keinstein Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 http://skepdic.com/urine.html Skeptisk? 0 Siter
Gjest goforit Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 "...og bli frisk" til deg sier jeg bare.... GO FOR IT KEINSTEIN!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Ja det har vi lov til å være Er egentlig forundret over at du har funnet frem dette jeg... Tenk om det hadde vært så enkelt.. Når nøden er størst er hjelpen nærmest? 0 Siter
keinstein Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 "...og bli frisk" til deg sier jeg bare.... GO FOR IT KEINSTEIN!! Gode ønsker alltid hyggelig. 0 Siter
Goliath Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Nok et "alternativ medisinsk tilbud" - men denne gang av den litt mer kvalmende varianten. Det er sikkert ikke skadelig, men hjelper neppe med de plager du har - om det ikke er syklig redsel for egen urin da.....-) 0 Siter
keinstein Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Nok et "alternativ medisinsk tilbud" - men denne gang av den litt mer kvalmende varianten. Det er sikkert ikke skadelig, men hjelper neppe med de plager du har - om det ikke er syklig redsel for egen urin da.....-) Ikke si det til noen, men urinsyra gjør ganske sikkert skade på tenna, og reagerer med amalgam. 0 Siter
Goliath Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Ikke si det til noen, men urinsyra gjør ganske sikkert skade på tenna, og reagerer med amalgam. Det kan nok godt være at du har rett i det:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Det kan nok godt være at du har rett i det:-) Urinsyre, bl a fra huden, etser stygt på aluminium, sink, kobber, nikkel osv. Mange har sikkert etsninger på innsiden av brillestenger, med påfølgende rødhet og svarte merker på huden. Spyttet er visst alkalisk og skal hjelpe på ph? 0 Siter
keinstein Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Ja det har vi lov til å være Er egentlig forundret over at du har funnet frem dette jeg... Tenk om det hadde vært så enkelt.. Når nøden er størst er hjelpen nærmest? De alternative har alltid gått for enkle løsninger, slike som en hel vitenskapelig verden har gått glipp av. Jeg går for pisking på bar hud med brennesle, mot hoste. Og drikking av store mender laksèrolje. Folk tør ikke hoste. Effektivt. Hvis de fremdels hoster, så tar vi i bruk balltre og piggtråd. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Dette må vel kalles gjenbruk? Planter har mer glede av det. Urin er den fineste gjødsel som finnes. "Urinseparering gir gode muligheter til ta vare på og gjenbruke næringsstoffene i toalettavløpet (kretsløpsteknologi). Ved urinseparering monteres det en toalettstol som er utformet slik at urin samles separat. Urin ledes til oppsamling i tank. Systemet har derfor potensialer til å tilfredsstille strenge krav til utslipp for fosfor, organisk stoff og spesielt nitrogen. Urinsorterende toaletter finnes i to utgaver; en med tørr oppsamling av fekalier og hvor fekaliefraksjonen spyles ut med ca 4 liter. Urin og kompost kan nyttiggjøres på egen eiendom til gjødsel og jordforbedring. Normalt kreves 6 måneders lagring før urin brukes som gjødsel i landbruk. Ved bruk på egen tomt stilles det ikke krav til lagring." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.