Gå til innhold

London

Elisabeth1365380359

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg har lyst å reise til London med en venn. Helgetur, fra Trondheim.

Noen som har tips om hvor jeg finner billigste flybillett?

Har du tips om bra bosted til en grei sum. Vi er studenter, så har ikke råd til fire stjernes hotell, men vil heller ikke bo på firemannsrom med dusj i gangen... Så tar i mot alle tips!

På forhånd takk for tips! :)

Skrevet

Norwegian har som regel gode priser, og du slipper å bli behandla som en gjeng kyr slik som er tilfellet på ryanair.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er gjerne dyrere med flybilletter for helgeturer. Jeg sjekket på Norwegian.no nå, og der kan man faktisk få billett fra Trondheim til London for kr 197, men da må du reise på en søndag. På en fredag må du betale minst 1000 kroner (jeg ser på januar). Hjemreise på en tirsdag kan koste kr 450, men om du skal reise London - Trondheim på en søndag blir det i overkant av 1000 kroner der også.

Har dere ikke noen muligheter til å ta dere noen dager fri i uka istedet, da?

Gjest KlaraKlegg
Skrevet

Norwegian har som regel gode priser, og du slipper å bli behandla som en gjeng kyr slik som er tilfellet på ryanair.

Hjelp....jeg skal reise med ryanair i februar fra Torp. Det kostet 500kr tur/retur,så valget var enkelt. Sparte 1200kr på det. Har du hatt noen ekle episoder med Ryanair?

Gjest NurseNovel
Skrevet

Hjelp....jeg skal reise med ryanair i februar fra Torp. Det kostet 500kr tur/retur,så valget var enkelt. Sparte 1200kr på det. Har du hatt noen ekle episoder med Ryanair?

Åj! Etter alt som har vært i media om Ryan Air hadde jeg ALDRI kommet til å reise med det selskapet!!!

Gjest KlaraKlegg
Skrevet

Åj! Etter alt som har vært i media om Ryan Air hadde jeg ALDRI kommet til å reise med det selskapet!!!

Så ille kan det vel ikke være.

Jeg vil bare komme meg billigst over til London.

Driter i om vi ikke får mat,aviser ol,så lenge tar ikke flyturen.

Gjest NurseNovel
Skrevet

Så ille kan det vel ikke være.

Jeg vil bare komme meg billigst over til London.

Driter i om vi ikke får mat,aviser ol,så lenge tar ikke flyturen.

Tenkte mer på hvordan de driter i flysikkerheten....ikke på aviser o.l...

Skrevet

Skranglete og sjabre fly, sur betjening, service á la Oslo Sporveier, må betale ekstra for "spesialbagasje" som barnevogn eller ski. Jeg har ihvertfall flydd Ryanair for siste gang.

Skrevet

RyanAir var helt ok. Ville kanskje ikke reist jorden rundt med dem, men til London var det no problem. Vi var så heldig å få to voksne og to barn for 1800 t/r i fjor sommmer, det var et tilbud for godt til å la gå fra seg :)

God tur, kos deg i London!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...