Musli Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Mener jeg har hørt dette før en plass men er ikke sikker. At når man går med håret i strikk,så vokser det saktere?? Eventuelt bruke klemme?Påvirker dette også? Noen som vet? 0 Siter
Speak Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Har hatt langt hår hele mitt liv, men dette var i hvertfall nytt for meg. Men vet det vokser mer på sommeren. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Nei, det høres helt usannsynlig ut. Men feil type hårstrikk kan slite av hårstrå og sånn setr kan det virke som det vokser saktere. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det har ingenting å si for selve hårveksten, håret vokser jo fra røttene. Hårrøttene vet jo ikke om resten av håret er bundet opp i en strikk eller ei. For øvrig sier jeg meg enig med Wita i at håret fortere blir slitt av strikkbruk. Da må man klippe håret oftere, og så tar det selvfølgelig lenger tid hvis man skal spare til langt hår. En løsning kan være å sette strikken på forskjellige steder (i den grad det er mulig..) eller variere med spenner og sånt. 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har hørt at håret vokser fortere i strikk jeg.. 0 Siter
Musli Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Jeg har hørt at håret vokser fortere i strikk jeg.. åå..hehe 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Bare tull. Jeg har hatt langt hår stort sett hele livet. Jeg bruker strikk 99,9% av tiden, og håret gror som et ugress. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.