Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg har hørt dette før en plass men er ikke sikker.

At når man går med håret i strikk,så vokser det saktere??

Eventuelt bruke klemme?Påvirker dette også?

Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

Har hatt langt hår hele mitt liv, men dette var i hvertfall nytt for meg. Men vet det vokser mer på sommeren.

Skrevet

Nei, det høres helt usannsynlig ut. Men feil type hårstrikk kan slite av hårstrå og sånn setr kan det virke som det vokser saktere.

Skrevet

Det har ingenting å si for selve hårveksten, håret vokser jo fra røttene. Hårrøttene vet jo ikke om resten av håret er bundet opp i en strikk eller ei.

For øvrig sier jeg meg enig med Wita i at håret fortere blir slitt av strikkbruk. Da må man klippe håret oftere, og så tar det selvfølgelig lenger tid hvis man skal spare til langt hår. En løsning kan være å sette strikken på forskjellige steder (i den grad det er mulig..) eller variere med spenner og sånt.

Skrevet

Jeg har hørt at håret vokser fortere i strikk jeg..

Skrevet

Jeg har hørt at håret vokser fortere i strikk jeg..

åå..hehe

Annonse

Skrevet

Bare tull. Jeg har hatt langt hår stort sett hele livet. Jeg bruker strikk 99,9% av tiden, og håret gror som et ugress.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...