Gå til innhold

Urinterapi, drikk ditt eget piss og bli frisk

Anbefalte innlegg

Gjest goforit
Skrevet

"...og bli frisk"

til deg sier jeg bare....

GO FOR IT KEINSTEIN!!

Skrevet

:) Ja det har vi lov til å være :)

Er egentlig forundret over at du har funnet frem dette jeg...

Tenk om det hadde vært så enkelt.. Når nøden er størst er hjelpen nærmest?

Skrevet

"...og bli frisk"

til deg sier jeg bare....

GO FOR IT KEINSTEIN!!

Gode ønsker alltid hyggelig.

Skrevet

Nok et "alternativ medisinsk tilbud" - men denne gang av den litt mer kvalmende varianten.

Det er sikkert ikke skadelig, men hjelper neppe med de plager du har - om det ikke er syklig redsel for egen urin da.....-)

Skrevet

Nok et "alternativ medisinsk tilbud" - men denne gang av den litt mer kvalmende varianten.

Det er sikkert ikke skadelig, men hjelper neppe med de plager du har - om det ikke er syklig redsel for egen urin da.....-)

Ikke si det til noen, men urinsyra gjør ganske sikkert skade på tenna, og reagerer med amalgam.

Skrevet

Ikke si det til noen, men urinsyra gjør ganske sikkert skade på tenna, og reagerer med amalgam.

Det kan nok godt være at du har rett i det:-)

Skrevet

Det kan nok godt være at du har rett i det:-)

Urinsyre, bl a fra huden, etser stygt på aluminium, sink, kobber, nikkel osv. Mange har sikkert etsninger på innsiden av brillestenger, med påfølgende rødhet og svarte merker på huden. Spyttet er visst alkalisk og skal hjelpe på ph?

Skrevet

:) Ja det har vi lov til å være :)

Er egentlig forundret over at du har funnet frem dette jeg...

Tenk om det hadde vært så enkelt.. Når nøden er størst er hjelpen nærmest?

De alternative har alltid gått for enkle løsninger, slike som en hel vitenskapelig verden har gått glipp av.

Jeg går for pisking på bar hud med brennesle, mot hoste. Og drikking av store mender laksèrolje. Folk tør ikke hoste. Effektivt. Hvis de fremdels hoster, så tar vi i bruk balltre og piggtråd.

Skrevet

Dette må vel kalles gjenbruk?

Planter har mer glede av det. Urin er den fineste gjødsel som finnes.

"Urinseparering gir gode muligheter til ta vare på og gjenbruke næringsstoffene i toalettavløpet (kretsløpsteknologi). Ved urinseparering monteres det en toalettstol som er utformet slik at urin samles separat. Urin ledes til oppsamling i tank. Systemet har derfor potensialer til å tilfredsstille strenge krav til utslipp for fosfor, organisk stoff og spesielt nitrogen. Urinsorterende toaletter finnes i to utgaver; en med tørr oppsamling av fekalier og hvor fekaliefraksjonen spyles ut med ca 4 liter. Urin og kompost kan nyttiggjøres på egen eiendom til gjødsel og jordforbedring. Normalt kreves 6 måneders lagring før urin brukes som gjødsel i landbruk. Ved bruk på egen tomt stilles det ikke krav til lagring."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...