbyr høy, moderat og lav profil, som skal regulere hvor mye fylde du får på toppen. Jeg vet de gjør det i utlandet i hvert fall, så jeg får håpe de gjør det her hjemme også Ja, jeg må nok ha mindre innlegg i og med at jeg er mindre. Så vi får vente til konsultasjonen og håpe det går bra. Begir meg ikke ut på noe jeg ikke føler meg komfortabel med uansett. Så da vil jeg bare si takk for behjelpelige svar! Nå skal jeg hjem etter en alt for lang dag foran pc'en Ha en fortsatt fin dag! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2088516 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mum25 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei gladimegsjæl:) Jeg har også bestemt meg for å forstørre puppene mine. Er bare veldig usikker på hvor jeg også. Lurer veldig på Fornebuklinikken el nobel clinic... har du hørt noe bra/dårlig om dem? Takknemlig for svar fra andre også:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2092016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladimegsjæl Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Hei gladimegsjæl:) Jeg har også bestemt meg for å forstørre puppene mine. Er bare veldig usikker på hvor jeg også. Lurer veldig på Fornebuklinikken el nobel clinic... har du hørt noe bra/dårlig om dem? Takknemlig for svar fra andre også:) Hei! Ja, jeg er usikker selv, det er derfor jeg innledningsvis har spurt om råd fra andre ang. klinikker. Men jeg skal komme tilbake til seg om jeg får oppklarende svar! så kanskje du kan gjøre det samme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2093166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mum25 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei! Ja, jeg er usikker selv, det er derfor jeg innledningsvis har spurt om råd fra andre ang. klinikker. Men jeg skal komme tilbake til seg om jeg får oppklarende svar! så kanskje du kan gjøre det samme? Hei du med nobel clinic idag,har sendt bilder og helseopplysninger dit.. De hørtes seriøse ut ihvertfall,jeg spurte om alt jeg kunne komme på og hun jeg snakket med forklarte meg alt. Holder en knapp på den klinikken der.. skal nå høre på fornebu klinikken og gjøre det samma der,men går vel litt etter magefølelsen lurer på anatomiske eller runde proteser også... så mange spm... hehe. takk for svar:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2093413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladimegsjæl Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Hei du med nobel clinic idag,har sendt bilder og helseopplysninger dit.. De hørtes seriøse ut ihvertfall,jeg spurte om alt jeg kunne komme på og hun jeg snakket med forklarte meg alt. Holder en knapp på den klinikken der.. skal nå høre på fornebu klinikken og gjøre det samma der,men går vel litt etter magefølelsen lurer på anatomiske eller runde proteser også... så mange spm... hehe. takk for svar:) Ja, det skal bli spennende å høre hvordan det går med deg Kjempe koselig at du skriver og forteller, det hjelper jo meg masse også! Tenker på dette med anatomiske og runde jeg også, er så utrolig opptatt av å få naturlige bryster og lurer på hva som er best. Noen sier at runde blir mest naturlige, men logikken min sier meg at anatomiske må bli mer naturlige. Hmm, vanskelig det her Skal ikke begynne konsultasjoner før i mai jeg, men kjempe spennende å høre hvordan det går med deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2096294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladimegsjæl Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Hei du med nobel clinic idag,har sendt bilder og helseopplysninger dit.. De hørtes seriøse ut ihvertfall,jeg spurte om alt jeg kunne komme på og hun jeg snakket med forklarte meg alt. Holder en knapp på den klinikken der.. skal nå høre på fornebu klinikken og gjøre det samma der,men går vel litt etter magefølelsen lurer på anatomiske eller runde proteser også... så mange spm... hehe. takk for svar:) Har fått et tips. Dr Kveims klinikk skal visst være veldig bra. Han er visst veldig seriøs, og etter det jeg har hørt er han veldig opptatt av at brystene skal bli seendes helt naturlige ut, og han opererer visst heller ikke hvemsomhelst. Tror jeg skal en tur innom der selv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2097423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mum25 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ja, det skal bli spennende å høre hvordan det går med deg Kjempe koselig at du skriver og forteller, det hjelper jo meg masse også! Tenker på dette med anatomiske og runde jeg også, er så utrolig opptatt av å få naturlige bryster og lurer på hva som er best. Noen sier at runde blir mest naturlige, men logikken min sier meg at anatomiske må bli mer naturlige. Hmm, vanskelig det her Skal ikke begynne konsultasjoner før i mai jeg, men kjempe spennende å høre hvordan det går med deg! Hei igjen Nå har jeg endelig fått puppene mine :D Og er kjempefornøyd! Det ble anatomiske proteser på meg, under muskelen. De ser faktisk naturlige ut Er veldig fornøyd hittil,den ene er bittelitt større enn den andre, men det er vel grunnet mer hevelse der ennå. De traff nemlig en muskel m bedøvelsessprøyta.. Men det er mye bedre nå enn det var,og kirurgen forsikret meg om at de ville bli samme størrelse Operasjonen min ble gjort på Nobel Clinic og kan ikke skryte nok av personalet:) Heller ikke av resultatet:) Lykke til:) og gled deg:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261146-trenger-r%C3%A5d-vdr-brystforst%C3%B8rrelse/#findComment-2215885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.