Gå til innhold

Noen av de eld-gamle dolere her fortsatt?

Anbefalte innlegg

Gjest gammel traver
Skrevet

Tenker på Bill, Månestråle, Amiga, Raindrop, flisgubben, spenning, goliath, stone, sladreren, ... og en haug av andre. Er dere her? Fortsatt?

Kom nettopp innomm her etter flere år, og har ikke sjekka rundt etter gamle nick. Hallo ? ;)

Skrevet

Vært her siden 99 iallefall.. under et par forskjellige nick:)

Skrevet

Kanskje greit å presentere seg sjøl med et ordentlig nick først da? Dust.

Skrevet

Og hvem er du da, gamle traver? Du hadde vel et nick i "gamle dager" du og? Eller kalte du deg gammel traver da også?

Skrevet

Jeg var her, men under et annet nick. Hvilket sier jeg ikke, for du røper ikke ditt.

Skrevet

Jeg har bare skifta nick.. ikke fra noen av dem du nevner riktignok :-)

Skrevet

Jeg har vært her lenge.Brukte et annet nick før -99.

Skrevet

vært her siden 98 en gang.

Hvem er du da?

Gjest har nytt nick :o)
Skrevet

Jeg dilter også innom her nå og da. Fant denne siden rundt 98 tror jeg.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jepp, jeg var et annet nick fra 1999/2000 - 2004.

Skrevet

Hei

Henger på veggen her sammen med mange andre eld-gamle, i hvert vårt horn på DOL-veggen. Der vifter krokete pekefingre som argumenterer for sportens skyld, samt at det ligger løstenner på gulvet. Webbis truer med paraply hvis ikke nickene oppfører seg.

Halvdement og litt bortreist hilsen fra..

Skrevet

Jeg er her ennå, med samme nick, helt siden starten av dol

*eldgammel*

Skrevet

Jeg må vel sies å være en eld-gammel doler og er her ennå.

Om du husker meg er en annen sak.

Gjest kjempegammal
Skrevet

Er her i blant, men med andre nick enn før. Var en gang i tiden "star" og "polenmamma". Har vært med helt fra starten, så det blir noen år..........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...