Gå til innhold

Jeg er så trøtt!!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Er det bare meg eller er det også andre som er veldig trøtte om dagen? Jeg har fortsatt juleferie, så jeg gjør ikke så mye om dagen! Så jeg forstår ikke hvorfor jeg skal være så trøtt. Jeg spiser grønnsaker og frukt, så det kan ikke være det. Vet at en er ekstra trøtt nå når det fortsatt er så mørkt så tidlig, men hvorfor så vanvittig trøtt??

Angelica :o)
Skrevet

Jeg kan sove døgnet rundt. Må være den teite årstida som gjør det.

Skrevet

Nå aner ikke jeg hva du gjør og ikke gjør når du har ferie, men man blir faktisk ufattelig slapp av å ikke gjøre noe. Det som nok vil hjelpe er å komme seg ut i frisk luft noen timer hver dag og stå opp i skikkelig tid (før 10 hvertfall??) og ha faste måltider. Det er hvertfall min erfaring. Jeg har det med å snu døgnet fullstendig når jeg har fri.

Gjest catiki21
Skrevet

Nå aner ikke jeg hva du gjør og ikke gjør når du har ferie, men man blir faktisk ufattelig slapp av å ikke gjøre noe. Det som nok vil hjelpe er å komme seg ut i frisk luft noen timer hver dag og stå opp i skikkelig tid (før 10 hvertfall??) og ha faste måltider. Det er hvertfall min erfaring. Jeg har det med å snu døgnet fullstendig når jeg har fri.

Takk for ditt svar. Jeg spurte om det var også andre som var trøtte her. Jeg gjør da litt selv om jeg har ferie. Jeg snur ikke døgnet, det greier jeg ikke. Spiser til vanlige tider og står opp sånn nogelunde normalt, noen timer etter da. Burde egentlig skrevet det i første innlegget, men men. Jeg forstår bare ikke hvorfor en skal være så trøtt. Jeg er ute hver dag, hvertfall en times tid. Bare lyst til å bli våken igjen før studiene starter opp igjen!

Skrevet

Jeg er også ufattelig trøtt og sliten. Har vært ute i dag og nå har jeg bare lyst til å sove.

Ligger i senga med dataen på fanget og lurer på om jeg skal lage middag først eller sove først. Minstemann er hos en kompis akkurat nå.

Skrevet

Jeg er trøtt uansett når jeg står opp på denne tiden. Sikkert mørket. Samme om jeg hadde stått opp kl. 04, 06 eller 08. Hadde vært like trøtt uansett.

Blir nok bedre utpå våren. :-)

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg er trøtt uansett når jeg står opp på denne tiden. Sikkert mørket. Samme om jeg hadde stått opp kl. 04, 06 eller 08. Hadde vært like trøtt uansett.

Blir nok bedre utpå våren. :-)

Får håpe at det bedrer seg når våren kommer. Jeg pleier egentlig ikke være så trøtt som jeg er nå, selv på denne årstiden. Men går vel bedre om noen måneder igjen. Men det er vel spesielt hardt for oss som bor i rogaland nå på denne tiden, hehe;)!

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg er også ufattelig trøtt og sliten. Har vært ute i dag og nå har jeg bare lyst til å sove.

Ligger i senga med dataen på fanget og lurer på om jeg skal lage middag først eller sove først. Minstemann er hos en kompis akkurat nå.

Jeg hadde så lyst til å sove etter jeg spiste middag for en liten tid siden, men tenkte at da får jeg ikke sove til natta. Jeg får vel holde meg oppe til litt senere i kveld, selv om senga frister nå! Håper du får spist litt hvertfall, kanskje du blir litt mer våken;)!

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168274324' post='3466412]

Jeg kan sove døgnet rundt. Må være den teite årstida som gjør det.

Håper det er årstiden som gjør det og at det ikke er noe mer galt med meg enn det har vært og er. Ser fram til våren;)!

Gjest catiki21
Skrevet

Noen som har noen sanger jeg kanskje kan bli våken av, sånn at jeg ikke sovner før natta? Sitter her og halv sover nesten.

Angelica :o)
Skrevet

Håper det er årstiden som gjør det og at det ikke er noe mer galt med meg enn det har vært og er. Ser fram til våren;)!

Jeg ser og fram til våren. Jeg blir så utrolig påvirket av været. Blir bare verre med årene.

Skrevet

Noen som har noen sanger jeg kanskje kan bli våken av, sånn at jeg ikke sovner før natta? Sitter her og halv sover nesten.

"Rock this party" med Bob Sinclair på full guffe, så våkner du vel. ;-P

Skrevet

Får håpe at det bedrer seg når våren kommer. Jeg pleier egentlig ikke være så trøtt som jeg er nå, selv på denne årstiden. Men går vel bedre om noen måneder igjen. Men det er vel spesielt hardt for oss som bor i rogaland nå på denne tiden, hehe;)!

Ja du sier noe. Det gjør jo ikke noe annet enn å regne her for tiden. :-S

Forøvrig kan du jo ta en middagslur, det pleier å hjelpe litt på. Jeg syns det er herlig å småsove litt på sofaen om ettermiddagen. :_)

Gjest catiki21
Skrevet

"Rock this party" med Bob Sinclair på full guffe, så våkner du vel. ;-P

Tusen takk. Da skal jeg prøve å laste den opp fra nettet. Jeg trenger å våkne:)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...