Gå til innhold

Finnes det noen helskostprodukter som kan få meg til å gå ned i vekt og ........

Anbefalte innlegg

Gjest sliter............ja
Skrevet

få mindre lyst på usunn mat?

Skrevet

Se på paul mckenna ikveld.. Tvnorge tror jeg!? Har fulgt det ha sa 1 uke nå¨og har gått ned 1 kg på den uka:)

Kjempefornøyd! Har ikke veid så lite siden før jeg fikk unger:O) Enkelt er det og!

Gjest ser lite tv
Skrevet

Se på paul mckenna ikveld.. Tvnorge tror jeg!? Har fulgt det ha sa 1 uke nå¨og har gått ned 1 kg på den uka:)

Kjempefornøyd! Har ikke veid så lite siden før jeg fikk unger:O) Enkelt er det og!

Hva sa han da?

Skrevet

Hva sa han da?

At man skal spise det man vil når man er sulten, men man skal aldri bli stappmett. Du kan bli mett men ikke mer.. heller ikke kjempesulten (så sulten at man blir kvalm) Man skal legge fra seg bestikket når man spiser sånn at man tygger godt. Hiver man i seg maten rekker man å spise mye mer før man blir mett.

Funker veldig bra for meg. Spiser mye mindre mat men jeg blir mye oftere sulten. Har tydeligvis satt opp forbrenningen. Spiste sjokolade i helga, men da sugde jeg på bitene.. de varte mye lenger og jeg var fornøyd med mye mindre.

Det beste er at det her kommer helt av seg selv bare man tenker at man skal bruke god tid på maten :)

Anbefaler deg å se på det selv om du ikke ser så mye på tv. Det er sikkert sammendrag fra forrige gang.

Skrevet

At man skal spise det man vil når man er sulten, men man skal aldri bli stappmett. Du kan bli mett men ikke mer.. heller ikke kjempesulten (så sulten at man blir kvalm) Man skal legge fra seg bestikket når man spiser sånn at man tygger godt. Hiver man i seg maten rekker man å spise mye mer før man blir mett.

Funker veldig bra for meg. Spiser mye mindre mat men jeg blir mye oftere sulten. Har tydeligvis satt opp forbrenningen. Spiste sjokolade i helga, men da sugde jeg på bitene.. de varte mye lenger og jeg var fornøyd med mye mindre.

Det beste er at det her kommer helt av seg selv bare man tenker at man skal bruke god tid på maten :)

Anbefaler deg å se på det selv om du ikke ser så mye på tv. Det er sikkert sammendrag fra forrige gang.

Funker bra her også! ;) Jeg tar opp hele serien.

Skrevet

Et av punktene til Paul Mckenna var jo at vi ikke skulle veie oss på tre uker...!

Jeg tar av opptil 3 kg første uka samme hvilken slankekur jeg går på; det er jo vann da.

Problemet er å ikke gå opp etterpå.

Skrevet

Et av punktene til Paul Mckenna var jo at vi ikke skulle veie oss på tre uker...!

Jeg tar av opptil 3 kg første uka samme hvilken slankekur jeg går på; det er jo vann da.

mulig det.. men men.. jeg veide meg allikevel jeg..

Skrevet

føler vel ikke at det er en slankekur.. har spist godis og alt jeg har lyst på allikevel, men tydeligvis satt opp forbrenningen:)

Skrevet

Krom hjelper på søtsuget - hvis du tar det i store nok doser.

Start med dobbel dose av det som står på pakken. Og ta det til middagen hvis søtsuget er størst på ettermiddagen og kvelden.

Ikke ta det på kvelden, da det kan gi mareritt.

Får du ingen effekt kan du gå opp til tredobbel dose. Gi det en uke eller to før du merker effekt.

Skrevet

Krom hjelper på søtsuget - hvis du tar det i store nok doser.

Start med dobbel dose av det som står på pakken. Og ta det til middagen hvis søtsuget er størst på ettermiddagen og kvelden.

Ikke ta det på kvelden, da det kan gi mareritt.

Får du ingen effekt kan du gå opp til tredobbel dose. Gi det en uke eller to før du merker effekt.

Hvorfor kan det gi mareritt?

Skrevet

Hvorfor kan det gi mareritt?

Vet ikke. Jeg har ikke opplevd det selv, men sett det referert flere steder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...