Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld ordbruken i resten av innlegget!

Idag er jeg skikkelig forbannet på en pilletrillende fastlege. Hva mener andre?

For 10 år siden fikk jeg et nært familiemedlem vekk fra pillemisbruk. Alt har nå blitt ødelagt av den forbannede pillelegen h*n har som fastlege. Denne fastlegen visste om pillemisbruket, og har vært fastlege for h*n i rundt 15 år.

Når dette familiemedlemmet måtte gjennom en større operasjon fikk h*n morfin mot smertene. Dette ble stoppet opp like før utskrivelse. Jeg så da at h*n var hektet på kroken igjen, men visste at h*n ikke kunne få nye medikamenter. Trodde jeg da...

Så viser det seg at dr. Pilletrille skriver ut resept på Vival, en såkalt 3-ukerskur. Når begynte Vival å hjelpe mot smerter? Nå er dette familiemedlemmet skikkelig på kjøret igjen, takket være en djevel av en lege som visste at vedkommende var pillemisbruker!

Jeg vurderer å anmelde vedkommende langer av en drittsekk, altså legen, men lurer på...til fylkeslegen eller politiet?

Skrevet

Du kan jo ta kontakt med fylkeslegen og høre hva du skal gjøre videre.

Det er fryktelig trist at en lege ikke er seg sitt ansvar mer bevisst.

Når du snakker med fylkeslegen, så skal du ha alle fakta oppskrevet foran deg og være saklig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...